ja, dobim en že izdelan nastavek za preverjanje pritiska v ceveh

pa 1 bar notri pa zamašiti odušek v motor

OK .. to bom storil
Drugače pa sem dal TA PRAVI števc URO

tako .. inustrijsko, mi jo je en
kolega posodil iz servisa, katero so kupili prav za testiranje turbin
Cagarček ne niha nič ... 0,5 bara napolni in pol z obrati pada ...
Cevka pa je bila do števčka una trda PVC.
No, tuki pa sem dobil info, da ne sme padat tlak z zviševanjem
obratov, čeprav sem ugotovil, da to NE drži in da je normalno, da pada ...
in mogoče mi celo ne pušča sistem (zaradi padanja pritiska z naraščanjem obratov)
ampak ... edino zato, če je 0,5 bara premalo ...
In ravno diverter je problem, ker imam originalnega gor in mislim, da se
z njim nekaj dogaja ... dobim ta teden drugega in bom pol preveril ...
sej veš, kje je ... je pol cel kup podiranja pod avtom :(