Regulator pritiska + upgrade 1.8 T
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
ja una dva kompletka prideta med 600 in 800 USD brez poštnine ...
Sem danes že mal v akcijo stopil, pa da vidim, ali mi bo Matjaž kaj pametnega
setavil
Pravi pa, da če grem čez 200 ps .. pol se najbolj splača ustavit pri 300
mmmmmmmmm ... me je že kr mal strah te številke ... k pomoje jih je
sedaj na kolesih ene 100 in ne 150
Sem danes že mal v akcijo stopil, pa da vidim, ali mi bo Matjaž kaj pametnega
setavil
Pravi pa, da če grem čez 200 ps .. pol se najbolj splača ustavit pri 300
mmmmmmmmm ... me je že kr mal strah te številke ... k pomoje jih je
sedaj na kolesih ene 100 in ne 150
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Nice stuff:
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=VVW
Morda si bom tele dva eliminatorja za moj mlincek ogledal, ko bo na voljo zadeva...
http://www.atpturbo.com/root/releases/r ... 2705_2.htm
(2.7T "Eliminator Twins" Update)
/jan
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=VVW
Morda si bom tele dva eliminatorja za moj mlincek ogledal, ko bo na voljo zadeva...
http://www.atpturbo.com/root/releases/r ... 2705_2.htm
(2.7T "Eliminator Twins" Update)
/jan
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Ja, ker jutri dobim pravo uro za pritisk .. pa da pomerim, kaj se dogaja.2.7TT napisal/-a:
A na 150 konjskem 1.8T ?
0,6 - 0,7bara serijsko, z genericnim remapom tja 1 - 1,1bara, ce je pa se kaj drugega zamenjano, potem gre tudi do 1,2 - 1,3 bara, seveda pa mora biti turbina v izvrstni kondiciji.
/jan
Če je elektronika še original ... do kolk pa gre pritisk, predno zmanjka bencina - max?
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
A imas analogni stevec? Pritisk po cevki do stevca? A ti cager trese pri obremenitvi?
Diverter imas zamenjan? Ponavadi najprej tam pusca. Moral bos narediti preizkus s filanjem sesalnega dela sistema. najdes en primeren okrogel cep ali konzervo, ki ima natancno taprav premer kot je cev, ki gre iz zracnega filtra. v konzervo ali cep zvrtas luknjo in skozi luknjo zavulkaniziras en navaden ventil od gume.
Zadevo nataknes na cev, ki gre iz zracnega filtra proti motorju, privijes objemko, da zatesni, na ventil nataknes zracno pumpo ali kompresor in pocasi napihnes.
*ne pretiravaj*
Max do 1 bar, ker ti bo tako ali tako olje zmetalo skozi odduske v motor.
Ce sistem drzi tlak, potem je OK.
Ce sistem ne drzi tlaka, potem poslusas in isces, kje ven piha in to popravis.
Ce pusca, se kar pripravi na ure in ure gledanja v cevi
/jan
Diverter imas zamenjan? Ponavadi najprej tam pusca. Moral bos narediti preizkus s filanjem sesalnega dela sistema. najdes en primeren okrogel cep ali konzervo, ki ima natancno taprav premer kot je cev, ki gre iz zracnega filtra. v konzervo ali cep zvrtas luknjo in skozi luknjo zavulkaniziras en navaden ventil od gume.
Zadevo nataknes na cev, ki gre iz zracnega filtra proti motorju, privijes objemko, da zatesni, na ventil nataknes zracno pumpo ali kompresor in pocasi napihnes.
*ne pretiravaj*
Max do 1 bar, ker ti bo tako ali tako olje zmetalo skozi odduske v motor.
Ce sistem drzi tlak, potem je OK.
Ce sistem ne drzi tlaka, potem poslusas in isces, kje ven piha in to popravis.
Ce pusca, se kar pripravi na ure in ure gledanja v cevi
/jan
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
ja, dobim en že izdelan nastavek za preverjanje pritiska v ceveh
pa 1 bar notri pa zamašiti odušek v motor OK .. to bom storil
Drugače pa sem dal TA PRAVI števc URO tako .. inustrijsko, mi jo je en
kolega posodil iz servisa, katero so kupili prav za testiranje turbin
Cagarček ne niha nič ... 0,5 bara napolni in pol z obrati pada ...
Cevka pa je bila do števčka una trda PVC.
No, tuki pa sem dobil info, da ne sme padat tlak z zviševanjem
obratov, čeprav sem ugotovil, da to NE drži in da je normalno, da pada ...
in mogoče mi celo ne pušča sistem (zaradi padanja pritiska z naraščanjem obratov)
ampak ... edino zato, če je 0,5 bara premalo ...
In ravno diverter je problem, ker imam originalnega gor in mislim, da se
z njim nekaj dogaja ... dobim ta teden drugega in bom pol preveril ...
sej veš, kje je ... je pol cel kup podiranja pod avtom :(
pa 1 bar notri pa zamašiti odušek v motor OK .. to bom storil
Drugače pa sem dal TA PRAVI števc URO tako .. inustrijsko, mi jo je en
kolega posodil iz servisa, katero so kupili prav za testiranje turbin
Cagarček ne niha nič ... 0,5 bara napolni in pol z obrati pada ...
Cevka pa je bila do števčka una trda PVC.
No, tuki pa sem dobil info, da ne sme padat tlak z zviševanjem
obratov, čeprav sem ugotovil, da to NE drži in da je normalno, da pada ...
in mogoče mi celo ne pušča sistem (zaradi padanja pritiska z naraščanjem obratov)
ampak ... edino zato, če je 0,5 bara premalo ...
In ravno diverter je problem, ker imam originalnega gor in mislim, da se
z njim nekaj dogaja ... dobim ta teden drugega in bom pol preveril ...
sej veš, kje je ... je pol cel kup podiranja pod avtom :(
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Biturbo ponavadi bolj pride v poštev za V motorje kjer imaš na vsaki strani en izpušni kolektor in po eno turbino. Za inline motor pride v poštev predvsem tak sistem kot ga ima sedaj VW (turbo + kompresor) samo dvomim da se je našel kak norc, ki je to že rihtal.
So pa imele naprimer RX-7ke twin turbo sistem in je bila ena turbina menda manjša kot druga ampak ne me spraševati kako in kaj ker točno pa ne vem, se nisem nikoli poglabljal in nisem niti nikoli rabil se poglabljati v to. :-°
So pa imele naprimer RX-7ke twin turbo sistem in je bila ena turbina menda manjša kot druga ampak ne me spraševati kako in kaj ker točno pa ne vem, se nisem nikoli poglabljal in nisem niti nikoli rabil se poglabljati v to. :-°
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
OK, da se vrnem na un problem s BOV-om in tistim brundanjem pri 0 bara pritiska ... res je bil BOV defekten in je vibrirala membranca, zakaj ne vem, je pa sedaj, ko imam spet pravi BOV gor, kateri se tudi nastavlja, vse v najlepšem redu.
Ja, dve turbini, mal sem mislil na supercharger, vendar, bl k mislim, bl vidim, da bom rajši turbino menjal, kot pa še bl polnil prostor okoli motorja. Pa miljon cevi pa to ... sicer bi bl vleklo z manj obrati, pa vseeno ...
Se moram mal pohvalit, ravno danes dobil NOV intercoller 55x18x6,5 - to so mere satja kateri gre spredaj v odbijač ala RS4
Sam, mal me bega, kdo bi mi kovinske cevi na koncu tako naredil, da ne bi moglo sneti gumjaste cevi tisti mali rob ...
Aha ... pa še to ... kje naj bi bilo bolje dati BOV ... pred ali za intercoller?
Sedaj pa počasi iskat kolektor in turbino ... :-°
Ja, dve turbini, mal sem mislil na supercharger, vendar, bl k mislim, bl vidim, da bom rajši turbino menjal, kot pa še bl polnil prostor okoli motorja. Pa miljon cevi pa to ... sicer bi bl vleklo z manj obrati, pa vseeno ...
Se moram mal pohvalit, ravno danes dobil NOV intercoller 55x18x6,5 - to so mere satja kateri gre spredaj v odbijač ala RS4
Sam, mal me bega, kdo bi mi kovinske cevi na koncu tako naredil, da ne bi moglo sneti gumjaste cevi tisti mali rob ...
Aha ... pa še to ... kje naj bi bilo bolje dati BOV ... pred ali za intercoller?
Sedaj pa počasi iskat kolektor in turbino ... :-°