Specifikacije turbin
zakaj nebi smel imeti ideje? pač če lahko dobim turbino zastonj je že to poceni, tu se kar nekaj tolarčkov ujame.
"turbo ni poceni" - zame npr. predelava je poceni okli 500k sit za na avto s katerim imam cca. 1.5mio stroška letno... Za nekoga, ki cel življenje že razne jugote pa unote pa petke šraufa je pa 50k sit veliko :-°
S tem vprašanjem sem mislil edino to, da nebi ker "stručko" zdj prjavu: ja tole bo pa 2mio sit za 50konjev. In pa mnenje koliko se splača, dati malo turbinco gor (da bi čim manj uniču motor) pa da se čim manj vidi, (brez ICja in drugih pizd....)
"turbo ni poceni" - zame npr. predelava je poceni okli 500k sit za na avto s katerim imam cca. 1.5mio stroška letno... Za nekoga, ki cel življenje že razne jugote pa unote pa petke šraufa je pa 50k sit veliko :-°
S tem vprašanjem sem mislil edino to, da nebi ker "stručko" zdj prjavu: ja tole bo pa 2mio sit za 50konjev. In pa mnenje koliko se splača, dati malo turbinco gor (da bi čim manj uniču motor) pa da se čim manj vidi, (brez ICja in drugih pizd....)
Razlika je med fantazijami in idejami,ki se tudi uresnicijo. Tukaj se ne fantazira. Tukaj se kaj naredi. Od Hemija, ki je prav zares zmontiral kompresor na Fiesto, do Bandita, ki je naredil 11 sec car. Ali Pugija, ki je pravi Zex strucko.
In noben ni zacel s "kako priti poceni skozi" . Vedeli so kaj jih caka.
Prej omenjeno je fantazija. Za to so drugi forumi.
Kaj ni fantazija?
"Kaj rabim da zmontiram twin turbo kit na moj avto, bi kdo znal pomagati? Vem da bo stalo krepko prek milijon SIT"
In noben ni zacel s "kako priti poceni skozi" . Vedeli so kaj jih caka.
Prej omenjeno je fantazija. Za to so drugi forumi.
Kaj ni fantazija?
"Kaj rabim da zmontiram twin turbo kit na moj avto, bi kdo znal pomagati? Vem da bo stalo krepko prek milijon SIT"
Denar lahko pr mer pustiš, dost bi bilo vprašanje;Charger napisal/-a: "Kaj rabim da zmontiram twin turbo kit na moj avto, bi kdo znal pomagati? Vem da bo stalo krepko prek milijon SIT"
Kaj rabim da zmontiram twin turbo kit na moj avto, bi kdo znal pomagati?
Glede twin turbo;
če ena turbina polni drugo, je še vseeno turbo luknja na avtu, samo zanima me pa kakšna je ta turbo luknja - prva turbina fila drugo, torej je luknja preden prva začne filat in dokler ne fila tok, da se druga tut orenk zavrti - torej je krajša od tega če bi bila samo T3 turbina na avtu, vendar daljša od tega če bi bila T2 na avtu. Govorim za 1.4 mašino.
Samo kaj je pa s pretokom - mala turbina ima manjši pretok od velike in če fila mala turbinca tavelko, bi potem velika turbina bila omejena s prepustom zraka iz male, al bi se to kako drugače uredilo. Recimo z dodatnim dotokom zraka?
Čeprav se mi zdi tole najboljša varianta

Tukajle je pa dost napisanega o twin-turbo zadevah
http://www.autozine.org/technical_schoo ... Twin-turbo
Lahko napišem svoj izračun za low-budget turbo conversion na moji E30 325, ki se ga imam namen lotiti, če ne bom prodal 
- Turbina: okoli 80k za rabljeno turbino dobro do cca 300 konjev
- izpušni kolektor: 10k (imam srečo da paše od dizla z minimalnimi predelavami).
- bencinska pumpa: 25k sit (walbro 255)
- injektorji: cca 30k od forda
- vijaki za glavo: 15k sit
- Intercooler: 22k sit, od volvota
- Boost števec: 10k sit
- Megasquirt: 40k za osnovno varjanto, ki bi jo moral sam sestavit in zvezat v avto in stjunat. Ta varjanta bi bila samo za kontrolo bencina.
- TPS senzor: imam srečo da imam enega doma, drugač pa par jurjev.
- wideband O2: 50k
Poleg tega bi potreboval še tesnilo za glavo (serijsko), nove obročke, ojnične ležaje, teflone itd. Ker na staro mašino dajat turbino nima smisla, ker bo v kratkem vse skup ven porinlo. Pa seveda cevi za IC, pa downpipe pa take "malenkosti". To je vse skupaj še minimalno 100k.
Vse skupaj na okroglo 400k sit, s tem, da pri takih zadevah vedno pridejo še kakšni nepredvideni stroški. Večina stvari ki sem/jih bom kupil so rabljene, delal bom sam s frendi tako da bo to zastonj pa izbral sem najcenejši način za fuel management, ker ne bom vozil visokih tlakov. Če bi hotel še kontrolo vžiga pride vse skupaj še dražje in še 20x bolj se zakomplicira.

- Turbina: okoli 80k za rabljeno turbino dobro do cca 300 konjev
- izpušni kolektor: 10k (imam srečo da paše od dizla z minimalnimi predelavami).
- bencinska pumpa: 25k sit (walbro 255)
- injektorji: cca 30k od forda
- vijaki za glavo: 15k sit
- Intercooler: 22k sit, od volvota
- Boost števec: 10k sit
- Megasquirt: 40k za osnovno varjanto, ki bi jo moral sam sestavit in zvezat v avto in stjunat. Ta varjanta bi bila samo za kontrolo bencina.
- TPS senzor: imam srečo da imam enega doma, drugač pa par jurjev.
- wideband O2: 50k
Poleg tega bi potreboval še tesnilo za glavo (serijsko), nove obročke, ojnične ležaje, teflone itd. Ker na staro mašino dajat turbino nima smisla, ker bo v kratkem vse skup ven porinlo. Pa seveda cevi za IC, pa downpipe pa take "malenkosti". To je vse skupaj še minimalno 100k.
Vse skupaj na okroglo 400k sit, s tem, da pri takih zadevah vedno pridejo še kakšni nepredvideni stroški. Večina stvari ki sem/jih bom kupil so rabljene, delal bom sam s frendi tako da bo to zastonj pa izbral sem najcenejši način za fuel management, ker ne bom vozil visokih tlakov. Če bi hotel še kontrolo vžiga pride vse skupaj še dražje in še 20x bolj se zakomplicira.
High on LSD
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Nasvete glede fantaziranja od Chargerja le upoštevajte, nočem da forum pade v kvaliteti. Drugače pa le tako naprej.
Če kdo hoče pocen turbo, pol nej se obrne na koprona iz a.com
(ki je btw tudi naredil tistega peugeota)
Samo vam povem da kdorkoli se bo loteval predelav ala turbo, kompresor, nitro - če bo preveč šparal ga bo drago koštalo... Imam veliko opravka z raznimi nitro n00bi na tujih forumih in vam povem da je številka popravila precej večja včasih kot številka predelave... Osebno sem mnenja, da če pri takih predelavah nimaš še ene 50% denarja v rezervi, da se raj ne it. Keš je itak zmer ovira.
Bocky vse razn profi predelav (lahko se obrneš na chargerja) ti toplo/vroče odsvetujem. Tvoja mašina je precej fragile zadeva, tko da pazi kaj počneš z njo (je tudi draga za kupit). Turbine od dizlov ne pridejo v poštev.
Če kdo hoče pocen turbo, pol nej se obrne na koprona iz a.com

Samo vam povem da kdorkoli se bo loteval predelav ala turbo, kompresor, nitro - če bo preveč šparal ga bo drago koštalo... Imam veliko opravka z raznimi nitro n00bi na tujih forumih in vam povem da je številka popravila precej večja včasih kot številka predelave... Osebno sem mnenja, da če pri takih predelavah nimaš še ene 50% denarja v rezervi, da se raj ne it. Keš je itak zmer ovira.
Bocky vse razn profi predelav (lahko se obrneš na chargerja) ti toplo/vroče odsvetujem. Tvoja mašina je precej fragile zadeva, tko da pazi kaj počneš z njo (je tudi draga za kupit). Turbine od dizlov ne pridejo v poštev.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Spet odvisno kakšne turbine od dizlov. Kaj takega tudi na bencinarjih kar lepo sikaTurbine od dizlov ne pridejo v poštev.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HX35W-Ho ... enameZWDVW
Je pa res to glede rezerve keša. Pri vsaki predelavi je ogromno nepredvidenih stroškov. Tudi če si vse naprej splaniraš sigurno pozabiš precej malenkosti. Tudi če gre za kakšno objemko, cev, vijake in podobne zadeve. Vsega tega se na koncu lahko nabere ogromno.
High on LSD
charger: razumem te glede foruma in to ko pravite kvalitete...
Jaz sem prvo vprašal kot popoln neved za turbinco, ker mi ni zdaj delati avto na 400+ konjev ker seveda se da iz V6 motorja. Ampak sem tak človek, da bi imel rad malenkost več kot drugi v identičnem avtu.Rad se postavim ob bok enakemu in potem sem boljši. Tako še iz časov 206 S16.
Drugo je da avto rabim za vsakodnevne potrebe.
Druga zadeva je seveda odpreti še bolj izpuh in pri Senici na valjih prilagoditi elektroniko. Brane pravi, da se da in bi pridobil "iz glave" okoli 20km seveda na višjih obratih ker ima avto VVT (VTI). To je malo bolje kot ima kak drugi V6 406, ampak se mi zdi da ni take opazne razlike.
"Z mojim fantaziranjem, sem sam spedenal 206tko, krom look fletne (ki so jih tudi "najjači na tem forumu" kopirali) in ogromno drugih stvari ...... ter si prifantaziral 406c tazga kot sem hotel in je EDINI črn v Sloveniji. "
kar pa še bo pa bo
Jaz sem prvo vprašal kot popoln neved za turbinco, ker mi ni zdaj delati avto na 400+ konjev ker seveda se da iz V6 motorja. Ampak sem tak človek, da bi imel rad malenkost več kot drugi v identičnem avtu.Rad se postavim ob bok enakemu in potem sem boljši. Tako še iz časov 206 S16.
Drugo je da avto rabim za vsakodnevne potrebe.
Druga zadeva je seveda odpreti še bolj izpuh in pri Senici na valjih prilagoditi elektroniko. Brane pravi, da se da in bi pridobil "iz glave" okoli 20km seveda na višjih obratih ker ima avto VVT (VTI). To je malo bolje kot ima kak drugi V6 406, ampak se mi zdi da ni take opazne razlike.
"Z mojim fantaziranjem, sem sam spedenal 206tko, krom look fletne (ki so jih tudi "najjači na tem forumu" kopirali) in ogromno drugih stvari ...... ter si prifantaziral 406c tazga kot sem hotel in je EDINI črn v Sloveniji. "
kar pa še bo pa bo

bocky, če ti še ni jasno kako zadeva poteka ti predlagam da začneš brati forume, članke in vse kar najdeš o turbinah.
Jaz zadnjih 14 dni intenzivno berem take zadeve, pa vem, da bodo komplikacije. Mehanskega dela me niti ni strah, ker smo s kolegi spravili skupaj že marsikaj. Pa tukaj ni nekega problema. Pač kupiš ali narediš kolektor, daš gor turbino, spelješ cevi za olje in zrak pa je. Pač se prej pozanimaš o zmogljivostih posameznih komponent, znižaš kompresijo če je treba...
Je pa cela znanost okrog elektronike, oziroma dovajanja pravilne količine bencina in pravočasnega vžiga. Zadeva je precej draga poleg tega pa lahko neizkušen človek zelo hitro uniči celo mašino.
Če nimaš namena vložiti v projekt ogromno svojega časa in dela potem se ti bolj splača plačati nekomu za predelavo.
Jaz zadnjih 14 dni intenzivno berem take zadeve, pa vem, da bodo komplikacije. Mehanskega dela me niti ni strah, ker smo s kolegi spravili skupaj že marsikaj. Pa tukaj ni nekega problema. Pač kupiš ali narediš kolektor, daš gor turbino, spelješ cevi za olje in zrak pa je. Pač se prej pozanimaš o zmogljivostih posameznih komponent, znižaš kompresijo če je treba...
Je pa cela znanost okrog elektronike, oziroma dovajanja pravilne količine bencina in pravočasnega vžiga. Zadeva je precej draga poleg tega pa lahko neizkušen človek zelo hitro uniči celo mašino.
Če nimaš namena vložiti v projekt ogromno svojega časa in dela potem se ti bolj splača plačati nekomu za predelavo.
High on LSD
mene čist neki tk zanima recimo da mi ne uspe dobit mašine od fiat coupeja 20v (220KM),bi blo pametno it v nabavo turbine,in pa drugih zadev da bi iz HGT-jeve mašine naredo turbo,to sta tk enaki mašini sm kar je tista že turbo pomojem nebi zadeva dovgo lafala al bi če se bi menjali še ostali deli od batov pa mogoče še blok motorja od 2.4 lancie kappe,denarja je kr neki za projekt tk mal me zanima ker z tisto mašino je prava umetnost da bi jo dobil
Not entirely true.door_man napisal/-a:Twin turbo na V6 motorjih se najlažje izvaja tko da imaš dve enaki turbini, ki potem polnita vsaka po 3 valje. Tako ali tako imaš pri V6 motorju praktično vse podvojeno. Sekvenčne turbine so pain in the ass za naštelat da delajo tko k treba.
Po trije cilindri ti poganjajo turbino (izpusni del), potem pa ponavadi obe turbini (kompresorski del) polnita vseh 6 cilindrov (en sesalni kolektor na sredini).
/jan