nebivedu napisal/-a:croma_man napisal/-a:nebivedu napisal/-a:
Lahko pa probaš še eno stvar. Zdej imaš T2 na avtu, pa montiraj za njo še T3 turbino, pa naj ti T2 fila izpušni del turbine T3. To bo pa potem zmaga, samo pol ne bo 170KM, ampak 270.
maš kje kakršnekoli podatke o tem? kdo že to naredu?...
To so imele nekatere petke maxi - pa so mele okol 450KM+, vem da so bile 3 narejene ki so imele dve T2 in potem 2 T3 za njimi, mašina pa 1527ccm.
ne,ne...nebivedu,to nevem,če bo šlo...ne gre to tako...
mislim,da so lahko ble edino tko,da so izp. plini šli skoz T2,potem pa skoz T3...da je T2 filala na začetku,T3 pa potem,ko je na razmeroma visokih vrtljajih prijela

s tem so izredno zmanjšali turbo luknjo...
al se motim?bodo mojstri povedali...
jaz si delovanje turbine predstavljam tako,da je pri avtu količina vsesanega zraka manjša kot količina izpušnih plinov,zato ker se zrak ob eksploziji zelo segreje-torej seširi,pa tud bencin?poči?-torej nastane večja količina izpušnih?zmesi?,zato lahko to razliko porabimo pri turbini...ker ni logike,ker imaš na sesalni strani določeno količino energije,in nemoreš na drugi strani iz iste energije naredit več energije,s tem da ima tud turbina mehanske izgube(trenje itd...)če bi to blo kukr ti praviš,bi imeli turbine že na elektro motorjih
