jurchi napisal/-a:čaki čaki a ni tko, da to za N/A mašine ne velja in, da določene krivine morjo bit.
A načeloma pol umik katalizatorja izboljša performance ali ostane isto?
Predvsem me pa zanima kako je z dretjem
Aja verjetn morm poudart, da gre za 1.4 e mašino.
Tisto z ravno cevjo iz avta ne velja. Moraš imeti določen povraten pritisk oz. backpressure. Js sm avto testiral tud samo z zadnjim loncem, pa ni tok dobr. Seveda to velja za naše prdulice R4.
Pri tvojem avtu se bo odstranitev katalizatorja kar dobro poznala v pozitivnem smislu.
Srednji lonec naj ostane oziroma mora bit, ker ti bo pobral ta grde frekvence in resonance. Zadaj je lahko prehodni lonec za bolj športen zvok.
Dretje bo če bo zadaj športni lonec, ker ne bo kata bo bolj glasen, če pa ne bo srednjega - resonatorja, pa bo zvok pomoje grd. Ko ena prdula.
Če sm kej zamoču nej me kdo poprav, ker sm čist skurjen od te vročine...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.