Turbo za Peugeot 206RC
Turbo za Peugeot 206RC
Zdravo,
A ma kdo kšn podatek a se da dobit kšno turbino al pa kompresor (kit) za mojga konjička (Peugeot 206RC) al je bol NOS???
lp
A ma kdo kšn podatek a se da dobit kšno turbino al pa kompresor (kit) za mojga konjička (Peugeot 206RC) al je bol NOS???
lp
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Že mal išem čeprov nimam cajt dost.
Kle sm najdu eno lušno stran: http://206rc.ch/meine_peugeot_page.htm
Kle sm najdu eno lušno stran: http://206rc.ch/meine_peugeot_page.htm
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
TOOOOOOOOOOOOOOoo sm vedu da so teli norci!!! Ekskuiz!
Eccose!!!
http://www.ecosse-peugeot.co.uk/products.asp Poglej tam k piše tuning conversion... Fak an, če S16 naturbinajo, pol bodo tvojga tud.. Sam stari upam da ti bo denarno znesl, ker za tole turbino če je sploh ne bo cnej kot ene 400 jurjev. Najmn.
Eccose!!!
http://www.ecosse-peugeot.co.uk/products.asp Poglej tam k piše tuning conversion... Fak an, če S16 naturbinajo, pol bodo tvojga tud.. Sam stari upam da ti bo denarno znesl, ker za tole turbino če je sploh ne bo cnej kot ene 400 jurjev. Najmn.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
uf nisem zasledil tam. A se ne da kompresije rešit s kakim distančnikom na glavi? Al pa z drugačnimi bati? Itak morš kake dobre kovane dat notr.
8000 eur je pa kar mal preveč. Mislm da za cestno vožno je 190KM čist dovolj, če boš pa dirkal se pa pač NOS naštima. Zelo dosti ceneje...
8000 eur je pa kar mal preveč. Mislm da za cestno vožno je 190KM čist dovolj, če boš pa dirkal se pa pač NOS naštima. Zelo dosti ceneje...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
vse ostalo je že.. KW.pressCupraR napisal/-a:Mah 500.000 tok boš lih porabu za podvozje in bremze da bo pol avto vozen z dodatno konjenicoČe že enkat neki delaš je fajn komplet porihtaš, sam k.. ker nanese enga dnarja.

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
razlika med Focusom RS in Alfo 3.7 GTA je 2.2s (focus - 1.32.20 in alfa 1.30.00)! to je kr vlka razlika, glede na dolžino proge (oz čas v katerem prevozijo progo)!
nikjer pa nisem trdil, da je ta avto uporaben.. ..to je pa druga zgodba! hiter je (oz zelo hiter), hitrejši je celo od Impreze WRX STI, 911 turbo, DB7 GT, M3 in še mnogo športnih avtomobilov.. ..ampak to je tudi vse! avto je neudoben in neuporaben za vsakdanjo vožnjo!
PS: če pa govorimo o uporabnosti.. ..tudi RS ni ravno uporaben za vsakdan (vsaj po menju Jeremy-ja)!
nikjer pa nisem trdil, da je ta avto uporaben.. ..to je pa druga zgodba! hiter je (oz zelo hiter), hitrejši je celo od Impreze WRX STI, 911 turbo, DB7 GT, M3 in še mnogo športnih avtomobilov.. ..ampak to je tudi vse! avto je neudoben in neuporaben za vsakdanjo vožnjo!
PS: če pa govorimo o uporabnosti.. ..tudi RS ni ravno uporaben za vsakdan (vsaj po menju Jeremy-ja)!
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
Jaz ne bi ravno imel za referenco top gear-a ker testirajo v totalno različnih okoliščinah, na normalnih progah in v suhem so sigurno v prednosti avtomobili z zadnjim ali 4 pogonom, vsaj kar se tiče ovinkarjenja in oprijema pri pospeševanju. Nisem rekel da GTA ne gre dobr, ampak takšno konjušnico spravt na sprednje kolese je enostavno bedarija...To je fizika in dejstvo! Glede focus vs Autodelta, pa ne pozabi da ima fokus 100 konjev manj od tiste autodelte, pa da je focus serijskimloncar napisal/-a:razlika med Focusom RS in Alfo 3.7 GTA je 2.2s (focus - 1.32.20 in alfa 1.30.00)! to je kr vlka razlika, glede na dolžino proge (oz čas v katerem prevozijo progo)!
nikjer pa nisem trdil, da je ta avto uporaben.. ..to je pa druga zgodba! hiter je (oz zelo hiter), hitrejši je celo od Impreze WRX STI, 911 turbo, DB7 GT, M3 in še mnogo športnih avtomobilov.. ..ampak to je tudi vse! avto je neudoben in neuporaben za vsakdanjo vožnjo!
PS: če pa govorimo o uporabnosti.. ..tudi RS ni ravno uporaben za vsakdan (vsaj po menju Jeremy-ja)!


Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
res je, da testi pri top gearu potekajo v zelo različnih vremenskih pogojih, ampka teste M3, imprezo, focusa in GTA sem gledu in so vsi potekali na suhi podlagi (še vedno so razlike (temp asfalta itd), ampak nekih večjih razlik zaradi tega ni bilo)! hotel sem samo to povedat, da so lahko tudi FWD avti zelo hitri in povsem primerljivi tudi z močnejšimi RWD/AWD (kljub njihovim prednostim) - seveda kar se tiče hitrosti na stezi! če pa gledamo overall uporabnost, so pa vsekakor AWD in RWD avtomobili v veliki prednosti pred FWD!
strinjam pa se, da je focus RS odličen avtomobil in to je tudi dokazal na testih (ne samo v top gearu), saj z 1280kg in 215KM dosega odlične čase na testih!
pa še tole.. ..R206RC.. ..odločitev in denar, ki bi ga vloživ v avto (v primeru vgradnje turbine oz SC) je tvoj, dobro premisli ali se ti splača! računaj tudi na to, da boš enkrat avto prodajal in opažam, da je v sloveniji takšen "trend", da se styling dosti lažje (in bolje) prodaja kot pa tuning! na tvojem mestu nebi več veliko vlagal v avto in bi se vozil s takšnim kot je, saj je super.. ..ter raje šparal denar za naslednji avto, ki bi bil bolj primeren za tuning (po možnosti že v originalu s turbo motorjem)!
strinjam pa se, da je focus RS odličen avtomobil in to je tudi dokazal na testih (ne samo v top gearu), saj z 1280kg in 215KM dosega odlične čase na testih!
pa še tole.. ..R206RC.. ..odločitev in denar, ki bi ga vloživ v avto (v primeru vgradnje turbine oz SC) je tvoj, dobro premisli ali se ti splača! računaj tudi na to, da boš enkrat avto prodajal in opažam, da je v sloveniji takšen "trend", da se styling dosti lažje (in bolje) prodaja kot pa tuning! na tvojem mestu nebi več veliko vlagal v avto in bi se vozil s takšnim kot je, saj je super.. ..ter raje šparal denar za naslednji avto, ki bi bil bolj primeren za tuning (po možnosti že v originalu s turbo motorjem)!
Nima1.8T napisal/-a:a ni focus RS 4x4 ?
/jan

Queif spera pomaga.
Nisem reku da je Focus RS top (zame je top FWD) ampak vec moci kot to na sprednji pogon je kriminalno.
PS. Razmere pri tg so res smotane, sam proga je pa tako profi da je tezko bolj. Vsak ovinek ma svojo lastnost mucenja avtomobila in samo avto kateri se dobro obnese v vseh ma hiter cas.