Stran 1 od 1

Problem z amortizerji :(

Objavljeno: 21 Apr 2005, 20:45
Napisal/-a dejan84
Danes sm dal avto spustit, amortizerji so bli pa stršani. Pri tem se je pojavil manjši problemček, ker ima avto sprednje amortizerje plinske in se zato, ker so bili samo dofilani s plinom, avto ni enakomerno spustil (verjetno zastopite, da je večji pritisk potisnil bat malo bolj ven, pri oljnih se pa to ne zgodi, ker se da noter bolj viskozno olje). Zato je avto zdej zadaj bolj v podnu kot spredaj. Kaj sedaj narest:
1. jenko je reku, da bi on predelal amortitzerje (skrajšati & ostal shit k je treba porihtat zravn)
2. kupiti nove športne amortizerje
3. se pozanimati, če obstajajo varjante stilotov z oljnimi sprednjimi amortizerji in te stršati

Druga možnost bo prišla veliko dražje, bo pa najbolj zihr delovala (s tem mislim na življenjsko dobo, ker se zna spet naredit, da avto ne bi dovolj dol sedu). Tko da vas prosim, če slučajno veste za kakega ugodnega proizvajalca amortizerjev (men padeta na misel samo Bilstein & Koni). Kje bi se jih dal dobit, pa če kdo že ve okvirne cene?

Lp, dejan

PS: slikc ni, ker sm šele zdele domov pršou, pa še avto je svinjski da me je kr sram
PPS: spomnu sm se še na Öhlins

Re: Problem z amortizerji :(

Objavljeno: 21 Apr 2005, 21:36
Napisal/-a 2.7TT
dejan84 napisal/-a: 2. kupiti nove športne amortizerje
Malo se za Kayabo pozanimaj... UltraSR, AGX, gas-a-just ali kaj podobnega, mogoce tudi excel-G (ta je ze bolj "normalna" varianta).

Koliko mm si ga pa spustil?
dejan84 napisal/-a: PPS: spomnu sm se še na Öhlins
Ohlins? Bo podvozje vec vredno od avta? Za Octavijo cenijo podvozje na 6000 funtov... :-s

/jan

Objavljeno: 21 Apr 2005, 21:42
Napisal/-a dejan84
LOOOOOOOOOL
Sej reku sm da sm se samo spomnu :D Nism vedu da pride tolk drago 8-[ hehe

Kje bi pa lahko dubu kayaba amortizerje??

Drgač spuščen je bil s H&R fedri (-40) in zadi se je avto lepo posedu tko da je guma na isti višini kot blatnik, spredi je pa mal potegnl amortizer ven in je zato še zmer ene 3cm lufta (spredi je avto nižji od prej samo ene 2 centi).

Sej drugače je narejeno tako kot je treba in avto se pelje super. Tršan je za 25% tko da ni čist tolk trd da bi zabijal v hrbet, samo zaradi plinskih amortizerjev spredi je še zmer nekoliko mehkejši, predvsem pa dvignjen :-s

Objavljeno: 22 Apr 2005, 01:24
Napisal/-a Eddy
dejan84 napisal/-a:
Kje bi pa lahko dubu kayaba amortizerje??
EUROTON na dolgem mostu je uvoznik....

Objavljeno: 22 Apr 2005, 06:47
Napisal/-a RedBull
mogoče sachs...

Objavljeno: 22 Apr 2005, 11:06
Napisal/-a iKst
A ni tko da vzmeti določajo višino avtomobila, ne amortizerji ?

Objavljeno: 22 Apr 2005, 13:32
Napisal/-a maky
če je amoritzer pretrd bo avto višji... se vzmet ne posede dovolj.

Objavljeno: 22 Apr 2005, 17:20
Napisal/-a dejan84
Točn tko. Tle je pršlo do tega, da se vzmet ne more posest na isto višino kot zadnja. Zdej pr tršanju oljnih amortizerjev se da viskoznejše olje, ki pa ne vpliva na pritisk v amortizerju. Sprednji so bili pa samo dofilani (zaenkrat, ker jenko ni upal sam delat modifikacij brez mojega dovoljenja) in zato je v njih večji pritisk, zaradi česar bolj tiši narazen (oljni ne).

Objavljeno: 22 Apr 2005, 20:04
Napisal/-a snyper1
Kaj pa Eibach???