Danes sm dal avto spustit, amortizerji so bli pa stršani. Pri tem se je pojavil manjši problemček, ker ima avto sprednje amortizerje plinske in se zato, ker so bili samo dofilani s plinom, avto ni enakomerno spustil (verjetno zastopite, da je večji pritisk potisnil bat malo bolj ven, pri oljnih se pa to ne zgodi, ker se da noter bolj viskozno olje). Zato je avto zdej zadaj bolj v podnu kot spredaj. Kaj sedaj narest:
1. jenko je reku, da bi on predelal amortitzerje (skrajšati & ostal shit k je treba porihtat zravn)
2. kupiti nove športne amortizerje
3. se pozanimati, če obstajajo varjante stilotov z oljnimi sprednjimi amortizerji in te stršati
Druga možnost bo prišla veliko dražje, bo pa najbolj zihr delovala (s tem mislim na življenjsko dobo, ker se zna spet naredit, da avto ne bi dovolj dol sedu). Tko da vas prosim, če slučajno veste za kakega ugodnega proizvajalca amortizerjev (men padeta na misel samo Bilstein & Koni). Kje bi se jih dal dobit, pa če kdo že ve okvirne cene?
Lp, dejan
PS: slikc ni, ker sm šele zdele domov pršou, pa še avto je svinjski da me je kr sram
PPS: spomnu sm se še na Öhlins
Problem z amortizerji :(
Problem z amortizerji :(
Zadnjič spremenil dejan84, dne 21 Apr 2005, 21:51, skupaj popravljeno 1 krat.

Re: Problem z amortizerji :(
Malo se za Kayabo pozanimaj... UltraSR, AGX, gas-a-just ali kaj podobnega, mogoce tudi excel-G (ta je ze bolj "normalna" varianta).dejan84 napisal/-a: 2. kupiti nove športne amortizerje
Koliko mm si ga pa spustil?
Ohlins? Bo podvozje vec vredno od avta? Za Octavijo cenijo podvozje na 6000 funtov...dejan84 napisal/-a: PPS: spomnu sm se še na Öhlins

/jan
LOOOOOOOOOL
Sej reku sm da sm se samo spomnu
Nism vedu da pride tolk drago
hehe
Kje bi pa lahko dubu kayaba amortizerje??
Drgač spuščen je bil s H&R fedri (-40) in zadi se je avto lepo posedu tko da je guma na isti višini kot blatnik, spredi je pa mal potegnl amortizer ven in je zato še zmer ene 3cm lufta (spredi je avto nižji od prej samo ene 2 centi).
Sej drugače je narejeno tako kot je treba in avto se pelje super. Tršan je za 25% tko da ni čist tolk trd da bi zabijal v hrbet, samo zaradi plinskih amortizerjev spredi je še zmer nekoliko mehkejši, predvsem pa dvignjen
Sej reku sm da sm se samo spomnu


Kje bi pa lahko dubu kayaba amortizerje??
Drgač spuščen je bil s H&R fedri (-40) in zadi se je avto lepo posedu tko da je guma na isti višini kot blatnik, spredi je pa mal potegnl amortizer ven in je zato še zmer ene 3cm lufta (spredi je avto nižji od prej samo ene 2 centi).
Sej drugače je narejeno tako kot je treba in avto se pelje super. Tršan je za 25% tko da ni čist tolk trd da bi zabijal v hrbet, samo zaradi plinskih amortizerjev spredi je še zmer nekoliko mehkejši, predvsem pa dvignjen


Točn tko. Tle je pršlo do tega, da se vzmet ne more posest na isto višino kot zadnja. Zdej pr tršanju oljnih amortizerjev se da viskoznejše olje, ki pa ne vpliva na pritisk v amortizerju. Sprednji so bili pa samo dofilani (zaenkrat, ker jenko ni upal sam delat modifikacij brez mojega dovoljenja) in zato je v njih večji pritisk, zaradi česar bolj tiši narazen (oljni ne).
