Stran 1 od 2

Ojačitev odbijačev z poliestrom

Objavljeno: 25 Dec 2004, 18:15
Napisal/-a seat
Fantje lep pozdrav zanima me kako naj ojačam odbijač na mestu kjer pride pritrjen na karoserijo in pa moram nekak naredit nosilce za meglenke rad bi predvsem celoten odbijač ojačal na mestih kjer je pritrjen pa mi ne pamet ne pride kako naj ga ojačam potem pa zalijem z poliestrom prosim za nasvet


P.S. SREČEN BOŽIČ VSEM

Objavljeno: 25 Dec 2004, 18:48
Napisal/-a alesi
Zakaj bi ga ojacal?
Kot prvo ti lahko povem ce ga ojacas in se potem zaletis bos odbijac zdrobil,ce pa pustis tako kot je se del sile prenese na nosilce in ti bo prej potrgal nosilce to pomeni da bo odbilac sam manj poskodovan.
Tko da premisli glede te tadeve.

Objavljeno: 25 Dec 2004, 20:40
Napisal/-a seat
Ja naj povem jst mam do vikenda se zmeri makedam in nekaj ceste je pač bolj slabe pa želim nosilce oz odbijače ojačat da mi nebi od tresenja popokali ali se "obesili" da nebi pol imel špranje med karoserijo in odbijači

Objavljeno: 26 Dec 2004, 11:54
Napisal/-a Pugi
Stari te nosilci so narjeni tako da je to elastično vzmeteno in če boš stvar jačal, takrat ti bo šele počilo... To je podobno kot letalsko krilo, ne sme bit čist trd, ker če ne bi ga zlomilo. Karkoli boš tam jačal ti bo zaradi tresljajev popokalo... Pusti tako kot je.

Objavljeno: 30 Dec 2004, 17:07
Napisal/-a HaBBicH
kokr mam jest izkusnje s temi kupljenimi bodykiti: res so mal pretanki in bi blo fajn dat se kaki dve plasti poliestra cez... Pa carzone se mi zdi da so iz poliestra in ne poliuretana, ane? A je notranja stran odbijacev kaj grobo oz. ko bolje pogledas vlaknasta?
Ce je sam nanasi nove sloje gor-izi...
Ce pa ni iz poliestra bodykit je pa vec fuka, je treba presmirglat na grobo in povrtat luknje... u glavnem prevec dela... postrihaj pa dej gor... ce bos pa kej polomu se da pa itak vse popravt

Objavljeno: 30 Dec 2004, 17:09
Napisal/-a Ser?o
hum, moje izkusnje z carzonom so dobre, ker glede na to, da so mi cel avto dvignil na pragih (jebemti novak izpuhi ](*,) ), pa niso pocli, pa glede na to, da je cel avto padu na prag (s plocnika dol), pa ni pocu v celoti ampak je samo en spodnji del odbil, je to men zadovoljivo ;)

Objavljeno: 30 Dec 2004, 18:16
Napisal/-a seat
HaBBicH napisal/-a:kokr mam jest izkusnje s temi kupljenimi bodykiti: res so mal pretanki in bi blo fajn dat se kaki dve plasti poliestra cez... Pa carzone se mi zdi da so iz poliestra in ne poliuretana, ane? A je notranja stran odbijacev kaj grobo oz. ko bolje pogledas vlaknasta?
Ce je sam nanasi nove sloje gor-izi...
Ce pa ni iz poliestra bodykit je pa vec fuka, je treba presmirglat na grobo in povrtat luknje... u glavnem prevec dela... postrihaj pa dej gor... ce bos pa kej polomu se da pa itak vse popravt
Habbich kako se pa to popravlja :?: na znotraj mi zadeva zgleda kao zalita z neko črno smolo sam jst sm na tem področju še zlo zelen tko da bom poslikal pa bom obesu na net.Ej pa se neki zj ko mam vse papirje se da obstoječi kit še kaj spreminjat ane v smislu kake reže in podobno

Objavljeno: 30 Dec 2004, 18:42
Napisal/-a Pugi
Popravit ni problem skoraj nič... Razen če ga pol ne manjka. Razpoke ipd pa ni panike - edin problem je dnar (štrihanje)...

Pa seat nehej že sanjat od nosilcev - to more bit elastično, če ga pa vtrgaš pa itak sam nosilce nazaj nardiš pa je...

Objavljeno: 30 Dec 2004, 21:53
Napisal/-a seat
Ja sej razumem sam vseeno res kot je reku habič je kit na poglet zlo krhek tko bogo zgleda :)

Objavljeno: 31 Dec 2004, 01:26
Napisal/-a Pugi
Ko bo pobarvan bo bolje, če je pa pobarvan tak, potem pa počakaj na prvi test... Mogoče se v tej krhkosti skriva kak adut - upogljivost al pa kej takega... Sj ni panike, če se ti pa mudi, pa reskirej en prag, pa ga mal nalom :D

Objavljeno: 02 Jan 2005, 22:43
Napisal/-a HaBBicH
poliester zal ni upogljiv(do ene meje-minimalno)..zelo rad poci... Ampak ni pene se da vse popravt. Odbijac oz. kit pa lahko spreminjas po mili volji(ce mas papirje)-no razen kasnih spic pa nozev ne smes gor montirat :deda

Objavljeno: 02 Jan 2005, 22:55
Napisal/-a HaBBicH
seat...taka vprasanja se pisejo v skrit koticek...sej stekas an #-o

Objavljeno: 18 Jan 2005, 19:47
Napisal/-a Lazy
Priporočam ojačanje s stekleno tkanino,ker je bolj prožna in prenese večje obremenitve kakor poliester.
Luknje v odbijačih lahko popraviš s pištolo na vročo plastiko,ali s dvokomponentno smolo pod imenom Poka.
V nobenem primeru ti ne priporočam,da daješ poliester na avto,ker je to ŠROT!!!
Lp.

Objavljeno: 19 Jan 2005, 12:03
Napisal/-a HaBBicH
Lazy napisal/-a:Priporočam ojačanje s stekleno tkanino,ker je bolj prožna in prenese večje obremenitve kakor poliester.
Luknje v odbijačih lahko popraviš s pištolo na vročo plastiko,ali s dvokomponentno smolo pod imenom Poka.
V nobenem primeru ti ne priporočam,da daješ poliester na avto,ker je to ŠROT!!!
Lp.
???? #-o
tole bo romalo v katalizator...vidim da nimas izkusenj s poliestrom

Kako pa si ti mislu ojacat? A bos steklena vlakna s selotejpom gor limal? Vroca plastika se bogih tweeterjev ne more drzat poj bos pa po odbijacu s tem saril...bla...tisto POKA smolo pa ne poznam in nam nic reku...
POLIESTER JE ZAKON!

Objavljeno: 19 Jan 2005, 15:35
Napisal/-a Lazy
LOL noob!!
#-o
Nosilci se speskajo ali ošmirglajo,nato pa se ojačajo s tkanino+smola--:D.
Lim Poka pa se uporablja za popravilo manjših lukenj v plastiki.
Poliester je za reveže,ki nimjo tolk dnarja,da bi dal en vornk kos na avto,zakaj pa misliš,da so motorji(GP,SBK,,),avtomobili(DTM,GT,,,),F1 narejeni iz stekla,karbona in kevlarja??????

Objavljeno: 19 Jan 2005, 18:27
Napisal/-a maky
teža je tu velik faktor.

Objavljeno: 19 Jan 2005, 19:27
Napisal/-a Lazy
Sej ne bo tko težko,če daš ene tri tkanine.Še zmeraj je lažje kot pa poliester pa še bolj bo držalo. :D

Objavljeno: 19 Jan 2005, 19:30
Napisal/-a maky
hehe v formuli 1 je 1kg vreden kot 1kg zlata. lahko balast premikaš na bolj ustrezno mesto.... (ker je bilo ravno govora o uporabi karbona v f1)

Objavljeno: 19 Jan 2005, 19:46
Napisal/-a Lazy
Dal sem samo primer.
Sicer pa je steklo cenejše kakor pa poliester.

Objavljeno: 19 Jan 2005, 21:14
Napisal/-a maky
steklo ja, karbon kevlar ne.
so pa vsi top clase dirkalniki narejeni predvsem iz kombinacije karbon/kevlarja. teža overrulz trdnost. zakaj misliš da dirkalniki tako hitro razpadejo ob nesreči. ;)

aja da se vrnemo na temo: tudi jaz sem mnenja da se ti ne splača utrjevat. rajši ta denar porabi za izdelavo kalupa odbijača.