Ojačitev odbijačev z poliestrom
Ojačitev odbijačev z poliestrom
Fantje lep pozdrav zanima me kako naj ojačam odbijač na mestu kjer pride pritrjen na karoserijo in pa moram nekak naredit nosilce za meglenke rad bi predvsem celoten odbijač ojačal na mestih kjer je pritrjen pa mi ne pamet ne pride kako naj ga ojačam potem pa zalijem z poliestrom prosim za nasvet
P.S. SREČEN BOŽIČ VSEM
P.S. SREČEN BOŽIČ VSEM
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
Ja naj povem jst mam do vikenda se zmeri makedam in nekaj ceste je pač bolj slabe pa želim nosilce oz odbijače ojačat da mi nebi od tresenja popokali ali se "obesili" da nebi pol imel špranje med karoserijo in odbijači
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Stari te nosilci so narjeni tako da je to elastično vzmeteno in če boš stvar jačal, takrat ti bo šele počilo... To je podobno kot letalsko krilo, ne sme bit čist trd, ker če ne bi ga zlomilo. Karkoli boš tam jačal ti bo zaradi tresljajev popokalo... Pusti tako kot je.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
kokr mam jest izkusnje s temi kupljenimi bodykiti: res so mal pretanki in bi blo fajn dat se kaki dve plasti poliestra cez... Pa carzone se mi zdi da so iz poliestra in ne poliuretana, ane? A je notranja stran odbijacev kaj grobo oz. ko bolje pogledas vlaknasta?
Ce je sam nanasi nove sloje gor-izi...
Ce pa ni iz poliestra bodykit je pa vec fuka, je treba presmirglat na grobo in povrtat luknje... u glavnem prevec dela... postrihaj pa dej gor... ce bos pa kej polomu se da pa itak vse popravt
Ce je sam nanasi nove sloje gor-izi...
Ce pa ni iz poliestra bodykit je pa vec fuka, je treba presmirglat na grobo in povrtat luknje... u glavnem prevec dela... postrihaj pa dej gor... ce bos pa kej polomu se da pa itak vse popravt
Sanjski moski 



Habbich kako se pa to popravljaHaBBicH napisal/-a:kokr mam jest izkusnje s temi kupljenimi bodykiti: res so mal pretanki in bi blo fajn dat se kaki dve plasti poliestra cez... Pa carzone se mi zdi da so iz poliestra in ne poliuretana, ane? A je notranja stran odbijacev kaj grobo oz. ko bolje pogledas vlaknasta?
Ce je sam nanasi nove sloje gor-izi...
Ce pa ni iz poliestra bodykit je pa vec fuka, je treba presmirglat na grobo in povrtat luknje... u glavnem prevec dela... postrihaj pa dej gor... ce bos pa kej polomu se da pa itak vse popravt

Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Popravit ni problem skoraj nič... Razen če ga pol ne manjka. Razpoke ipd pa ni panike - edin problem je dnar (štrihanje)...
Pa seat nehej že sanjat od nosilcev - to more bit elastično, če ga pa vtrgaš pa itak sam nosilce nazaj nardiš pa je...
Pa seat nehej že sanjat od nosilcev - to more bit elastično, če ga pa vtrgaš pa itak sam nosilce nazaj nardiš pa je...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Ja sej razumem sam vseeno res kot je reku habič je kit na poglet zlo krhek tko bogo zgleda 

Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ko bo pobarvan bo bolje, če je pa pobarvan tak, potem pa počakaj na prvi test... Mogoče se v tej krhkosti skriva kak adut - upogljivost al pa kej takega... Sj ni panike, če se ti pa mudi, pa reskirej en prag, pa ga mal nalom 

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
????Lazy napisal/-a:Priporočam ojačanje s stekleno tkanino,ker je bolj prožna in prenese večje obremenitve kakor poliester.
Luknje v odbijačih lahko popraviš s pištolo na vročo plastiko,ali s dvokomponentno smolo pod imenom Poka.
V nobenem primeru ti ne priporočam,da daješ poliester na avto,ker je to ŠROT!!!
Lp.

tole bo romalo v katalizator...vidim da nimas izkusenj s poliestrom
Kako pa si ti mislu ojacat? A bos steklena vlakna s selotejpom gor limal? Vroca plastika se bogih tweeterjev ne more drzat poj bos pa po odbijacu s tem saril...bla...tisto POKA smolo pa ne poznam in nam nic reku...
POLIESTER JE ZAKON!
Sanjski moski 



LOL noob!!
Nosilci se speskajo ali ošmirglajo,nato pa se ojačajo s tkanino+smola--:D.
Lim Poka pa se uporablja za popravilo manjših lukenj v plastiki.
Poliester je za reveže,ki nimjo tolk dnarja,da bi dal en vornk kos na avto,zakaj pa misliš,da so motorji(GP,SBK,,),avtomobili(DTM,GT,,,),F1 narejeni iz stekla,karbona in kevlarja??????

Nosilci se speskajo ali ošmirglajo,nato pa se ojačajo s tkanino+smola--:D.
Lim Poka pa se uporablja za popravilo manjših lukenj v plastiki.
Poliester je za reveže,ki nimjo tolk dnarja,da bi dal en vornk kos na avto,zakaj pa misliš,da so motorji(GP,SBK,,),avtomobili(DTM,GT,,,),F1 narejeni iz stekla,karbona in kevlarja??????
steklo ja, karbon kevlar ne.
so pa vsi top clase dirkalniki narejeni predvsem iz kombinacije karbon/kevlarja. teža overrulz trdnost. zakaj misliš da dirkalniki tako hitro razpadejo ob nesreči.
aja da se vrnemo na temo: tudi jaz sem mnenja da se ti ne splača utrjevat. rajši ta denar porabi za izdelavo kalupa odbijača.
so pa vsi top clase dirkalniki narejeni predvsem iz kombinacije karbon/kevlarja. teža overrulz trdnost. zakaj misliš da dirkalniki tako hitro razpadejo ob nesreči.

aja da se vrnemo na temo: tudi jaz sem mnenja da se ti ne splača utrjevat. rajši ta denar porabi za izdelavo kalupa odbijača.