Stran 1 od 2
bmw M3
Objavljeno: 23 Apr 2008, 17:57
Napisal/-a M-silver
Objavljeno: 23 Apr 2008, 18:15
Napisal/-a Mitja
jo
Objavljeno: 25 Apr 2008, 14:43
Napisal/-a M-silver
Kuplen oz zaaran jutr pa iskat

Objavljeno: 25 Apr 2008, 15:00
Napisal/-a croma_man
megane coupe prodan?
Objavljeno: 25 Apr 2008, 15:15
Napisal/-a Mitja
Ne it takoj tiščat na polno. Vzemi si za vikend čas in res vse preglej, da ne bo kaj kar bi lahko prej popravil odtrgalo. Te avti so dali najboljša leta že čez
Drugače pa uživaj z njim, verjetno se ti samo smeje

Objavljeno: 25 Apr 2008, 15:35
Napisal/-a M-silver
croma_man napisal/-a:megane coupe prodan?
ne megan ni prodan se dela na novo
Objavljeno: 25 Apr 2008, 15:35
Napisal/-a M-silver
Mitja napisal/-a:Ne it takoj tiščat na polno. Vzemi si za vikend čas in res vse preglej, da ne bo kaj kar bi lahko prej popravil odtrgalo. Te avti so dali najboljša leta že čez
Drugače pa uživaj z njim, verjetno se ti samo smeje

je že odtrgalo kar je zato je bil full pocen za tak avto
Objavljeno: 26 Apr 2008, 00:02
Napisal/-a Pugi
Ta vikend pazi mal na radarje.... Drugač pa zverinca tale avtočk... Btk če je bil zbit pa to, važn da je dobr popravlen in da dela.
Objavljeno: 27 Apr 2008, 18:05
Napisal/-a PiLLLe
Pri M-ih je vazn samo motor

ker ce je karoserija v pizd se kupi kaka 316ka in si naredi M-a kot se spodobi

Objavljeno: 28 Apr 2008, 12:20
Napisal/-a R5Gtt
PiLLLe napisal/-a:Pri M-ih je vazn samo motor

ker ce je karoserija v pizd se kupi kaka 316ka in si naredi M-a kot se spodobi

Tole pa ni čisto res, ker M in 328 imata obadva ojačane karoserije!
Objavljeno: 28 Apr 2008, 12:41
Napisal/-a Nixxon
328i tudi? Za M3 vem da ima neke dodatne ojačitve, katere pa bi se moralo dati premakniti iz drugega avta.
Objavljeno: 28 Apr 2008, 13:44
Napisal/-a JohnyR
Nixxon napisal/-a:328i tudi? Za M3 vem da ima neke dodatne ojačitve, katere pa bi se moralo dati premakniti iz drugega avta.
Ni samo fora v dodatnih delih, ampak tudi v točkovnem varjenju karoserije. Navadni avti so manjkrat varjeni kot športne verzije.
Pri večini proizvajalcev je tako, za M3 ne bom trdil da je res.
Objavljeno: 28 Apr 2008, 14:24
Napisal/-a croma_man
pr petkah turbo je 1:1, za druge pa ne vem.
Objavljeno: 28 Apr 2008, 19:23
Napisal/-a PiLLLe
Cimpotov dirkalnik je nekoc bil 320i ce se nemotim. Torej ko se ze zadeva dela se jo ojaca z kakimi struti ipd.
Btw ko vi delate vase projekte, kdaj ste nazadnje vzeli tockovni varilnik in obdelali celo karoserijo?
Objavljeno: 28 Apr 2008, 19:43
Napisal/-a Eddy
irCAR81 napisal/-a:V času golfov I in II so v TAS-e štulili gti mašine (+ podvozje, + bremze, + notranjost), pa nikoli ni bilo tako kot mora biti.
Velik bolš je špilal če so v GTI-ja vtaknl dizl mašino.
Ne verjamem v to da 316=M3.
In imaš prav. Spet pa ni toliko razlik. Baje je edina vidna razlika pri tunelu od menjalnika, kjer se vidi da je M ojačan veliko bolje kot ostali. 328 pa tudi ni enak M-u. Imajo pa vsi E36 probleme z švoh mestom karoserije,kjer je vpeta zadnja prema. Samo pri šibkejših različicah to ni toliko opaziti, 325, 328 in M3 pa trgajo kose karoserije stran

Objavljeno: 28 Apr 2008, 21:42
Napisal/-a Mitja
Na 4 mestih kjer pride privit zadnji most imajo M-i dvojen pleh. Priverjene so male plošče pleha da se malo razporedi obremenitev. Ko razpadejo seleni mosta se ta začne toliko premikati da ali izpuli ven stojne vijake, ali pa odtrga komplet matico z 10cm pleha okrog. 316, 325, M3, ni važno, edino npr. pri 320i so bili seleni po 15 letih še kot novi, pr M-u pa žal ne. Pri sebi sem menjal selene mosta zadnji moment, raztrgani so bili skoraj vsi seleni, vijaki pa že tako zviti da bi most lahko stal gor brez matic. Eden od stojnih vijakov je bil že losan ampak na srečo še ni uničil navoja v šasiji. Enako je pri podlogah amortizerjev zadaj ali pa pri vpetju zadnjih rok. Ne verjamem da je komu karkoli odtrgalo preden je bil tudi selen raztrgan.
Kakor vem na ostalih mestih šasija ni ojačana. Ne bi se pa čudil če bi bile kake "ojačitve" narejene naknadno po nesrečah. Bil sem zraven ko je šel eden od baje najbolj ohranjenih M-ov v dele in je imel sprednji most kar privarjen na šasijo.
Objavljeno: 28 Apr 2008, 22:53
Napisal/-a Eddy
Mihi je na bmwslo napisal ko so delali primerjavo med 318is coupe karoserijo in M3 karoserijo, da je pri tunelu menjalnika vidna razlika. Napisal sem pa baje ker tega sam nisem šel gledat in primerjat. E36 mi ni toliko domač kot E30
A pol tudi tvoj u nulo ohranjen M ni bil popoln

Objavljeno: 28 Apr 2008, 23:24
Napisal/-a Mitja
Saj tudi jaz ne bi upal stavit, ampak po vseh informacijah do sedaj razen ojačitev zadaj ni.
U nulo ohranjen ja....

Tisti ki ima u nulo ohranjen avto ga ne proda. Čaka me še dosti dela in denarja
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Objavljeno: 29 Apr 2008, 13:15
Napisal/-a Nixxon
Opa Mitja, kero žverco si pa kupu?
Objavljeno: 29 Apr 2008, 20:10
Napisal/-a Eddy
Bicrijevo žival
