kam z zavornim vakumom?
kam z zavornim vakumom?
stvar je sledeča.
na mojem motorju je vakum za zavore speljan na sesalni kolektor.
sam pa sm resno razmišljal o predelavi sesalnega kolektorja na
varjanto 4ih loput s trobenticami...
kam se v takih primerih spelje cevko od varuma za zavore?
a mogoče na pokrov glave motorja, ki ima tudi nek vakum?
če ima kdo iskušnje al če pozna zadeve bi bil vesel kakega komentarja,
hvala
lp
na mojem motorju je vakum za zavore speljan na sesalni kolektor.
sam pa sm resno razmišljal o predelavi sesalnega kolektorja na
varjanto 4ih loput s trobenticami...
kam se v takih primerih spelje cevko od varuma za zavore?
a mogoče na pokrov glave motorja, ki ima tudi nek vakum?
če ima kdo iskušnje al če pozna zadeve bi bil vesel kakega komentarja,
hvala
lp
Spet širim neresnico ker mi je en narobe povedal
Sem šel gledat v katalog za sliko in sem ugotovil da je tisti vod dovod zraka iz ventila za prosti tek.
Za vakuum ni neke jasne slike da bi ti dal link. Drugače ti je pa v osnovi povedal Charger, potem boš pa že videl kako ko boš imel lopute pred sabo.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Sem šel gledat v katalog za sliko in sem ugotovil da je tisti vod dovod zraka iz ventila za prosti tek.
Za vakuum ni neke jasne slike da bi ti dal link. Drugače ti je pa v osnovi povedal Charger, potem boš pa že videl kako ko boš imel lopute pred sabo.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
zakaj si brez vakuma?, ko spustis gas -zapres loputo se ustvari v sesalnem delu za loputo vakum, edino kar je potrebno je to da das umes ventil da pritisk ne uhaja v servo ojacevalnik.PozerQ napisal/-a:bi jest še klele prislonu lonček![]()
če greš iz N/A motorja na turbo, ostaneš brez tega vakuma, kako se pa potem reši problem?
neki sm slišu da obstajao električne vakum pumpe za to (VAG)
a kdo mogoče kej več ve?
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!