Mazda RX-8
Mazda RX-8
Zanima me cimvec o tem avtu, kaksen ma tuning potencial,
lega na cesti, menjalnik, kaksni so bli obcutki na testni voznji,
kaj kazejo testi in še in še
lega na cesti, menjalnik, kaksni so bli obcutki na testni voznji,
kaj kazejo testi in še in še
-
- Mal več k dim
- Prispevkov: 70
- Pridružen: 23 Feb 2006, 15:54
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Tukaj imaš nekaj o serijski mazdi :
http://www.rsportscars.com/slo/avto/mazda_rx8.asp
Ni nevem kaj ampak je kr nekaj podatkov o tem avtu
LP
http://www.rsportscars.com/slo/avto/mazda_rx8.asp
Ni nevem kaj ampak je kr nekaj podatkov o tem avtu
LP
Slab tuning potencial, dobis in oboje SC in T sam nic posebnega pa se skoz drago.
Lega...fenomenalna!
Testi kazejo vecinoma navdusenje...minus je velika poraba, pretih motor, malo mal moči ker pride tako zvezno pa itak nima velik navora..
Oblika je sploh fenomenalna pa notranjost, za teste glej TopGear...
http://www.finalgear.com/shows/topgear/3/5/
Lega...fenomenalna!
Testi kazejo vecinoma navdusenje...minus je velika poraba, pretih motor, malo mal moči ker pride tako zvezno pa itak nima velik navora..
Oblika je sploh fenomenalna pa notranjost, za teste glej TopGear...
http://www.finalgear.com/shows/topgear/3/5/
Re: Mazda RX-8
Lega na cesti je odlicna. V ZDA kjer RX-8 vozi v cestnem prvenstu je ze drugo leto zapored osvojila prvo mesto. Razne Honde, BMWji itd nimajo sans. Letos so noter zmontirali 3 rotor zverino od motorja in so ze takoj na zacetku sezone v drugem mocnejsem prvenstvu na drugem mestu, proti raznim Porschejem GT3 in M3 GTR.cc 206 napisal/-a:Zanima me cimvec o tem avtu, kaksen ma tuning potencial,
lega na cesti, menjalnik, kaksni so bli obcutki na testni voznji,
kaj kazejo testi in še in še
Tuning moznosti je kolikor hoces odkar so resili tezavo s obvladovanjem elektronike, ki upravlja z motorjem. S turbino se dobi brez prevec truda 350 do 400KM. Lahko tudi vec. Avto ima 1350kg in s samo 300KM je hitrejsi kot recimo M3 ki ima 200kg vec. S 400KM pa niti M5 (500KM) nima kaj praskat zraven. Sama predelava stane toliko kot predelava kaksnega drugega avta na turbino.
Dokler se ne bos sam peljal z avtom se bos tezko odlocil. Par novih in rabljenih se najde tudi pri trgovcih z novimi in rabljenimi avti. Zmeni se za testno voznjo. Seveda mocnejsega modela.
Tolk kot sem jaz od cruiserja slisal so teli vankel motorji narejeni bol za wekend. Vecinoma je ze tako da pri 100K +- kilometorv klice generalka.
Drgac pa ornk storj ni kej, lep pa tud.
Drgac pa ornk storj ni kej, lep pa tud.
Zadnjič spremenil gas_gas, dne 15 Apr 2006, 17:15, skupaj popravljeno 1 krat.
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!
Poisci kaksen drug avto s 230KM koliko porabi v podobnih pogojih. Recimo da porabi 3 litre manj. Pri 20.000km letno je to 150.000 SIT razlike letno v porabi goriva. Pri avtu, ki stane nov 9milijonov SIT. S takim avtom izgubis letno 1 milijon (pravzaprav vec) samo zaradi izgube vrednosti. Vsak avto s tako mocnim motorjem hitro izgublja na vrednosti.ITAL-JET napisal/-a:Mazda RX-8 vse lepo in prav, kolega ki ima v lasti tak avto mi je reku da je poraba pri normalni vožnji 12-15l pri tiščanju pa poraba preseže 20l .
In potem je 150.000 SIT doplacila letno za gorivo problem?
Kdor kupi tak nov avto lahko daje letno na stran vsaj 2milijona samo za nakup avtomobila. Takih avtov se ne kupuje na 10 letne kredite tako kot Cliote. Strosek za gorivo je nepomemben znesek v preimerjavi z ostalimi stroski.
Dobr si napisu ni kej , kaj pa poraba olja pri tem avtu???Charger napisal/-a:Poisci kaksen drug avto s 230KM koliko porabi v podobnih pogojih. Recimo da porabi 3 litre manj. Pri 20.000km letno je to 150.000 SIT razlike letno v porabi goriva. Pri avtu, ki stane nov 9milijonov SIT. S takim avtom izgubis letno 1 milijon (pravzaprav vec) samo zaradi izgube vrednosti. Vsak avto s tako mocnim motorjem hitro izgublja na vrednosti.ITAL-JET napisal/-a:Mazda RX-8 vse lepo in prav, kolega ki ima v lasti tak avto mi je reku da je poraba pri normalni vožnji 12-15l pri tiščanju pa poraba preseže 20l .
In potem je 150.000 SIT doplacila letno za gorivo problem?
Kdor kupi tak nov avto lahko daje letno na stran vsaj 2milijona samo za nakup avtomobila. Takih avtov se ne kupuje na 10 letne kredite tako kot Cliote. Strosek za gorivo je nepomemben znesek v preimerjavi z ostalimi stroski.
Je pa spet poglavje zase.
Nč nimam proti temu avtu samo poraba je nenormalna.
Manufacturer: Mazda
Type: RC-2Rot
Displacement: 2616 cc 159.63 cu in
Compression: 10.00:1
Fuel system: SFi
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 230.2 PS (227.0 bhp) (169.3 kW)@8200 rpm
Max. torque: 211.0 Nm (156 lbft) (21.5 kgm)@5500 rpm
Max. rpm: 9000
Coolant: Water
Specific output: 86.8 bhp/litre
Specific torque: 80.66 Nm/litre
0-60mph: 7.1 s
0-100mph: 18.1 s
Quarter mile: 15.30s @ 93.00 mph
Kilometre: 27.30s @ 192.00 km/h
Top speed: 229 km/h
Fuel consumption: 15.8/8.9/11.4 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 emissions: 284 g/km
Power to weight: 168.15 bhp/ton
Engine location: Front
Engine alignment: Longitudinal
Steering: rack & pinion PAS
Turns lock-to-lock: 3.000
Turning circle: 11.20 m
Suspension front: I.DW.
Suspension rear: I.MultiLi.
Wheels F/R: 8JJ x 18/8JJ x 18
Tyres front: 225/45 R 18
Tyres rear: 225/45 R 18
Brakes: VeDi/VeDi-S-ABS
Brake diametre: 323/302 mm
Transmission: 6M
Drive: RWD
Top gear ratio: 0.84
Final drive ratio: 4.44
Podatki iz globalcar.
Type: RC-2Rot
Displacement: 2616 cc 159.63 cu in
Compression: 10.00:1
Fuel system: SFi
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 230.2 PS (227.0 bhp) (169.3 kW)@8200 rpm
Max. torque: 211.0 Nm (156 lbft) (21.5 kgm)@5500 rpm
Max. rpm: 9000
Coolant: Water
Specific output: 86.8 bhp/litre
Specific torque: 80.66 Nm/litre
0-60mph: 7.1 s
0-100mph: 18.1 s
Quarter mile: 15.30s @ 93.00 mph
Kilometre: 27.30s @ 192.00 km/h
Top speed: 229 km/h
Fuel consumption: 15.8/8.9/11.4 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 emissions: 284 g/km
Power to weight: 168.15 bhp/ton
Engine location: Front
Engine alignment: Longitudinal
Steering: rack & pinion PAS
Turns lock-to-lock: 3.000
Turning circle: 11.20 m
Suspension front: I.DW.
Suspension rear: I.MultiLi.
Wheels F/R: 8JJ x 18/8JJ x 18
Tyres front: 225/45 R 18
Tyres rear: 225/45 R 18
Brakes: VeDi/VeDi-S-ABS
Brake diametre: 323/302 mm
Transmission: 6M
Drive: RWD
Top gear ratio: 0.84
Final drive ratio: 4.44
Podatki iz globalcar.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Pa to ne morš vrjet koji k poraba bemomast. Ej jes mam pof* P307 pa me poraba ne zanima kej dosti, važn da je pod 20. Zdle bom z veseljem zamenjal dizo pri nitroju da mi bo še več bencina not šopal.
Kolk pa mislite da en _Banditov_ kamaro pije? Al pa od Kamikaze? Pri temu avtu je poraba tazadn faktor k je važn. Avto sam je men res bomba, edin motor ma mal podhranjen, kar pa se seveda popravi. Sj ostalo sm pa že na msnju povedal
Kolk pa mislite da en _Banditov_ kamaro pije? Al pa od Kamikaze? Pri temu avtu je poraba tazadn faktor k je važn. Avto sam je men res bomba, edin motor ma mal podhranjen, kar pa se seveda popravi. Sj ostalo sm pa že na msnju povedal
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.