

A si mogoče računal koliko stroškov ste imeli z izdelavo ? A je dost ceneje kot če kupiš aftermarket špero ?
Ja nalezna povrsina je na ta velikih zobnikih vecja. Phantom grip - ploscici + 4 vzmeti stanejo cca 200 dolarjev. OPM, ki pa naredi se zadaj tisto nalezno povrsino pa racuna cca 600 dolarjev (vgrajujejo jih le firmi) za komplet.hemingway napisal/-a:Nalezna povrsina je lahko le tako velika kolikrsna je povrsina na celu zobnika. Pri nas so te zobniki zelo majhni in je bila zato tezava notri vstaviti vec kot 2 vzmeti kaj se celo 4 ali vec.
A tisto ploscico ki je na cepkih po vstavitvi izbijes da se sprosti? Kako pa ta diferencial nastavljas. Aja kot vidim ima ta cisto tako veliko nalezno povrsino kot moje ploscice.
koliko pa racunajo za kaj takega?Firma, ki izdeluje zaenkrat najboljse LSDje na ploscice, in te ploscice vstavlja v firmi
Mislim da pride ze stisnjen skup, saj nikjer nisem zasledil kakega podrtega (sliko), razen pri tistem v linku v prejsnjem postu, ki pa ima drugacen nacin vstavljanja.hemingway napisal/-a:Hehe pol pa cool. Ceprev si ne predstavljam cist kok je treba skupi ploscice tiscat spet preden jih vstavljas. Verjetno najbols da kr v srauf stok upnes pa stisnes vstavis varovalko pa notr vse skupaj sprostis. Zanimiva ideja. Ampak tu je potrebno diferencial vedno na novo razdirati jaz ti pa prenastavim brez podiranja diferenciala.
Nočem imet stalne špere, ampak LSD - lsd pa dela natanko to kar sem opisal - limited slip differential - ko se eno kolo zavrti v prazno prenese preko vgrajenih vzmeti in ploščic prenos na drugo kolo, ki se ne vrti.hemingway napisal/-a:Tega pa ne zastopim cist dobr se mi zdinebivedu napisal/-a:ko se eno kolo zavrti v prazno recimo 5X se drugo zavrti enkrat?ker fora spere je ravno to da preprecuje drugemu kolesu da bi se vec vrtel kot nasprotno kolo.
Mogoce bi se dalo tako kot ti zelis naresti z spremembo prenosov v samem diferencialu sam res ne vem ce bi to imelo kaksen smisel.
Ce te zanima kaj vec za izdelavo pa preko PM.