Zavorno olje ?
Zavorno olje ?
Evo, še tuki vprašam.
Rabim eno dobro zavorno olje. Predvsem mora imet visoko vrelišče, d abo zdržal napore na dirkališču pa pri nas se more dobit. Kaj priporočate ?
Rabim eno dobro zavorno olje. Predvsem mora imet visoko vrelišče, d abo zdržal napore na dirkališču pa pri nas se more dobit. Kaj priporočate ?
High on LSD
DOT 5.1 standard predvideva suho vrelišče najmanj 270 stopinj celzija in mokro vrelišče najmanj 190 stopinj celzija.
Ate super blue racing ima recimo vrelišče malo nad temi standardi čeprav je DOT 4. Ta 5.1 more bit torej vsaj tako dobra kot Ate super blue, ki jo po tujih forumih precej hvalijo.
Itak je pomben podatek samo suho vrelišče. To je takrat ko v zavorni tekočini še ni vode. Če redno vzdržuješ bremze in menjaš tekočino na 1 leto ti nikoli ne pride zraven veliko vlage.
Ate super blue racing ima recimo vrelišče malo nad temi standardi čeprav je DOT 4. Ta 5.1 more bit torej vsaj tako dobra kot Ate super blue, ki jo po tujih forumih precej hvalijo.
Itak je pomben podatek samo suho vrelišče. To je takrat ko v zavorni tekočini še ni vode. Če redno vzdržuješ bremze in menjaš tekočino na 1 leto ti nikoli ne pride zraven veliko vlage.
High on LSD
Pol sm mal kiksnu z tole izjavo o tolkih stopinjah...
ne sej ni pene...meni se je poznalo recimo na zadnjem mobiju ko sem zamenjal še olje v sklopkinem cilindru z tem 5.1....na prvem mobiju sem imel probleme z pregrevanjem olja in mi je škrtalo ko sem prestavljal,zdaj nič več...
moram pa še enkrat zamenjat vse skupaj ko bom diske menjal in ostalo navlako...
ikst priporočam ti nakup pletene hidravlične cevke ki povezuje sklopkin cilinder in posodico z oljem...boš veliko pridobil na temperaturni obstojnosti samega olja...
P.S.: ko prideš po gume dobiš še liter tega olja..
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
ne sej ni pene...meni se je poznalo recimo na zadnjem mobiju ko sem zamenjal še olje v sklopkinem cilindru z tem 5.1....na prvem mobiju sem imel probleme z pregrevanjem olja in mi je škrtalo ko sem prestavljal,zdaj nič več...
moram pa še enkrat zamenjat vse skupaj ko bom diske menjal in ostalo navlako...
ikst priporočam ti nakup pletene hidravlične cevke ki povezuje sklopkin cilinder in posodico z oljem...boš veliko pridobil na temperaturni obstojnosti samega olja...
P.S.: ko prideš po gume dobiš še liter tega olja..
Pletene cevke bom nabavil. Za zavore in za sklopko.
Glede temperatur si mogoče gledal fahrnheit, na vseh USA straneh pišejo v tem ne v stopinjah celzija. Sicer pa če je 5.1 ni panike. Verjetno bodo prej ploščice odpovedale kot olje, ker sem zaenkrat navadne pri sinterju vzel.
Po gume pa pridem v sredo če ti je prav...se še slišva prej. Btw...a je liter dost za zavorni cilinder in sklopko ?
Glede temperatur si mogoče gledal fahrnheit, na vseh USA straneh pišejo v tem ne v stopinjah celzija. Sicer pa če je 5.1 ni panike. Verjetno bodo prej ploščice odpovedale kot olje, ker sem zaenkrat navadne pri sinterju vzel.
Po gume pa pridem v sredo če ti je prav...se še slišva prej. Btw...a je liter dost za zavorni cilinder in sklopko ?
High on LSD
Sej sem že malo višje napisal za ate super blue. Folk jo precej hvali. Kljub temu da je označena kot DOT 4 ima ful visoko vrelišče, celo malo nad standardom DOT 5.1
http://www.volvospeed.com/Reviews/ate.htm
To je po naše 280 stopinj suho vrelišče in 200 mokro.
http://www.volvospeed.com/Reviews/ate.htm
To je po naše 280 stopinj suho vrelišče in 200 mokro.
High on LSD
DOT 5 ni enako DOT 5.1
Dot 3, 4 in 5.1 so kompatibilni med sabo. Razlikujejo se predvsem v različnih vreliščih in stistljivosti. Vseeno se stisnejo dosti manj od DOT 5 in zato omogočajo boljši občutek na pedalu.
DOT 5 je silikonsko zavorno olje, ki se uporablja predvsem v kakšnih oldtimerjih in pa v vojaških vozilih. Za nas ni zanimivo tako da brez veze razglablat o tem
Dot 3, 4 in 5.1 so kompatibilni med sabo. Razlikujejo se predvsem v različnih vreliščih in stistljivosti. Vseeno se stisnejo dosti manj od DOT 5 in zato omogočajo boljši občutek na pedalu.
DOT 5 je silikonsko zavorno olje, ki se uporablja predvsem v kakšnih oldtimerjih in pa v vojaških vozilih. Za nas ni zanimivo tako da brez veze razglablat o tem

High on LSD