Večje zavorne čeljusti in servo ?
Večje zavorne čeljusti in servo ?
Jo,
namen imam zamenjati zavorne čeljusti za 4 batne. Sedaj so not 1 batne in razlika je več kot očitna. Zanima me, če je poleg tega treba tudi zamenjat ali priredit servo, ali serijski zadostuje ?
namen imam zamenjati zavorne čeljusti za 4 batne. Sedaj so not 1 batne in razlika je več kot očitna. Zanima me, če je poleg tega treba tudi zamenjat ali priredit servo, ali serijski zadostuje ?
High on LSD
- Nixxon
- BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
- Kraj: Vrhnika
Hm, ne vem kako je z E30, ampak od E36, recimo, lahko na 318i ki ima tašvoh bremze in zadaj bobne menjaš diske od 6valnikov brez da bi ti blo treba menjat servo in podobno. Zamenjaš samo: spredaj diske, čeljusti, zadaj pa je najlažje cel most menjat. Ne vem pa kolk batne so te zavore Tud nadgradnja na M3 zavore mislim da ne rabi močnejšega serva, nisem pa siguren.
PS: A mi kdo lahko razloži, če se le da s slikami, kakšne so 2batne, 4batne, 1batne,... razlike? Kateri bati so to mišljeni? Tnx.
PS: A mi kdo lahko razloži, če se le da s slikami, kakšne so 2batne, 4batne, 1batne,... razlike? Kateri bati so to mišljeni? Tnx.
BMW E36 318i, calypsorot metallic


To zgleda tko da nimas sam enga bata k ti poriva ploscice ampak mas vec s tem porazdelis silo enakomerno po ploscici s tem pa je zavorni ucitek vecjiNixxon napisal/-a:
PS: A mi kdo lahko razloži, če se le da s slikami, kakšne so 2batne, 4batne, 1batne,... razlike? Kateri bati so to mišljeni? Tnx.

Lp PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





Tole je standardna enobatna čeljust, ki jo imaš ti in večina avtomobilov. Bat je tista stvar, na kateri je puščica.

2 batne imajo ob tem batu še enega, tako da je površina na katero pritiskajo bati večja. To so t.i. plavajoče čeljusti, kjer sama čeljust "plava" po vodilih zato da stiska obe zavorne ploščice. Eno stiska, drugo pa vleče. 4 batne imajo pa na drugi strani še dva bata, tako da vsako ploščico stiskata po 2. 2 batnih, kjer je na vsaki strani po en bat še nisem videl, je pa možno da tudi obstajajo. Dostikrat je tudi tako, da ima vsak bat svojo cev za dovod olja.
2 batne

4 batne


2 batne imajo ob tem batu še enega, tako da je površina na katero pritiskajo bati večja. To so t.i. plavajoče čeljusti, kjer sama čeljust "plava" po vodilih zato da stiska obe zavorne ploščice. Eno stiska, drugo pa vleče. 4 batne imajo pa na drugi strani še dva bata, tako da vsako ploščico stiskata po 2. 2 batnih, kjer je na vsaki strani po en bat še nisem videl, je pa možno da tudi obstajajo. Dostikrat je tudi tako, da ima vsak bat svojo cev za dovod olja.
2 batne

4 batne

/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
M3 E36 ma prav tako 4 batne spredaj in 1 batne zadaj, če sem prav videl. Torej bi moral servo od E36 325 zadostovat, če že od E30 ne bo.
Skrbi me predvsem to, da servo ne bo dovolj ojačal mojega pritiska na pedal in ne bom mogel 100% izkoristiti potenciala čeljusti. Sicer je boljš če so zavore bolj trde, ker maš več občutka, sam nobena skrajnost ni dobra. Že tko majo sklopke tolk trde BMWji
Btw...moje so podobne kot spodnje brembo samo da dost večje zgledajo
Mam 4 bate, ki so skor enako veliki kot original bat na E30 
Skrbi me predvsem to, da servo ne bo dovolj ojačal mojega pritiska na pedal in ne bom mogel 100% izkoristiti potenciala čeljusti. Sicer je boljš če so zavore bolj trde, ker maš več občutka, sam nobena skrajnost ni dobra. Že tko majo sklopke tolk trde BMWji

Btw...moje so podobne kot spodnje brembo samo da dost večje zgledajo


High on LSD
Vsake čeljusti pritiskajo na disk enakomerno iz obeh strani. Une, ki so plavajoče imajo batke samo na eni strani, druga stran pa je na plavajočem vodilu, ki poskrbi, da obe strani enakomerno pritiskata na disk, tiste pa ki imajo batke na obeh straneh pa pač batki iz obeg strani enakomerno pritiskajo ploščice na disk.