Lambda sonda
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Avto bo delal po predhodnih nastavitvah motorja, torej mešanica bo prednastavljena. Vrjetno bo malce bogata, kuru ti bo defenitivno več bencina.
Lambde dobiš od 11 jurjev naprej univerzalke. Za original boš dal dosti več, mislim pa da ni take razlike. Osebno bi raje našel kako rabljeno iz iste mašine. N
Lambde dobiš od 11 jurjev naprej univerzalke. Za original boš dal dosti več, mislim pa da ni take razlike. Osebno bi raje našel kako rabljeno iz iste mašine. N
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
A tisto ko ti je moril - a zdj si ugotovu da je lambda?? Zanimivo...irCAR81 napisal/-a:Torej rabm lambda sondo iz 2.0 16v ali 2.5 24v, na tri kable.
Zdej k mam odklopleno mam filing da ma avto malenkost manj moči, sam ni pa tko k prej, k ga je čist zamoril.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Torej ce lambdo lotas to pomen da bo delovala se bolje res pa je da drugace kot prej.Ker deluje kot senzor Pt100 pomeni da se na spojih sploh nekvalitetnih izgublja napetost tok signal tko da tist k ti je reku da ne sme lotat ne ve nic.Res pa je da je pol potreno ponovno nastavit,ker drugace meri kot predhodnja,ki ima konektor(na konektorju se izgubi priblizno 5% mrjene velicine).

Pojdi na test izp. plinov. Stane te ca. dva jurja. Tam opazuj vrednost CO.
Če je lambda oslabela bo vrednost nihala. Nekaj sekund bo na minimumu, potem bo šok 15x čez maksimalno vrednost in potem bo spet počasi (10 sek) padala na normalo. In potem spet in spet......
Če je samo rahlo stara rabi kako sekundo da pride do normalne vrednosti ko rahlo cukneš gas.
Če je nova lahko drkaš gas in bo vedno na enaki vrednosti.
Čisto mrtve (ali odklopljene) še nisem spremljal, tako da ne vem, kaj bo pokazalo. Predvidevam, da bo vrednost CO ja previsoka, ampak konstantna.
Najbolje je, da svojo lambdo potegneš ven in greš z njo v večje trgovine z avtodeli. Išči tako z enakim konektorjem in navojem. Ponavadi najdeš, razlike so samo v dolžini kabla.
Če je lambda oslabela bo vrednost nihala. Nekaj sekund bo na minimumu, potem bo šok 15x čez maksimalno vrednost in potem bo spet počasi (10 sek) padala na normalo. In potem spet in spet......
Če je samo rahlo stara rabi kako sekundo da pride do normalne vrednosti ko rahlo cukneš gas.
Če je nova lahko drkaš gas in bo vedno na enaki vrednosti.
Čisto mrtve (ali odklopljene) še nisem spremljal, tako da ne vem, kaj bo pokazalo. Predvidevam, da bo vrednost CO ja previsoka, ampak konstantna.
Najbolje je, da svojo lambdo potegneš ven in greš z njo v večje trgovine z avtodeli. Išči tako z enakim konektorjem in navojem. Ponavadi najdeš, razlike so samo v dolžini kabla.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
na 3 kontakte? WTF is that? Jaz vem samo za izvedbe z 2, 4 ali 5 kontakti.
2 kontakta ti sporoca samo procent kisika, 4 kontakti ti sporocajo se temperaturo senzorja, 5 kontaktor je pa ze UFO technology, ki ti sporoca poleg %O2 in temperature tudi pretok plinov, da racunalnik lazje in natancneje izracuna kar pac ima za izracunat...
3 kontakti... hmm...
Sicer pa, meni na VAG-COM-u sporoca napetost na lambdi, ki je v idealnih okoliscinah okrog 0,87Volta.
Vzgi avto in izmeri z voltmetrom, kje imas napetost. V prostem teku ti bo nihala, ce pa gas pritisnes se mora umirit.
/jan
2 kontakta ti sporoca samo procent kisika, 4 kontakti ti sporocajo se temperaturo senzorja, 5 kontaktor je pa ze UFO technology, ki ti sporoca poleg %O2 in temperature tudi pretok plinov, da racunalnik lazje in natancneje izracuna kar pac ima za izracunat...
3 kontakti... hmm...
Sicer pa, meni na VAG-COM-u sporoca napetost na lambdi, ki je v idealnih okoliscinah okrog 0,87Volta.
Vzgi avto in izmeri z voltmetrom, kje imas napetost. V prostem teku ti bo nihala, ce pa gas pritisnes se mora umirit.
/jan
to ne bo držalo, lambda ni nič drugega ko elektroda (princip je podoben kot pri elektrodah za merjenje pH), ta elektroda reagira na količino kisika v plinu, kisik povzroči da se pojavi razlika v potencialu na elektrodi in to razliko meri ECU.1.8T napisal/-a:Lambda senzor je v bistvu cistonavaden merilec procenta kisika. Deluje na principu izgorevanja, iz katerega se ustvarja napetost. Zato tudi po dolocenem casu crkne.
Zakaj ga ne lotat? Da ga ne bi pregrel.
/jan
Evo čist po kemijsko, zdej vete in lahk naprej pamet solite

Edina "pametna" razlaga zakaj nebi lotal kontaktov je za mene ta, da se ti lahko zaradi velike T kontakti razlotajo. Zato verjetno tudi dobiš zraven uni. lambde cevke s katerimi stisneš kontakte, so T obstojni pol.
Ja, temu drugace recemo tudi izgorevanje.red_mamba napisal/-a:ta elektroda reagira na količino kisika v plinu, kisik povzroči da se pojavi razlika v potencialu na elektrodi in to razliko meri ECU.
"The mechanism in most sensors involves a chemical reaction that generates a voltage"
Kisika drugace ne mores meriti. Na isti princip uporabljamo pri potapljanju merilce za procent kisika v mesanicah, s katerimi rinemo v globine. Kemicna reakcija s kisikom je - izgorevanje.
http://auto.howstuffworks.com/question257.htm
Ce lotas direkt na sondo jo celo pregrejes, lahko se ti razlotajo kontakti, kot si pravilno ugotovil, lahko pa tudi pregrejes jedro.
Ircar, tukaj imas osnovne smernice, kako testirati lambdo (oxy sensor)
http://www.forparts.com/o-21.htm
/jan
ABC lambda sond.
Osnovna ima samo en kabel. Ta sporoca napetost direkt v ECU.
Z dvema kabloma ima se maso.
S tremi ima signal, maso in grelec
S stirimi ima signal, maso in dva grelca.
S petimi pa je sirokopasovna lambda v uporabi v nekaterih novejsih avtomobilih. Peti kabel je regulacija "driver circuit" delovanja te lambde.
Osnovna ima samo en kabel. Ta sporoca napetost direkt v ECU.
Z dvema kabloma ima se maso.
S tremi ima signal, maso in grelec
S stirimi ima signal, maso in dva grelca.
S petimi pa je sirokopasovna lambda v uporabi v nekaterih novejsih avtomobilih. Peti kabel je regulacija "driver circuit" delovanja te lambde.
tukaj ne gre za zgorevanje, reakcija z kisikom ni zmeri gorenje, gre za izmenjavo elektronov/ionov.1.8T napisal/-a:Ja, temu drugace recemo tudi izgorevanje.red_mamba napisal/-a:ta elektroda reagira na količino kisika v plinu, kisik povzroči da se pojavi razlika v potencialu na elektrodi in to razliko meri ECU.
"The mechanism in most sensors involves a chemical reaction that generates a voltage"
Kisika drugace ne mores meriti. Na isti princip uporabljamo pri potapljanju merilce za procent kisika v mesanicah, s katerimi rinemo v globine. Kemicna reakcija s kisikom je - izgorevanje.
http://auto.howstuffworks.com/question257.htm
Ce lotas direkt na sondo jo celo pregrejes, lahko se ti razlotajo kontakti, kot si pravilno ugotovil, lahko pa tudi pregrejes jedro.
Ircar, tukaj imas osnovne smernice, kako testirati lambdo (oxy sensor)
http://www.forparts.com/o-21.htm
/jan
No ja, tko ali drugace, glavno da zadeva deluje.
Ircar, pomojem bos se najhitreje resil zadevo, ce zamenjas...
sicer pa, tukaj imas ene grafe, kako naj bi signal izgledal pri dobrem/slabem senzorju.
http://www.aa1car.com/library/o2sensor.htm
/jan
Ircar, pomojem bos se najhitreje resil zadevo, ce zamenjas...
sicer pa, tukaj imas ene grafe, kako naj bi signal izgledal pri dobrem/slabem senzorju.
http://www.aa1car.com/library/o2sensor.htm
/jan