Spomladansko poliranje
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Spomladansko poliranje
No, letos sem se odloču, da bom se kr sam spravu polirat avto, da bo bolj zanimiv...
Če ma kdo kej soli u glavi od teh stvari, bi z veseljem ga prebral. Trenutno mam doma tisto ovčko za na bormašino, sonax polirno pasto in to je to.
Rd bi slišal kako mnenje od enga ko je to že delal in kaj naj kupim da bo učinek fin. A bodo zgorej navedene stvari vredu? Če so, kolk obratov dam na bormašini?
Če ma kdo kej soli u glavi od teh stvari, bi z veseljem ga prebral. Trenutno mam doma tisto ovčko za na bormašino, sonax polirno pasto in to je to.
Rd bi slišal kako mnenje od enga ko je to že delal in kaj naj kupim da bo učinek fin. A bodo zgorej navedene stvari vredu? Če so, kolk obratov dam na bormašini?
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Rad bi vidu, da bi blo kle napisan, da bi še drugi vidl. In ja, obrate lahko štimam neomejeno... V bistvu samo na gor so omejeni, drgač je pa analogno - od čist počas do čist hitrKillah bee napisal/-a:to morš pa Eddy-ja prašat, on je avtokozmetik, sam ne vem če lahko na bormašini tolk zmanjšaš obrate,da bodo ravnoprav hitri oz počasni.

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Bor mašino mam, fitnes mam, materjal ni da ni.. Trebam tehnjik!tomaz40 napisal/-a:Jest tut kr na roke prežulm. Pugi gre pa najperj u Obi pa plača ene 10 jurjev za bormašino, pol pa u fitnes pa plača ene 8000 jurjev za članarino, jest pa kr naenkrat oboje upedenam pa je.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
UFFFFFFFFFF,tole bo pa dolg odgovor....sicer upam da se bo kdo še vedno primajal k meni na profesionalno delo,ampak naj vam bo
Začetek: Avto operite(magar na krtačah-ampak NE voskat!!!bo delo veliko lažje)..
--->Avto je treba pripraviti na poliranje,včasih je to težje kot poliranje samo...torej: avto mora biti popolnoma suh,temperatura bi bila idealna okoli 10-15 stopinj C.
--->vse robove ki so plastični,obrobljeni z gumi tesnili,luči,kljuke,ogledala,šipe.. je treba zaščitit z ličarskim trakom da se polirna pasta ne dotakne vsega od naštetega--ker omenjene zadeve rade zbledijo in podobno..
--->če je kaj smole ali ostankov katrana in ostalih cesnih smeti jih je treba odstaniti,sam uporabljam poseben plastelin,včasih pa tudi šmirgl z 2000 grobostjo--vodobrusni..
--->za začetek se lotim poliranja z grobo pasto ki odstrani skoraj vse praske in zgladi ti. kontaminacijo laka in površine, obrate na mašini imam konstantno na manj kot polovici najbolj hitrega programa(imam jih 6,groba nastaviten je na 2)
--->sledi brisanje nastalega polirnega prahu in pregled dosedanjega dela..
--->naslednji korak je poliranje z Finish pasto,ta da vozilu lesk in gladkost ki jo tako iščemo,obrati so na polovici najhitrejših(3 od 6možnih)pasto nanašam z pomočjo gobice,potem pa zapoliram do kraja z mašino...
--->spet brisanje z mikrokrpico,ali čudežno krpico ali z kakšno staro majico...
--->voskanje je skoraj obvezno zaradi same obstojnosti poliranja,tale korak zahteva veliko živcev ker so obrati na mašini na minimumu in se sam vosek teško vtira v lak...gre najbolj počasi..
--->ko je vse to končano odlepim ves selotejp in se lotim bridanja polirnega prahu z vseh robov,med vrati,pod havbami...
--->če je potrebno spoliram še luči,namažem gume in očistim stekla znotraj in zunaj....
Prav tako je treba paziti da se polirna pasta strinja z delom na mašino,namreč niso vse paste namenjene strojnemu poliranju,sonax spada v samo dno kvalitete pri meni,preveč se namučiš da bi kaj dosegel...
Paziti je treba tudi da se pasta ne zasuši,da nismo na enem mestu predolgo ker se lahko zažge lak ali barva, sam tipam z roko sproti mesta ki jih poliram,posebno odbijači so kritični ker so iz plastike-le ta se segraje veliko hitreje kot pleh...
Obrate na mašini se nikoli ne povečuje na maximum ker se ne doseže popolnoma nič kot zažgana lak...
sigurno sem pol stvari pozabil...če vas še kaj zanima kar vprašajte...

Začetek: Avto operite(magar na krtačah-ampak NE voskat!!!bo delo veliko lažje)..
--->Avto je treba pripraviti na poliranje,včasih je to težje kot poliranje samo...torej: avto mora biti popolnoma suh,temperatura bi bila idealna okoli 10-15 stopinj C.
--->vse robove ki so plastični,obrobljeni z gumi tesnili,luči,kljuke,ogledala,šipe.. je treba zaščitit z ličarskim trakom da se polirna pasta ne dotakne vsega od naštetega--ker omenjene zadeve rade zbledijo in podobno..
--->če je kaj smole ali ostankov katrana in ostalih cesnih smeti jih je treba odstaniti,sam uporabljam poseben plastelin,včasih pa tudi šmirgl z 2000 grobostjo--vodobrusni..
--->za začetek se lotim poliranja z grobo pasto ki odstrani skoraj vse praske in zgladi ti. kontaminacijo laka in površine, obrate na mašini imam konstantno na manj kot polovici najbolj hitrega programa(imam jih 6,groba nastaviten je na 2)
--->sledi brisanje nastalega polirnega prahu in pregled dosedanjega dela..
--->naslednji korak je poliranje z Finish pasto,ta da vozilu lesk in gladkost ki jo tako iščemo,obrati so na polovici najhitrejših(3 od 6možnih)pasto nanašam z pomočjo gobice,potem pa zapoliram do kraja z mašino...
--->spet brisanje z mikrokrpico,ali čudežno krpico ali z kakšno staro majico...
--->voskanje je skoraj obvezno zaradi same obstojnosti poliranja,tale korak zahteva veliko živcev ker so obrati na mašini na minimumu in se sam vosek teško vtira v lak...gre najbolj počasi..
--->ko je vse to končano odlepim ves selotejp in se lotim bridanja polirnega prahu z vseh robov,med vrati,pod havbami...
--->če je potrebno spoliram še luči,namažem gume in očistim stekla znotraj in zunaj....
Prav tako je treba paziti da se polirna pasta strinja z delom na mašino,namreč niso vse paste namenjene strojnemu poliranju,sonax spada v samo dno kvalitete pri meni,preveč se namučiš da bi kaj dosegel...
Paziti je treba tudi da se pasta ne zasuši,da nismo na enem mestu predolgo ker se lahko zažge lak ali barva, sam tipam z roko sproti mesta ki jih poliram,posebno odbijači so kritični ker so iz plastike-le ta se segraje veliko hitreje kot pleh...
Obrate na mašini se nikoli ne povečuje na maximum ker se ne doseže popolnoma nič kot zažgana lak...
sigurno sem pol stvari pozabil...če vas še kaj zanima kar vprašajte...
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Eddy, če ne bom prišel k tebi, maš pa celoletno zalogo pijače v dobrem. Kadarkol - js častim. Tole bom pa upošteval če bom sam delal, mučos gracijas. Sicer vem, da bo strošek skor večji kot če grem k teb, sam bi rad sam probal, da vidim, kako gre...


1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
Daaaaaan!!
No po vrsti:
@Pugi-te držim za besedo
@Killah Bee-bova samo da se tale drift brozga pobere in bo zunaj vsaj 10 stopinj....
@golf_c-poliranje in voskanje te pri meni pride 15k,pugi ima eno malo manjšo ceno ker sva se že dogovarjala ob moji pridružitvi temu forumu...
@1.8T-sprednjo šipo se da,ampak nimam past za šipe(dragokosvinja.press)ostale šipe se dajo samo malo zgladiti ne pa odstraniti praske....luči so druga stvar-te se da in je učinek opazen z malo izboljšano svetilnostjo!
še kaj?

No po vrsti:
@Pugi-te držim za besedo

@Killah Bee-bova samo da se tale drift brozga pobere in bo zunaj vsaj 10 stopinj....
@golf_c-poliranje in voskanje te pri meni pride 15k,pugi ima eno malo manjšo ceno ker sva se že dogovarjala ob moji pridružitvi temu forumu...
@1.8T-sprednjo šipo se da,ampak nimam past za šipe(dragokosvinja.press)ostale šipe se dajo samo malo zgladiti ne pa odstraniti praske....luči so druga stvar-te se da in je učinek opazen z malo izboljšano svetilnostjo!
še kaj?
