Teža platišč
Teža platišč
Citiram iz Avto foto marketa-3/2004 : .............Z uporabo lahkih platišč se zmanjšuje tudi rotacijska masa koles. To pomeni da se za samo vrtenje koles porabi manj energije. Vsak kilogram zmanjšanja rotacijske mase koles pomeni isto, kot če bi celotno maso avtomobila zmanjšali za 10kg, zato dobrobiti uporabe lahkih platišč ne gre prezreti......
Zanima pa me:
-ali je to res ali je neresnica
-ali ni morda malce pretiran tale kolicnik med razmerjem rotacijske in ostale mase se pravi 10:1
-če je vse to res zakaj si tunerji raje ne kupujejo lažjih felg kot filtre, čipe, izpušne sisteme.....
LP
VI-DE
Zanima pa me:
-ali je to res ali je neresnica
-ali ni morda malce pretiran tale kolicnik med razmerjem rotacijske in ostale mase se pravi 10:1
-če je vse to res zakaj si tunerji raje ne kupujejo lažjih felg kot filtre, čipe, izpušne sisteme.....
LP
VI-DE
- RedBull
- Pozor, Moderator na a.com!
- Prispevkov: 165
- Pridružen: 11 Okt 2004, 16:02
- Kraj: okolica kranja
ja to je bla fora jst tko enkrat ful močno eno originalno litko z gumo od audija zagrabm da mi nebi dol iz pesta padla k sm jo odvil (zdj nevem kolk col je že blo - sj nima veze) in tko komad lahka....je marsikatera hrenovka na 13 colskih jeklenih fetnah skor težja... 

~mladi kakor mi...živimo za noči...~
Re: Teža platišč
Kr neki tehtajo cez 15kg odvisn od col gume pa feltne sameirCAR81 napisal/-a:
btw: kok kej tehtajo povprečne feltnce?

To bo pero najbl vedu sj nemore dvignt 15'' alu cez glavo





Glede razmerja je pa tko, cista fizika

LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Js bom tehtal same litke, pol ko bom pa menjal bom pa še tačrne 195ke zmeru...irCAR81 napisal/-a:Nej kdo ob priliki stehta felgo.. bom jest jutr rezervno plehnato 15-ko 195-55-15, pa sporočim. Pol bom pa še 2 različni litki z gumami.. obe 16 7.5, 195-45-15. Pa da mal primerjamo teže.
Renaultove 16 205.55.16 (z gumam)
Peugeotove 16 (BBS) 205.55.16 (z gumam)
Renault 18 255.45.18 z (gumam)
Da bomo mel za referenco. Sam morte pa zmer vedet, da ma večja feltna zmer bolj ven pomaknen težišče, kar tudi poveča navor, ne samo teža. Se pravi če maš 16 pa 18 iste teže pa dimenzije (z gumo), potem bo 16 bolj prijazna do bremz.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
V bistvu se da na približno zračunat.. Najprej moment oziroma navor same feltne...irCAR81 napisal/-a:Good point. Pol je mogoč bolš met 15-ke k majo kako kilco več kt pa malenkost lažje 17-ke npr.Pugi napisal/-a:Da bomo mel za referenco. Sam morte pa zmer vedet, da ma večja feltna zmer bolj ven pomaknen težišče, kar tudi poveča navor, ne samo teža. Se pravi če maš 16 pa 18 iste teže pa dimenzije (z gumo), potem bo 16 bolj prijazna do bremz.
Če ma recimo 17 colov, to pomen diameter 2.5x17 je cca 45 cm, 15 colarka ma pa feltno 37cm... torej je pri isti teži od oka 15% razlike.. Ne da se mi zdj it računat...
Se pravi - pri pospeških se pozna in kar je težje zavrtet je tud težje ustavt. Druga stvar je potem oprijem cestiš?a, ki je pri 17 nizkoprofilki sigurno boljši kot pri 15 balonarci, ker ima več tekalne površine na cestišču. Seveda govorim za suho cesto.
Torej če maš dobre čeljusti in diske (ki so kos teži), potem bolje večjo feltno, širš gumo pa nizkoprofl za suho vreme...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Hm, neki osebki tud iz tega foruma majo problem dobit 4x108 17ke... A ti mogoče veš kje bi blo to. Js tud ne morm vrjet da je ni.PiLLLe napisal/-a:Mogoce sam full bol krhko zgleda![]()
Nevem ce se mene prasa superelegra so majka pasejo na usak avto v usaki dimenziji
LP PiLLLe
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
You got that rightZune napisal/-a:Pugi po moje je PiLLLe mislu vizuelno. Men so tud hude ja. Najbolj mi pa zgleda na rdečem avtu pa bele prevelke felge porinjene pod blatnik. Sploh kakšna rdeča BMW E36 al pa Alfa 155/156.


LP PiLLLe
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Dimenzije so 205.55.16... A si zmeru samo težo gume al obojega? Glede na rezultat bi reku samo gumo...irCAR81 napisal/-a:Stehtal sem 16 colske litke neznane firme z gumo 195-45-16. Teža 14.8 kg. Potem sem za štos še stehtal od lagune II gumo, točnih dimenzij ne vem, vem pa da je 16 colska in je tehtala 10 kg.
Ne vem zakaj sm mislu da bo feltna dost težja kt guma.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.