koliko dobiš če menjaš samo turbino in elektronko
koliko dobiš če menjaš samo turbino in elektronko
Se pravi nameto orginalne turbine daš eno večjo in greš k mojstru na čipanje.
Konkretno:
T3 -> T3/T4
menjava elektronike
Kolik pridobiš samo s tem?
Konkretno:
T3 -> T3/T4
menjava elektronike
Kolik pridobiš samo s tem?

VAG motorji imajo raje KKK turbine. This is not the case here.
Najprej predpostavljam, da se vsi zavedamo, da samo z menjavo turbine in remapa ECU-ja ne bo kaksnih blescecih rezultatov. Ampak recimo, da je vse ostalo postimano.
T3 turbina je dobra od 175 do max 250 konj.
http://www.gcg.com.au/technical/garrett%20t3.jpg
http://www.turbofast.com.au/FlowT3.html
Ne bi sedaj podrobno o tem mlincku, dajmo raje o T3/T04.
Ce vzames turbino, ki ima turbinski del T3 in kompresorski del T04b, bos dobil mlincek, ki ima na kompresorski strani 3" vhod in 2" izhod, noter se pa vrti vetrnica GT31 (ponavadi s 57 trimom).
Sedaj, ce hoces hiter spool-up, vzames raje trim lopatic 50. Tukaj se da dosegati skoraj 500 konjev, zaradi nagnjenosti lopatic pa ze nizje v obratih zadeva zagrabi.
Ce hoces konje, potem gres na trim 60. Tu bos dobil lahko krepko cez 500konj, ampak bo spool-up kasneje v obratih.
flowmap za 57 trim: http://www.turbocalculator.com/compress ... 04e-57.jpg
Imas tudi na voljo kompresorski del T04E, kjer imas vec razlicnih trimov za razlicne okuse:
http://www.turbocalculator.com/garrett.html (poglej pod T04E).
Sicer pa, tukaj imas par uporabnih turbo kalkulatorjev:
http://www.turbofast.com.au/javacalc.html
It's up to you, my friend, what to chose
/jan
Najprej predpostavljam, da se vsi zavedamo, da samo z menjavo turbine in remapa ECU-ja ne bo kaksnih blescecih rezultatov. Ampak recimo, da je vse ostalo postimano.
T3 turbina je dobra od 175 do max 250 konj.
http://www.gcg.com.au/technical/garrett%20t3.jpg
http://www.turbofast.com.au/FlowT3.html
Ne bi sedaj podrobno o tem mlincku, dajmo raje o T3/T04.
Ce vzames turbino, ki ima turbinski del T3 in kompresorski del T04b, bos dobil mlincek, ki ima na kompresorski strani 3" vhod in 2" izhod, noter se pa vrti vetrnica GT31 (ponavadi s 57 trimom).
Sedaj, ce hoces hiter spool-up, vzames raje trim lopatic 50. Tukaj se da dosegati skoraj 500 konjev, zaradi nagnjenosti lopatic pa ze nizje v obratih zadeva zagrabi.
Ce hoces konje, potem gres na trim 60. Tu bos dobil lahko krepko cez 500konj, ampak bo spool-up kasneje v obratih.
flowmap za 57 trim: http://www.turbocalculator.com/compress ... 04e-57.jpg
Imas tudi na voljo kompresorski del T04E, kjer imas vec razlicnih trimov za razlicne okuse:
http://www.turbocalculator.com/garrett.html (poglej pod T04E).
Sicer pa, tukaj imas par uporabnih turbo kalkulatorjev:
http://www.turbofast.com.au/javacalc.html
It's up to you, my friend, what to chose

/jan
Mitja, tako kot je rekel jan VAG motorji - KKK turbine.
jan: Gora dnarja je šla v druge namene, tako da mi je ostala samo turbina. Pa še kolektorji so vprašaj, ker me fotr mal nateguje z izdelavo. Tko da je projekt "HUDO" prestavljen za nedoločen čas. Zato sprašujem. Sam pomoje če bi dal gor to turbino in pritisk dvignil na 1.5 bara bi se kr poznalo. Malce bi trpel material ampak zato mi ni mar
Deli so poceni, hehe....
Mogoče poznaš koga, ki ima eprom reader&writer. Bi čip skopiral od kolega
jan: Gora dnarja je šla v druge namene, tako da mi je ostala samo turbina. Pa še kolektorji so vprašaj, ker me fotr mal nateguje z izdelavo. Tko da je projekt "HUDO" prestavljen za nedoločen čas. Zato sprašujem. Sam pomoje če bi dal gor to turbino in pritisk dvignil na 1.5 bara bi se kr poznalo. Malce bi trpel material ampak zato mi ni mar

Mogoče poznaš koga, ki ima eprom reader&writer. Bi čip skopiral od kolega


Hmm, ta zadeva naj bi po specifikacijah direkt pasala na izpusni del, na kompresorskem delu bos pa malo improviziral (upam da bos dobil intake koleno zraven).djsly napisal/-a:Mitja, tako kot je rekel jan VAG motorji - KKK turbine.
jan: Gora dnarja je šla v druge namene, tako da mi je ostala samo turbina. Pa še kolektorji so vprašaj, ker me fotr mal nateguje z izdelavo. Tko da je projekt "HUDO" prestavljen za nedoločen čas. Zato sprašujem. Sam pomoje če bi dal gor to turbino in pritisk dvignil na 1.5 bara bi se kr poznalo. Malce bi trpel material ampak zato mi ni marDeli so poceni, hehe....
Mogoče poznaš koga, ki ima eprom reader&writer. Bi čip skopiral od kolega
Pri dvigovanju tlaka moras pazit na lambdo. Najbolje bi bilo, ce bi avto zapeljal na valje in vtaknil poleg tvoje lambde se eno profi lambdo, katera ti tocno pove kaksno mesanico imas in nato ti dvigujes na valjih tlak do te mere, ko se uspe ECU se prilagajati in/ali injektorji se uspejo dovolj spricat. Pozoren bodi tudi na kapaciteto benz pumpe in koliko barsko tlacno regulacijo imas. Ne vem, ce bi ti priporocal kar direktno kopiranje map iz frendovega cipa. To se ne dela tako, oziroma zna imeti vcasih katastrofalne posledice. Zdej se je pojavil en nov frajer, k ma valje in znanje tunanja raznoraznih strojev, ce rabis ti lahko zrihtam kontakte pa se do njega zapelji.
Nikakor pa ne sam nasilno dvigovati boosta brez kontrole in kar nekam tja v tri dni... da ne bos imel "enkratnega" zvoka (kaboooom).
Kdaj prides kaj na coffee?
/jan
-->Zdej se je pojavil en nov frajer, k ma valje in znanje tunanja raznoraznih strojev, ce rabis ti lahko zrihtam kontakte pa se do njega zapelji.
Emmm... 4x4 ?!?!?!
Turbina je fizično ful večja od orginalne, poleg tega ima orginalna notranji WG, T3/T4 pa rabi zunanjega. Zaradi tega moram narest nov kolektor.
Skratka, če ima ta tip valje za 4x4, se priporočam.
PS: kofi drug teden, se slišva
Emmm... 4x4 ?!?!?!
Turbina je fizično ful večja od orginalne, poleg tega ima orginalna notranji WG, T3/T4 pa rabi zunanjega. Zaradi tega moram narest nov kolektor.
Skratka, če ima ta tip valje za 4x4, se priporočam.
PS: kofi drug teden, se slišva


Sej res, pozabil, 4x4... se bo ze nekako zrihtalo, saj 4x4 se ponavadi pa na cesti dela, s prikljucenimi vsemi napravami in merilci.djsly napisal/-a:-->Zdej se je pojavil en nov frajer, k ma valje in znanje tunanja raznoraznih strojev, ce rabis ti lahko zrihtam kontakte pa se do njega zapelji.
Emmm... 4x4 ?!?!?!
Turbina je fizično ful večja od orginalne, poleg tega ima orginalna notranji WG, T3/T4 pa rabi zunanjega. Zaradi tega moram narest nov kolektor.
Skratka, če ima ta tip valje za 4x4, se priporočam.
PS: kofi drug teden, se slišva
Naceloma naj bi T3/T04 isti izpusni (turbinski) del kot navadna T3... a si dobro pogledal? kompresorski del pa je precej vecji, to pa ja...
Zunanji WG je boljsi, ker je manj izpostavljen pregrevanju, pa se delati zna s tlaki nad 1 bar. Go for it.
/jan
Jan: kot pravim, orginal t3 nima zunanjega WG, T3/T4 pa ga ima. Zato moram kolektor nov narest
Sej če bi mela T3/T4 notranji wg pol ne bi blo problema.
No ti mi zrihti kak kontakt za tega modela pa ga bom poklical. Ampak dobro veš kolk časa so tebi štimali mape.... Da bi tolk časa na cesti preživel...hmmm....???

No ti mi zrihti kak kontakt za tega modela pa ga bom poklical. Ampak dobro veš kolk časa so tebi štimali mape.... Da bi tolk časa na cesti preživel...hmmm....???

Ja, zdej je problem to, predvsem tolko casa zgat po avtocesti, da te po.li.caji ne opazijo s svojim pogledom uradne osebe in zalotijo pri skoraj kriminalnem dejanju prekoracitve hitrostidjsly napisal/-a:Jan: kot pravim, orginal t3 nima zunanjega WG, T3/T4 pa ga ima. Zato moram kolektor nov narestSej če bi mela T3/T4 notranji wg pol ne bi blo problema.
No ti mi zrihti kak kontakt za tega modela pa ga bom poklical. Ampak dobro veš kolk časa so tebi štimali mape.... Da bi tolk časa na cesti preživel...hmmm....???

Je pa na cesti bolje delati tezadeve, ker nimas problemov s pregrevanjem.
Sem ze sprozil poizvedovanje, ti sporocim ce bo kaj...
/jan
Ja, to je bil moj frend Matic. V eni ostariji me je kelnarca polila s pirom, pa potem ti dopovej policajem, da ti smrdi bunda in lasje...djsly napisal/-a:emmm...stari si še živ?
zadnjič sem videl tvojo žverco,ki pa jo je vozil nekdo drug.
Si uspel kaj zvedeti?
Sicer pa z njim uzivam se peljat, glede na to, da je tip instructor trainer za solo varne voznje in hkrati rally driver... verjetno nas nisi dolgo casa opazoval, ne?
Nisem se nic izvedel... sem povprasal, bom se malo pobezal. Kdaj prides na coffee?
/jan