Injektorji
Injektorji
Če je podatek 650cc / 3 bar. Za kolk konjev je dober injektor?
Ali to pomeni, da mi ni treba 4 barske pumpe nabavljat, če je pretok bencina pri 3 barih in 650 cc enak kot pri 4 barih in recimo 500 cc ?
Hvala.
LP Sly.
Ali to pomeni, da mi ni treba 4 barske pumpe nabavljat, če je pretok bencina pri 3 barih in 650 cc enak kot pri 4 barih in recimo 500 cc ?
Hvala.
LP Sly.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ufff tole bi pa mogu zračunat... Upam da ne strelam zdle v prazno, če pa, nej me pa en popravi..
To kolk bencina rabeš za kolk konov bi js tkole računal. Največje konje oziroma največ bencina in zraka boš rabil pri cca 7000rpm kajne? Mislim da maš tam nek blokado - 7200?
No vglavnem - 2L motor pomeni da 7200/minuto obratov x 2 litra deliš z 2 in ravno dobiš 7200L/minuto... cca toliko zraka rabiš pri teh obratih, kar pomeni 120L/sekundo.
Kle morš še zvedet kolk bencina ti špricne not na liter zraka... To mislm da je znano, sam js ne vem.
Fora pa je v tem, da mislim, da je pri injektorju samo važno koliko lahko špricne bencina na sekundo... Torej kolk ml/sek..
Upam da ti tole kej pomaga, čene me pa vsi lah skritizirate
To kolk bencina rabeš za kolk konov bi js tkole računal. Največje konje oziroma največ bencina in zraka boš rabil pri cca 7000rpm kajne? Mislim da maš tam nek blokado - 7200?
No vglavnem - 2L motor pomeni da 7200/minuto obratov x 2 litra deliš z 2 in ravno dobiš 7200L/minuto... cca toliko zraka rabiš pri teh obratih, kar pomeni 120L/sekundo.
Kle morš še zvedet kolk bencina ti špricne not na liter zraka... To mislm da je znano, sam js ne vem.
Fora pa je v tem, da mislim, da je pri injektorju samo važno koliko lahko špricne bencina na sekundo... Torej kolk ml/sek..
Upam da ti tole kej pomaga, čene me pa vsi lah skritizirate
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
225 konjski 1.8T motor je standardno opremljen z 380 cc/min @ 3 bar injektorji, dalo bi se ga pa nategnit tja nekam do 250-260 konj, seveda s 4barskim tlacnim regulatorjem bencina. Sedaj si pa zracunaj, tvoji injektorji lahko naspricajo za kar cedno konjenico.
Vseeno bi ti priporocal 4barsko tlacno regulacijo, saj pod 4 bari injektorji precej lepse razprsijo gorivo, duty cycle se zmanjsa in s tem imas precej boljso efektivnost pri izgorevanju, posebej pri visjih tlakih turbine (kolikor te poznam pod 2 bara ne bo )
/jan
Vseeno bi ti priporocal 4barsko tlacno regulacijo, saj pod 4 bari injektorji precej lepse razprsijo gorivo, duty cycle se zmanjsa in s tem imas precej boljso efektivnost pri izgorevanju, posebej pri visjih tlakih turbine (kolikor te poznam pod 2 bara ne bo )
/jan
Mah sem neki računu, ampak po izračunih pride da rabim met za 130PS/cilinder kar 700 cc injektorje. Kar je zelo čudno.
Dobavitelj mi je svetoval 650cc za cca. 150 PS / cilinder. Spet nekdo drug, ki je že tjunal avto pa da je 550-600 dovolj za 150 ps/ cilinder.
Dilema. Ker do 550 cc je cena zelo ugodna. Že 600 cc je cena x2
Dobavitelj mi je svetoval 650cc za cca. 150 PS / cilinder. Spet nekdo drug, ki je že tjunal avto pa da je 550-600 dovolj za 150 ps/ cilinder.
Dilema. Ker do 550 cc je cena zelo ugodna. Že 600 cc je cena x2
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Re: Injektorji
4 bar. tlačni regulator je itak pametna zadeva v vsakem primeru. Pumpo morš met itak dost močno, tisti regulator pa ni tak strošek.djsly napisal/-a:Če je podatek 650cc / 3 bar. Za kolk konjev je dober injektor?
Ali to pomeni, da mi ni treba 4 barske pumpe nabavljat, če je pretok bencina pri 3 barih in 650 cc enak kot pri 4 barih in recimo 500 cc ?
Hvala.
LP Sly.
Drugače ti pa lahko povem za SR20DET motor od nissana, ki je isto 2.0T. Serijsko ima 370cc injektorje, ki na 100% duty zmorejo cca 300 konjev. Upgraga na 555cc injektorje omogoča moč do 440, 450 konjev. 850cc so pa potem čez 650 konjev.
Za koliko točno so dobri 650cc boš moral pa sam probat Samo lahko rečem, da se v pumpo in injektorje splača vložit denar, ker ob pomanjkanju bencina so posledice lahko kar kritične
High on LSD
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Evo gresmal po turbo kit-ih in vidis zakolk so dobri in kake injektorje majo zraven...tuki mas ze enga k da 200+HP in ma injektorje gor 400cc + 2 pumpe za benz
http://www.overboost.com/obs/product.as ... rbo%20Kits
LP
http://www.overboost.com/obs/product.as ... rbo%20Kits
LP
MUGEN CR-X
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Hm... A se hecaš?djsly napisal/-a:hehe...
Tank JE Fia homologiran. Bo pa 10l tank.
Sponzorji? Ja upam da bo vzaj od zup-racing nalepka gor
Koga moram gnjavit, hehe?
Če se ne, potem najbrž mene oziroma Bandita. Zaenkrat je tvoje članstvo še pod intenzivno debato. Lahko pa mi na pm malo več poveš od sebe, dobr bi blo tud če gremo enkrat na pijačo. Kot smo že večkrat povedal - gre se nam za kvaliteto in nikakor kvantiteto.
V pmju napiši prosim:
iz kje si, kolk si str in podobno...
ker avto maš, kake predelave izvajaš itd..
ciljna skupina po času na 400metrov..
Zaenkrat to, potem pa bomo vidli. Zaenkrat so mesta še odprta, ampak res samo za resne.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.