1.7 turbo v twingiča
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
1.7 turbo v twingiča
no evo zadevšna je prverglala končno....mel sem sicer mal težav s kompom, ampak sem tud to uredil tko da masinca zdej poje...matr kako je ogn skoz auspuh seku k sem jo naviru (bom prlimu filmček)....zdej pa obnova in styling...pol pa pod havbo....kul zadeva.....
prva prestava je za okras...druga pa kople....
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
ja prvi odbijač sem delu pa bad look...pragove sem mu sam montiru..zadnji odb. je pa pravkar v delu.....vesolc napisal/-a:to bo bomba od twingota!!
PS: a je tista siva oz. srebrna honda k se je u petek zvecer vozila po kranju tvoje delo??
sej bodo tud filmček...sam da se lotm.....Kakšna slika bi bila dobrodosla !
prva prestava je za okras...druga pa kople....
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
motor je trenutno na železnem stojalu ki sem ga naredu posebej v ta namen...nanj je fiksirana mašina, hladilni sistem, elektronika, akumulator in provizoriš kestel za bencin (ajmarček od ave oxy)....hotu sem najprej vse stestirat in naštudirat preden razturim svoj avto...zdej dobim enga druzga tvingiča na katerem bom vse skupi upasal...k bom mel pa vse fertik pa sam ruknem mašino ven pa novo not...
prva prestava je za okras...druga pa kople....
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Aha taka je situacija sem mislil da si sel ze cez fazo "custom" nosilcev za motor pa polosovin pa vsega kar pride zraven...pol ma ta motor ze ECU ali je se na forgazer !? K ce ma ze ECU bo to jeba vse skup dat oz. razen ce bos mel en ecu za maino in orig ecu da bo vse drugo sopu..uglavnem jeba je tole, ampak tko k pravjo kjer je volja(okey pa se micken kesa
) je tud uspeh pol
LP

LP
MUGEN CR-X
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
ma dej kva švasate neki v tri dni...motor je letnik 94 in ima ecu za vse kar se motorja tiče....je čist podoben kakor od WAG motorjev le malo starejša izvedba.... Košir glede kompa nej te ne skrbi...elektronika ed potniskega prostora in motorna nimata nobene povezave tako da to ne bo noben problem...pa tudi motorna inštalacija je čist posebi vse kar je treba povezat med avtom in novo elektroniko je +30 +15 masa štarter in b. pumpa....motor paše na serijski menjalnik tako da polosovine ostanejo pravtako pa pašeta dva od treh nosilcev...tko da je treba na novo naredit samo enega....cevi za vodo 90% pašejo pol pa ostanejo samo še cevi od turbine in avspuh.....
prva prestava je za okras...druga pa kople....
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Pol je pa ql bo slo vse nice skor...
pismu pa se za stevce bo ql (km bodo uredu ce je orig. menjalnik)
(k stevci grejo ponavadi na orig. ECU)
pol obrati z radelilca...
no okey dost odmene k itak vidim da mislis da ti pametujemo,
ubistvu nas pa sam zanima kako stvar stoji, kolk je treba drkarije za spedenat
LP
Pa velik srece
pismu pa se za stevce bo ql (km bodo uredu ce je orig. menjalnik)
(k stevci grejo ponavadi na orig. ECU)
pol obrati z radelilca...
no okey dost odmene k itak vidim da mislis da ti pametujemo,
ubistvu nas pa sam zanima kako stvar stoji, kolk je treba drkarije za spedenat
LP
Pa velik srece

MUGEN CR-X
Jst serijskega menjalnika nebi obdržal - od twingota ni tok ojačan - probi dobit kakega od petke turbo - po nosilcih in vsem je identičen twingotoven, sam mal bl ojačan, pa druga razmerja - mislim pa da ima kangoo 1.2 furgon identičen menjalnik kot petka turbo, vsaj po oznaki naj bi bil isti.modriDIRKAC napisal/-a:ma dej kva švasate neki v tri dni...motor je letnik 94 in ima ecu za vse kar se motorja tiče....je čist podoben kakor od WAG motorjev le malo starejša izvedba.... Košir glede kompa nej te ne skrbi...elektronika ed potniskega prostora in motorna nimata nobene povezave tako da to ne bo noben problem...pa tudi motorna inštalacija je čist posebi vse kar je treba povezat med avtom in novo elektroniko je +30 +15 masa štarter in b. pumpa....motor paše na serijski menjalnik tako da polosovine ostanejo pravtako pa pašeta dva od treh nosilcev...tko da je treba na novo naredit samo enega....cevi za vodo 90% pašejo pol pa ostanejo samo še cevi od turbine in avspuh.....
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
ja sej ne bo čist original sam nism hotu prej nč pisat o tem k bi blo preveč na enkrat....torej: zvon pa zobniki bodo od clia 1.4 energie... zvon zarad tega ker ma tvingo spredi štarter volvo- clio pa zadi....zobniki pa pridejo drugi zarad prestavnega razmerja vsekakor...glavno ohišje pa bo original ker je tam prišravfan nosilec in more tako tud ostat...bom ga pa mal pojaču na zuni z raznimi prečkami....sicer majo pa itak vsi renoji enake menjalnike sam zvon pa notranjost se razlikuje....tud ta volvo je imel enak menjalnik k clio....
prva prestava je za okras...druga pa kople....
-
- Czechoslovakian tuner
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
- Kraj: Westside Connection
- Kontakt:
modriDIRKAC napisal/-a:ja sej ne bo čist original sam nism hotu prej nč pisat o tem k bi blo preveč na enkrat....torej: zvon pa zobniki bodo od clia 1.4 energie... zvon zarad tega ker ma tvingo spredi štarter volvo- clio pa zadi....zobniki pa pridejo drugi zarad prestavnega razmerja vsekakor...glavno ohišje pa bo original ker je tam prišravfan nosilec in more tako tud ostat...bom ga pa mal pojaču na zuni z raznimi prečkami....sicer majo pa itak vsi renoji enake menjalnike sam zvon pa notranjost se razlikuje....tud ta volvo je imel enak menjalnik k clio....
heheh svaka ti čast!aja ko boš kej v lj hodu povej pa gremo na eno piče pa mal podebateramo o menjavi itd..
Lep pozdrav
_VeNoM_ 

