Fantje nekje sem slišal da obstaja za montažo pragov baje ena guma ki se položi med karoserijo in prag tko da se le ta ne pritiska čisto karoserije baje ima ta guma narejene utor da ga natakneš na prag in le ta pol zapolni morebitne reže med pragom in plehom a vi kaj veste o tem
Me pa zanima tudi kako se reče barvi za mrežice ki ima pol kao efekt gume torej je odboojna za kamenčke in podobno o tem je že blo govora na avto.com sam nobeden ni znal povedat kako se reče barvi ki je baje v spreju
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
Torej to naj bi blo to no jst sem samo slišal o nekih kao gumah ki imajo U profil in ki jih pol natakneš na prag sam silikon pa mora bit brezkislinski ane
Ker se bliža marec morm to čimprej to spedenat da pol sam marca dam kit gor pa uiiiiiiiiiiiiiiiiii :):):):)
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
HaBBicH al pa kdorkol maš mogoče kako detaljno sliko kako to pride zlito z karoserijo (sj vem da sem zatežen) sam rad bi vedel ker prej se nisem tko poglabljal v to.
BTW kako je pa potem recimo pri vulkanizerju a se da avto dvignit al maste kake trike kako avto dvignit kako pa recimo ravnat v primeru prazne gume na cesti.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
Če je avto prenizko pač zapelješ na kake deske, potem pa se da dvignit. Tudi v primeru počene gume - če vinta ne pride spodj pač podložiš neki, zapeleš gor in to je to. S karoserijo se lepo zlije, resda je lepše kitanje in čez štrihanje, samo dosti dražje. Skorej nič se ne vidi če je lepo narejeno.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
ja sej kitanje je cool sam da bi pol mogu cel bok strihat ni $$
je pa kepše to pa res
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
To je samo montaža al lakiranje zraven oz. barvanje
Za ostalo morš bit pa moj kolega
BTW pugi a sm jst lahka tvoj kolega
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.
seat napisal/-a:To je samo montaža al lakiranje zraven oz. barvanje
To bi se ti zdel... Štrihanje je precej drago, kukr sm jst vidu (za uno mejhno poličko zadi 10-15k, pragi & spredn podaljšek +50k (k sreč sm pol enga fušarja najdu ))
A se men sam zdi, a je tole modelček? Pragi bi izpadl hudo, ampak bo pa kar poštena modifikacija potrebna (cel bok in vrata). Sem prepričan, da je Thomas zmožen naredit u nulo isto, samo nekaj časa bi bil brez avta.