Sesalna odmična gred za Hyundai lantro
Sesalna odmična gred za Hyundai lantro
Hja no iščem nekaj za svojga kupeja 2001. Fora je v temu da so pred leti naredili eno omejeno EVO serijo kupejčkov ki so imeli bolj ostro sesalno odmično gred in spremenjen izpušni sistem. No ta odmična gred je DEJANSKO indentična tisti iz 96-98 1.8 Lantre in je bolj "ostra" od te ki je v mojem motorju.
Tko da evo - išče se sesalna odmična gred od 1.8 elantre, letnik 96-98 to je beta 1 motor G4GM.
Tko da evo - išče se sesalna odmična gred od 1.8 elantre, letnik 96-98 to je beta 1 motor G4GM.

Tu mas link
http://www.peugeot-tuning.de/htdocs/index2.html
sam z odmicnimi in cipanjem, pise, zato se mi je tud cuden zdelo
http://www.peugeot-tuning.de/htdocs/index2.html
sam z odmicnimi in cipanjem, pise, zato se mi je tud cuden zdelo

Malo kradeš topic a ne?cc 206 napisal/-a:Tu mas link
http://www.peugeot-tuning.de/htdocs/index2.html
sam z odmicnimi in cipanjem, pise, zato se mi je tud cuden zdelo
To so drgač zihr buče - 100%, v najboljšem primeru lahko računaš na cca 8-10 KM max, pa še to če so sedanje tovarniške komponente zelo konzervativno narejene. Tudi če bi dal kompleten izpuh, se pravi kolektor, brez kata, idealno preračunat izpušni sistem (idealen backpressure), montiral ravno tako idealen CAI, idealno nastavil odmične ( kdaj se vantili odpirajo in zapirajo), idalne svečke in kabli, bi se kar težko približal tej cifri, ni pa nemogoče, če je ekspertno narejeno vse skupaj - problem je namreč v lovljenju idealnega razmerja med vsemi komponentami.

- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Čak - tole kar si ti napisal je buča... Seveda so še kako važne odmične!! Pa tud s samim auspuhom, CAI in programiranjem se da dosti več kot samo 8KM pridobit...INFINITI napisal/-a:Malo kradeš topic a ne?cc 206 napisal/-a:Tu mas link
http://www.peugeot-tuning.de/htdocs/index2.html
sam z odmicnimi in cipanjem, pise, zato se mi je tud cuden zdelo
To so drgač zihr buče - 100%, v najboljšem primeru lahko računaš na cca 8-10 KM max, pa še to če so sedanje tovarniške komponente zelo konzervativno narejene. Tudi če bi dal kompleten izpuh, se pravi kolektor, brez kata, idealno preračunat izpušni sistem (idealen backpressure), montiral ravno tako idealen CAI, idealno nastavil odmične ( kdaj se vantili odpirajo in zapirajo), idalne svečke in kabli, bi se kar težko približal tej cifri, ni pa nemogoče, če je ekspertno narejeno vse skupaj - problem je namreč v lovljenju idealnega razmerja med vsemi komponentami.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Sj to ne gre tko veš - najbolje je, če vgradiš odmične in zamenjaš auspuh, kolektor, filter, obdelaš glavo, mogoče mal spustiš in potem vseskup optimiziraš sz kompjuterom, pa si zmagal...Dr_S napisal/-a:Z odmičnimi ene 12KM. Pol pa cel izpušni sistem ene 20KM. Pa ČIP tuning še ene 10Km pa smo iz 136KM na 136+42-45=180KM. Če obdelaš še glavo pa kupiš da lahko naštimaš odmične pa lahko prideš bliz 200KM.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.