Dyno day pri Avtoelektroniki.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... vHyRfDUydA" onclick="window.open(this.href);return false;
Dyno day reportaza
Dyno day reportaza
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dyno day reportaza
Zakon!
Re: Dyno day reportaza
Kolk ste pa kej namerili? Kakšen zanimiv rezultat?
Re: Dyno day reportaza
Nic posebnega. Sami "navadni" avti. S6 je dal 300KM od sebe.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dyno day reportaza
Jest biv tud na valjih takrt
Avta sicer ni na filmčku ker je biv zlo bogi (zdej je že pokojn) Govorim o cliu not sm utknu mašino od rsi ja in je pokazala 100 km na valjih s tem da je biv izpuh od 1.4 pa še mašina je neki hecala.. zdej čaka na obnovo in novo školko
kumi čakam da zrihtam mašinko in grem še enkrat pomert kojne upam, da bo kej več kukr 100 km pa okrog 140 Nm navora


Re: Dyno day reportaza
Zrihtaj se izpuh, da bo motor lahko dihal.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dyno day reportaza
Da mal zasmetim in odgovorim
Kot prvo je treba dobit drug avto ker tole je šlo u lipo in je konc, če rab kdo dele nej pove..
Kot drugo je treba razdret motor oz uzet dol glavo in ugotovit zakaj se ole nahaja v prvem cilindru.. Mašina usake tok čaa na konstantnih obratih trokera.. Ko bo že mašina odprta in bo šla glava na ravnanje in bo že na mašini gre povsej vrjetnosti tud malenkost na nižanje (bomo še vidl)..
Kot tretje je u planu komplet nov izpušn kolektor+cev auspuh.. seveda brez katalizatorja najbrš bo na izpuhu tud ventil tko, da tkrt k bo potreba po konjih bo izpuh prazn brez loncov in glasn..
Ko bom use to poštimov in še več pridem spet na valje zmert konjažo..
To je u planu kaj bo ratal bomo pa vidl..

Kot prvo je treba dobit drug avto ker tole je šlo u lipo in je konc, če rab kdo dele nej pove..
Kot drugo je treba razdret motor oz uzet dol glavo in ugotovit zakaj se ole nahaja v prvem cilindru.. Mašina usake tok čaa na konstantnih obratih trokera.. Ko bo že mašina odprta in bo šla glava na ravnanje in bo že na mašini gre povsej vrjetnosti tud malenkost na nižanje (bomo še vidl)..
Kot tretje je u planu komplet nov izpušn kolektor+cev auspuh.. seveda brez katalizatorja najbrš bo na izpuhu tud ventil tko, da tkrt k bo potreba po konjih bo izpuh prazn brez loncov in glasn..
Ko bom use to poštimov in še več pridem spet na valje zmert konjažo..
To je u planu kaj bo ratal bomo pa vidl..