Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Živjo!
Ker vem da vas je kar nekaj uporabnikov, ki ste že montirali in programirali ECUje v stilu MegaSquirt in podobne,
me zanimajo vaše izkušnje glede par stvari.
Katere funkcionalnosti pri teh računalnikih pogrešate
ter
Katere funkcionalnosti se vam zdijo popolnoma odveč in po nepotrebnem dvigujejo ceno
lp
Ker vem da vas je kar nekaj uporabnikov, ki ste že montirali in programirali ECUje v stilu MegaSquirt in podobne,
me zanimajo vaše izkušnje glede par stvari.
Katere funkcionalnosti pri teh računalnikih pogrešate
ter
Katere funkcionalnosti se vam zdijo popolnoma odveč in po nepotrebnem dvigujejo ceno
lp
Bad things happen to good people all the time for no reason!
Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani
Žejni svežih informacij?
Adijo Slovenija
Gostovanje strani
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Vse je tako kot mora biti. Nic ne manjka.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Si bom kr tole temo sposodil ... 1.8T baje da se ne da nareiti kaj dosti nad 1.0 bara ker ni egas in temu primeren računalnik ... kaj sedaj narediti? Cena dodatnega drugega računalnika in programiranje?



Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Se pravi, da zamenjas cel racunalnik in naredis tako kot se spodobi?
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
In kaj to pomeni cenovno od začetka do konca? Kaj je najbolje (kateri ecu) za ta avto - motor?



Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Megasuirt meni deluje super na kaksnih 10 VW turbo motorjih. 900 EUR recimo.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Kaj pa DTA S60 ali autronic? Ker za MS sem slišal de je "mal denarja mal muske" čeprav 900€ ni glih malo denarja.



Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
In kaksna muzika mislis da manjka? Rabis se snemanje premikov podvozja in komunikacijo z boksi na dirki v realnem casu?
Potem edino Motec ali Pectel za nekajkratnik tega denarja.
Potem edino Motec ali Pectel za nekajkratnik tega denarja.
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Pomoje boš z dta s40pro povsem zadovoln. S60pro ima pa že možnost sekvenčnega vžiga in vbrizga. Pa še par bonbončkov.
Moje mnenje glede megaškrta pa je da je to pač hoby elektronika, pa brez zamere. Dta s40pro dobiš že za manj kot 600€. Vprašej erca za kolk ti ga dobavi.
Moje mnenje glede megaškrta pa je da je to pač hoby elektronika, pa brez zamere. Dta s40pro dobiš že za manj kot 600€. Vprašej erca za kolk ti ga dobavi.
- fitipalDDi
- Pawa user
- Prispevkov: 148
- Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
- Kraj: Ljubljana
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
DTA S40 je za eno cinkšpulo, kolikor sem jest razumel, S60 pa za ločene (4)



Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Če greš na standalone je itak vseeno katero cinšpulo imaš. Prednost štirih cinšpul je v tem da naj bi bila iskra boljša + vžig posebej za vsak cilinder. Minus je to, da je strošek ob okvari večji. Če maš pa eno cinšpulo je pa ponavadi tako ali tako dvojna in iskro daje semi sekvenčno (to kar podpira s40pro).fitipalDDi napisal/-a:DTA S40 je za eno cinkšpulo, kolikor sem jest razumel, S60 pa za ločene (4)
Pri vbrizgu se naj bi sekvečni vbrizg poznal pri porabi. Druge razlike ni. Nisem pa še prbbal zadeve, da bi videl razliko. Jst imam vezano tako da gre en izhod na prvi set injektorjev, drugi izhod pa na drugi set injektorjev, tako da tudi semisekvečnega sistema ne uporabljam. No je semisekvenčni, samo med seti injektorjev, ne med cilindri.
S60pro bi se dal dobiti tudi že za ene 1000€ z dvema konektorjema.
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Zanimivo. http://cgi.ebay.co.uk/DTA-S60-Pro-Serie ... 2eb01cee46" onclick="window.open(this.href);return false;
to je manj k jurja na dom.
Od mef-a, sem jest kupil s40pro. Tutokompleto na dom je blo 600€. Pol k je pa erc začel dobavljat direkt od njih je blo pa še malenkost manj, če me spomin ne vara.
Kar se pa tiče kalibracije senzorjev je pa čist odvisno od znamke. Za PSA sploh ni problema, ker je za magneti marelli že prednastavljeno. Če nikjer ne dobiš podatkov od senzorjev potem je pa res najlažje menjat.
Se strinjam, bolš kupt neki k dela pa ve da ne bo problemov, kt pa se neki matrat z enimi "polizdelki".
to je manj k jurja na dom.
Od mef-a, sem jest kupil s40pro. Tutokompleto na dom je blo 600€. Pol k je pa erc začel dobavljat direkt od njih je blo pa še malenkost manj, če me spomin ne vara.
Kar se pa tiče kalibracije senzorjev je pa čist odvisno od znamke. Za PSA sploh ni problema, ker je za magneti marelli že prednastavljeno. Če nikjer ne dobiš podatkov od senzorjev potem je pa res najlažje menjat.
Se strinjam, bolš kupt neki k dela pa ve da ne bo problemov, kt pa se neki matrat z enimi "polizdelki".
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
MS ima interpolacijo table zacetka. Delam tudi s Sybele in AEM in ne vidim kaksne bistvnene razlike.
MS3 sekvencni se vgrajuje v moj avto in potem v naslednje. Najbojsa je moznost sekvencnega vbrizga in nastavitev za vsak cilinder posebej.
Komentar o nezanesljivosti je prav zabaven :-)
MS3 sekvencni se vgrajuje v moj avto in potem v naslednje. Najbojsa je moznost sekvencnega vbrizga in nastavitev za vsak cilinder posebej.
Komentar o nezanesljivosti je prav zabaven :-)
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Ni za kajhemingway napisal/-a: Pa tnx da si mi takrat pomagal z kablom

Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Simteki (DTA ECU-ji) so precej popularna zadeva v imprezah http://www.simtekuk.co.uk/www.simtekuk. ... cat=106224" onclick="window.open(this.href);return false; ko pa le-te ne zadoščajo je Syvecs (bivši Solaris) najpriporočljivejša izbira http://www.syvecs.com/" onclick="window.open(this.href);return false; zadeva je cenejša kot motec, pa zna stvari, ki jih tudi motec ne (prav tako, dobiš vse funkcije v ceni, ni odklepanja za doplačilo).
Med obema je na identičnem setupu v stilu gt35 tudi precej opazna razlika v rezultatu na dynotu vsled bolj preciznim ignition (in verjetno tudi AFR mape).
Med obema je na identičnem setupu v stilu gt35 tudi precej opazna razlika v rezultatu na dynotu vsled bolj preciznim ignition (in verjetno tudi AFR mape).
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
MS2 in MS3 sta prav tak zelo precizna. No, meni niti MS1 ne dela problemov :-)
Kar potrjujejo tudi rezultati na dirkah :-)
Kar potrjujejo tudi rezultati na dirkah :-)
http://www.pro-tuning.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Custom računalniki / EFI-ji / ECU-ji
Ni mi jasno kako da DTA nima tega da lahko uporabiš poljuben senzor. temperaturni so itak vsi ntk upori. določiš upornosti za 3 temperaturne točke v katerie ti bi mogu program fitat eksponentno krivuljo, ustvarit tabelo in jo poslat v ecu. ne morem verjet da dta nima tega orodja. še Lm-1 ima to.hemingway napisal/-a:Tako je ja. Drugače pa za S40 res ne vem točno. Mi smo hotli ponucat renojeve serijske pa ni šlo. No tko da zdej mormo kupit te ki so že notri lepo prednastaljeni pa bo.
in še bajdewaj- sam nisem mel rpm konverterja za lm-1 in sem si ga tiktak naredu. materjala je mogoče za 5 €.