UPDATE:
Hyundai accent, l.1996, 1.8 beta motor, accentov menjalnik, kompresor Eaton m62, intercooler, loputa od BMW 325 fi 65mm.
4-1 inox izpusni kolektor JJS, 70mm odprt custom inox izpuh, sportni lonec, vse JJS.
Walbro 255lph fuel pump
440ccm injektorji
Megasquirt - fuel and spark controlled, tuned by Charger
Amortizerji Kayaba, plinski
Športne vzmeti H&R
Zadnji stabilizator nastavljive trdote Whiteline
sprednji in zadnji custom strut bar
precna ojacitev spredaj spodaj
Poliurethane bushing sileni na celotnem podvozju
Sprednje zavore Coupe
Konverzija stevca na stevec z obratomerom
Fine tuning 13.3.2010, na Avtoelektronika valjih, konji: 219.5 HP, 300 Nm navora. Pospeski po gtechu: 6,1s 0- 100km/h.
slikce:
izdelava nosilca za kompresor:
izdelava nosilca za alternator:
izdelava izpusnega kolektorja:
kolektor s kompresorjem spodaj:
"THE" kolektor:
srednji lonec:
Downpipe, fleks cev in srednji lonec, fi 70mm.
Loputa BMW 325, fi 65mm:
kompresor Eaton m62:
Injektorji 440ccm
boost stevec in rising rate fuel regulator:
konverzija na stevec z obratomerom:
zavore hyundai coupe:

Howgh.