Odmične gredi po meri?
Odmične gredi po meri?
Pozdravljeni,
Zanima me, če se je slučajno kdo že zanimal ali pa slučajno zasledil kako firmo ki bi delala tudi odmične gredi po meri?
Hvala in lp,
Zanima me, če se je slučajno kdo že zanimal ali pa slučajno zasledil kako firmo ki bi delala tudi odmične gredi po meri?
Hvala in lp,
Če po pravici povem, še ni avta, oz. še ni motorja. Zaenkrat je samo ideja, ki jo premlevamo, upam pa da bo v kratkem tudi realizirana.
Gre se, da bi enega izmed motorjev z direktnim vbrizgom ( GDI, FSI, JTS,... ) predelali v 2-taktnega. Motor bi bil eksperimentalen (na štantu z zavoro), zato obstaja tudi še bolj zakomplicirana varianta, da bi ventile odpirali z elektromagneti, tako bi lahko tudi enostavneje preizkuševali v realnosti različne "timinge" in omenjeno predelavo...
Upam da ne bom izpadel preveč čuden.

Dodano:
Kje pa v Trstu če ni skrivnost?
Hvala in lp,
Gre se, da bi enega izmed motorjev z direktnim vbrizgom ( GDI, FSI, JTS,... ) predelali v 2-taktnega. Motor bi bil eksperimentalen (na štantu z zavoro), zato obstaja tudi še bolj zakomplicirana varianta, da bi ventile odpirali z elektromagneti, tako bi lahko tudi enostavneje preizkuševali v realnosti različne "timinge" in omenjeno predelavo...
Upam da ne bom izpadel preveč čuden.


Dodano:
Kje pa v Trstu če ni skrivnost?
Hvala in lp,
-
- Pawa user
- Prispevkov: 341
- Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
- Kraj: kamnik
-
- Pawa user
- Prispevkov: 341
- Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
- Kraj: kamnik
Po moje si videl tega...
http://www.youtube.com/watch?v=wDZSOEHQyZE
V tem videu mi je malo sumljivo ali ima fedre na ventilih ali ne.
To ima Valeo že precej razvito, ponekod se da zaslediti, da naj bi v letih 2010 , 2011 prišlo v prva vozila.
lp,
http://www.youtube.com/watch?v=wDZSOEHQyZE
V tem videu mi je malo sumljivo ali ima fedre na ventilih ali ne.
To ima Valeo že precej razvito, ponekod se da zaslediti, da naj bi v letih 2010 , 2011 prišlo v prva vozila.
lp,
Nimam pojma; konfekcijski regrindi so ugodni - okol 90$ na odmično + 75$ kavcije za core (dobiš nazaj če jim pošlješ svoje gor).discovery napisal/-a:Hvala za informacijo!
Kaj mogoče veš okvirne cene za "custom" obliko?
lp,
http://www.deltacam.com/camshaftgrinding.php
Ej22->EJ251
Re:
Praktično to pomeni da za predelavo ne bo potrebno več menjat odmične ampak se bo samo z predelavo elektronike določilo odpiranje ventilov. To pa bo poceni tuning na N/A motorjih.discovery napisal/-a:No še en članek o Valeo-vem sistemu...
http://www.autoblog.com/2006/12/22/beho ... ss-future/
Bolje imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Re: Odmične gredi po meri?
Zanimivo!
A ni nekaj takega v preteklosti razvijal že Fiat?
A ni nekaj takega v preteklosti razvijal že Fiat?
-
- Pawa user
- Prispevkov: 134
- Pridružen: 24 Maj 2006, 08:41
- Kraj: rondoji med Qlandio in Stukom
- Kontakt:
Re: Odmične gredi po meri?
verjetno mislis to: http://www.fptmultiair.com/flash_multiair_eng/home.htm_BANDIT_ napisal/-a:Zanimivo!
A ni nekaj takega v preteklosti razvijal že Fiat?

RWD or NoWD
Re: Odmične gredi po meri?
Ja precej sprememb bo, ko bo in če bo to uvedeno. Ventili se bodo lahko poljubno regulirali in optimirali za vse režime delovanja motorja(tudi neodvisno krajšanje in daljšanje časov odprtja). Naprimer ko motor ni obremenjen, lahko kasneje zapre sesalni ventil in tako komprimira manj zraka, če ga ne potrebuje. Polnjenje cilindrov se bo precej izboljšalo. Če se ne motim nekaj podobnega (s pomočjo hidravlike) uporabljajo pri formulah in pri moto gp.
Na tej strani je študija ko s podobnim(camless) načinom poljubnega krmiljenja ventilov preklapljati med 4 in 2 taktnim delovanjem motorja (zraven je tudi video)
http://www.ricardo.com/en-gb/Engineerin ... n-GB&tab=0
Projekt naj bi sedaj preizkusili tudi v prvem vozilu, v realnosti.
Na tej strani je študija ko s podobnim(camless) načinom poljubnega krmiljenja ventilov preklapljati med 4 in 2 taktnim delovanjem motorja (zraven je tudi video)
http://www.ricardo.com/en-gb/Engineerin ... n-GB&tab=0
Projekt naj bi sedaj preizkusili tudi v prvem vozilu, v realnosti.
Re: Odmične gredi po meri?
A potem se ne bo rabilo VTECa?



-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

Re: Odmične gredi po meri?
Če si boš zaželel si boš lahko "VTEC mapo" naložil 

Re: Odmične gredi po meri?
dobek napisal/-a:verjetno mislis to: http://www.fptmultiair.com/flash_multiair_eng/home.htm_BANDIT_ napisal/-a:Zanimivo!
A ni nekaj takega v preteklosti razvijal že Fiat?

Pa če sem prav razumel tak sistem zaenkrat uporabljajo pri uni raziskavi (2/4 sight)
Aja pa ker se regulira količino zraka ki gre v cilinder direktno z ventili, odpade tudi loputa za zrak (manjši upor, in manj zračnih motenj).
lp,