menjava volana z desne na levo
menjava volana z desne na levo
a obstaja firma v sloveniji ali ce ima kdo kak naslov iz nemcije , avstrije ki predela volan in armaturko z desne na levo...
po besedah enega mojega znanca,ki je med drugim že kar nekaj avtov iz UK pripeljal k nam,se kar hitro navadiš volana na desni,pa te ne moti več...ker mu nisem verjel,mi je dal za peljat...z začetka je čudno,čez nekaj časa pa skor ni več razlike...če pa imaš prav željo zrihtat,potrebuješ novo volansko letev,armaturo(samo plastiko) ter mogoče še kakšno malenkost...
LP
LP
Zadnjič spremenil Ferrarist, dne 22 Avg 2009, 10:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Ja ampak veliko problemov je bilo zato ker je gor bodykit, hauba cela razrezana, Rota feltne, zajčniki na haubi, hood pini, ker ni imela zavesc in naj bi v avte zadaj metalo kamenčke, ker je gospod Lovec na LPP kreten... Avto je imel nemško homologacijo za VSE na avtu, prejšnji lastnik je dal 2500€ za nemško homologacijo vsega na avtu. Ampak neee, pri nas to ne velja, moraš vse še enkrat zmutiti, na koncu ga je motil celo športni filter ker so bili K&N papirji, filter je bil pa Apexi. Predvsem to je zelo nevarno ja in se je treba zatakniti ob to in težiti za tak detajl.batistuta napisal/-a:sam nevem kako bi to pol gledal na lpp k bi su homologirat...baje je blo velik komplikacij z rumenim skylinom ki je v sloveniji...

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Če bi bil pa avto original bi morala samo zamenjati parabole in bi šel avto čez tehničnega.

Kar se tiče menjave volana je pa pri Skylineu menda problem v prostoru.


Moje mnenje: Če misliš uvozi original potem pa ne glede na to koliko ga boš predelal ti samo govori, da je original.



-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

V nemčiji je sam en pogoj ubistvu in to naj bi blo za vso EU.
Če ma avto COC papir, ti nima noben kaaaajjj težit....nikakor.
Sicer pa ferrarist, se lahko pozanimaš katere papirje vse potrebujem od firme oz. od privat osebe.
PS. Izvedel sem da imajo začasne tablice oz. zavarovanje podobno kot v nemčiji, tako da ni nujno transport.
Če ma avto COC papir, ti nima noben kaaaajjj težit....nikakor.
Sicer pa ferrarist, se lahko pozanimaš katere papirje vse potrebujem od firme oz. od privat osebe.
PS. Izvedel sem da imajo začasne tablice oz. zavarovanje podobno kot v nemčiji, tako da ni nujno transport.
Povej ti Lovcu, ki je rekel, da to njega ne zanima in so ga motile mrežce na haubi ter to, da na Rota feltnih uni majstri pod avtom niso našli številk, ki bi ga zadovoljili.Malecky napisal/-a:V nemčiji je sam en pogoj ubistvu in to naj bi blo za vso EU.
Če ma avto COC papir, ti nima noben kaaaajjj težit....nikakor.

Saj pravim, če imaš serijskega se zna zgoditi, da skoraj ne bo težav. Če pa misliš nabaviti že s predelanim motorjem se zna zgoditi, da bi imel težave zaradi glasnosti izpuha, izpušnih plinov, kakšnih čudnih elementov pod haubo za katere Lovec sicer ne bi vedel čemu služijo ampak bi pač rekel, da niso videti original in nimaš TÜV in bi te lepo vrgel.

-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

Ma sem se že kregal js dol ene par ur zarad original Focus RS spojlerja, za katerega itk ni TUV papirja.
Pol bom pa gledal bolj original, problem mam še, ker me najbolj zanima ravno vozilo, kater je prvotno iz Japonske in pol v UK.
PS. A v slo obstaja kaka "posamična" homologacija....kako pa spravjo skoz domači mojstri? A ni neka varianta da daš komplet avto pregledat in ima da štima?
Pol bom pa gledal bolj original, problem mam še, ker me najbolj zanima ravno vozilo, kater je prvotno iz Japonske in pol v UK.
PS. A v slo obstaja kaka "posamična" homologacija....kako pa spravjo skoz domači mojstri? A ni neka varianta da daš komplet avto pregledat in ima da štima?
A zdaj bi pa kr vsi šli na Nissane al kaj?
Tole bi se moral kar pozanimati. Da se naprimer baje izdelati avto ter homologirati ampak je drago kot žafran. Imajo ne vem koliko točk, ki jih preverijo in za vsako je treba plačati. Vsaj tako mi je nekdo govoril, ki ima namen narediti nekaj podobnega Caterhamu.
Aja še ena zanimivost. VIN koda ima nekaj številk "premalo". Še Nissan Slovenija ji je rekel, da se je gotovo nekaj zmotila, ko je govorila po telefonu. Na začetku, ko je rekla, da je Skyline je oseba na drugi strani pri Nissan Slovenija rekla "aha a to je en SUV a ne?".


Tole bi se moral kar pozanimati. Da se naprimer baje izdelati avto ter homologirati ampak je drago kot žafran. Imajo ne vem koliko točk, ki jih preverijo in za vsako je treba plačati. Vsaj tako mi je nekdo govoril, ki ima namen narediti nekaj podobnega Caterhamu.
Aja še ena zanimivost. VIN koda ima nekaj številk "premalo". Še Nissan Slovenija ji je rekel, da se je gotovo nekaj zmotila, ko je govorila po telefonu. Na začetku, ko je rekla, da je Skyline je oseba na drugi strani pri Nissan Slovenija rekla "aha a to je en SUV a ne?".

-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

za kak avto se je pa tole šlo-okrog teh komplikacij s kamenčki itd...?
drugač me pa zanima še,ali je samo LPP pooblaščen za izdajanje homologacij za uvožena vozila???a jih ni več?
drugač je pa tist lovec tak debil,da ga ni večjega... moje tomasonke sem prodal naprej enemu prijatelju za na audi A4 B6...grem na tomason.de,povlečem dol tuv...mož gre s tem tuvom v ajdovščino čakat tega ku*ca od lovca,to budalo vidi, da feltna gleda izpod blatnika in zateži...seveda pa NIKJER ne piše,da feltna nesme gledat izpod blatnika,piše le,da ne sme tekalna površina gledat ven...no,mož me pokliče,da ima probleme,se pripeljem,mi lovec razloži kaj je narobe,pol sem pa popizdil in mu zabrusil nazaj, ali mogoče on ve več kot možje pri TUV-u...sem ga vprašal če je pismen,pol sem mu pa reku,naj prebere tuv...čist tiho je bil,se obrnil in potrdil homolomo
nevem pa kako bi blo,če bi me slučajno še enkrat videl...verjetno bi se potrudil kolkor se da,da bi me nategnil...
ON topic:Malecky,a litchfieldca od Drašlerja ma levi ali desen volan?
drugač me pa zanima še,ali je samo LPP pooblaščen za izdajanje homologacij za uvožena vozila???a jih ni več?
drugač je pa tist lovec tak debil,da ga ni večjega... moje tomasonke sem prodal naprej enemu prijatelju za na audi A4 B6...grem na tomason.de,povlečem dol tuv...mož gre s tem tuvom v ajdovščino čakat tega ku*ca od lovca,to budalo vidi, da feltna gleda izpod blatnika in zateži...seveda pa NIKJER ne piše,da feltna nesme gledat izpod blatnika,piše le,da ne sme tekalna površina gledat ven...no,mož me pokliče,da ima probleme,se pripeljem,mi lovec razloži kaj je narobe,pol sem pa popizdil in mu zabrusil nazaj, ali mogoče on ve več kot možje pri TUV-u...sem ga vprašal če je pismen,pol sem mu pa reku,naj prebere tuv...čist tiho je bil,se obrnil in potrdil homolomo

nevem pa kako bi blo,če bi me slučajno še enkrat videl...verjetno bi se potrudil kolkor se da,da bi me nategnil...
ON topic:Malecky,a litchfieldca od Drašlerja ma levi ali desen volan?
Tole je ta nevaren avto, ki bo kamenjal vse za sabo.Ferrarist napisal/-a:za kak avto se je pa tole šlo-okrog teh komplikacij s kamenčki itd...?


JDM Impreze so bile že zdavnaj WRX s kovanimi internalsi, ko je ostali svet dobival komaj GT...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

http://www.gtfours.co.uk/what/weight/205/weight.htm
ni take sile, itak bo dost vn letelo :-° pa slučajno bo dost karbona gor tak da ene 1200 bo pol vse skup težk.
zanima me pa samo JSPEC WRC model ker ma od water injectiona, antilaga,...vse je pripravljeno ampak "blokirano". Pol pa viva la odpadi in bella italia po eno levo armaturko pa volansko
[/b]
ni take sile, itak bo dost vn letelo :-° pa slučajno bo dost karbona gor tak da ene 1200 bo pol vse skup težk.
zanima me pa samo JSPEC WRC model ker ma od water injectiona, antilaga,...vse je pripravljeno ampak "blokirano". Pol pa viva la odpadi in bella italia po eno levo armaturko pa volansko
