RS STREET RACE 2005
RS STREET RACE 2005
Priprave za drag race sezono so že v polnem teku.
Napisan je že nov (oz. popravljen) pravilnik za PRVENSTVO, ki se imenuje RS STREET RACE. Več o pravilniku v prvih mesecih novega leta. Temelji pa prav tako kot lanski, na sekundnem sistemu. Uvedene so le spremembe na področju taktiziranja, "švinglanja",...
RS street race je bil pred nekaj tedni tudi sprejet v športno-avtomobilistično zvezo AŠ2005.
Več o tem si lahko preberete tukaj: http://www.rrcteam-klub.si/www%20page%2 ... fault1.htm
Prav tako so že znani določeni termini za dirke - nekateri pa so še prosti in če je kdo pripravljen delati dirko v sklopu prvenstva, lepo vabljen!
O vsem ostalem, kar se bo dogajalo na tem področju, vas bom sproti obveščala.
Napisan je že nov (oz. popravljen) pravilnik za PRVENSTVO, ki se imenuje RS STREET RACE. Več o pravilniku v prvih mesecih novega leta. Temelji pa prav tako kot lanski, na sekundnem sistemu. Uvedene so le spremembe na področju taktiziranja, "švinglanja",...
RS street race je bil pred nekaj tedni tudi sprejet v športno-avtomobilistično zvezo AŠ2005.
Več o tem si lahko preberete tukaj: http://www.rrcteam-klub.si/www%20page%2 ... fault1.htm
Prav tako so že znani določeni termini za dirke - nekateri pa so še prosti in če je kdo pripravljen delati dirko v sklopu prvenstva, lepo vabljen!
O vsem ostalem, kar se bo dogajalo na tem področju, vas bom sproti obveščala.
17.12.2004
Na seji organizatorjev je bil sprejet sklep, s katerim so se določile in razdelile funkcije in naloge predstavnikov Organizacijskega odbora RS Street Race in vodstva novega programa VAP. Del sklepa, ki je bil sprejet določa:
Potrjeni organizatorji tekmovanj RS Street Race:
Opel klub Murska Sobota – vodja tekmovanja Branko Šooš
Honda klub Ljubljana – vodja tekmovanja Gregor Brešer
Mpl racing Ljubljana - vodja tekmovanja Primož Lemež
Drag Team Maribor – vodja tekmovanja Dejan Caf
Organizacijski odbor RS Street Race:
Predsednik: Gregor Brešer
Podpredsednik: Branko Šooš
Stiki z javnostjo: Mateja Rojnik
Vodja Parc Fermé: Iztok Jeza
Vodja kontrolnih pregledov: Janko Medved
Vodja verifikacije: Janja Gradišnik
Vodja medicinske službe: Maja Sotlar
Izvajalci tekmovanj: Avto klub Road Runner RRC Team
Opazovalci:
Opazovalec AŠ2005: Dušan Djaniš
Vodstvo programa VAP (Varne avtomobilske prireditve) :
Nadzorni svet VAP:- Izidor Rebernak (predsednik)
- Aleksander Fras, član
- Peter Kompoš, član
- Maja Rebernak, član
- Ljubo Gradišnik, član
Sekretar: Janja Gradišnik
Finančni oddelek: Maja Rebernak, Janja Gradišnik
Varnost: Mitja Ketiš
Na seji organizatorjev je bil sprejet sklep, s katerim so se določile in razdelile funkcije in naloge predstavnikov Organizacijskega odbora RS Street Race in vodstva novega programa VAP. Del sklepa, ki je bil sprejet določa:
Potrjeni organizatorji tekmovanj RS Street Race:
Opel klub Murska Sobota – vodja tekmovanja Branko Šooš
Honda klub Ljubljana – vodja tekmovanja Gregor Brešer
Mpl racing Ljubljana - vodja tekmovanja Primož Lemež
Drag Team Maribor – vodja tekmovanja Dejan Caf
Organizacijski odbor RS Street Race:
Predsednik: Gregor Brešer
Podpredsednik: Branko Šooš
Stiki z javnostjo: Mateja Rojnik
Vodja Parc Fermé: Iztok Jeza
Vodja kontrolnih pregledov: Janko Medved
Vodja verifikacije: Janja Gradišnik
Vodja medicinske službe: Maja Sotlar
Izvajalci tekmovanj: Avto klub Road Runner RRC Team
Opazovalci:
Opazovalec AŠ2005: Dušan Djaniš
Vodstvo programa VAP (Varne avtomobilske prireditve) :
Nadzorni svet VAP:- Izidor Rebernak (predsednik)
- Aleksander Fras, član
- Peter Kompoš, član
- Maja Rebernak, član
- Ljubo Gradišnik, član
Sekretar: Janja Gradišnik
Finančni oddelek: Maja Rebernak, Janja Gradišnik
Varnost: Mitja Ketiš
Osnutek pravilnika za sezono 2005
http://www.rrcteam-klub.si/www%20page%2 ... 202005.pdf
http://www.rrcteam-klub.si/www%20page%2 ... 202005.pdf
Sem čez praznike z najzaslužnejšim človekom za ta pravilnik pregledala določene zadeve.Dr_S napisal/-a:majaCRX: zakaj pa pol v pravilniku piše da se tekmovalcu ki je prehiter za svoj razred zgodi sledeče: Izgubi trenuten dvoboj in se mu prišteje najslabši čas razreda (če je v razredu 14-15 se mu napiše 14,999) nikjer ne piše da se ga presatavi.
Če pa je res da se ga potem pa se opravičujem.
Nekaj razlag, ker ste nekateri zgleda zelo slabo prebrali pravilnik!!
Dr_S: Imaš popolnoma prav! Če si vpisan v razred 15-16 in voziš eno vožnjo pod 15 sekund- se ti ta vožnja šteje 15,999 sekund-NIKAMOR NE GREŠ, NIKAMOR NISI PRESTAVLJEN, ENOSTAVNO V KLASI OSTANEŠ.
KAZEN PREKORAČITVE JE NASLABŠI MOŽNI ČAS KATEGORIJE.
Zato pa imajo 4 kvalifikacijske vožnje, kjer MORAJO voziti na polno, s tem, da bodo čase kvalifikacij dobili šele po prevoženih VSEH štirih vožnjah.
Šele takrat se bodo lahko (če bodo vozili v prvi polovici sekunde kot je to
veljalo doslej) vpisali v hitrejši razred. Če pa tega ne bodo storili, pa bodo potem dovoljeno mejo prekoračili, so si pa sami krivi.
Voziš drugo vožnjo (ker vozimo vsak par dve vožnji) 15,333 se ti za boljši čas šteje ta čas 15,333 in si izmed recimo 32 tih tekmovalcev v svojem razredu 28-ti, ne greš dalje, če pa si s tem časom npr. 16-ti pa greš v naslednji krog.
Naprej jih gre namreč prvih 16 (polovica) Torej, ko bodo vozili taktizerji, si ne bodo mogli privoščiti zaviranja, ker bodo zraven sebe imeli sebi enakega tekmovalca IN kar ne bodo vedeli je to, kam jih bo prevožen čas uvrstil v razredu.
Tudi zmagovalec dveh voženj para ne bo vedel ali gre naprej ali ne, saj
ne ve kateri v razredu je po uvrstitvi s svojim najboljšim časom.
Torej se lahko zgodi - teoretično (kar se tudi bo), da bosta naprimer v klasi 15-16 najhitrejši v kvalifikacijah in drugi najhitrejši v kvalifikacijah vozila v paru, eden bo zgubil (logično) pa bo kljub temu napredoval, saj je njegov najhitrejši čas še vedno hitrejši od vseh naslednjih zmagovalcev.
Ni preveč zapleteno. Ko enkrat skapiraš, vidiš, da je to najboljša rešitev.
V NASLEDNJI KROG SE UVRSTI NAJHITREJŠA POLIVICA TEKMOVALCEV V RAZREDU. NE ZMAGOVALCI PAROV!
V VSAKEM PRIMERU, (TUDI ČE JIH JE VSEH 120 TEKMOVALCEV
V ENI KLASI-kar jih nikoli ne bo, ker je maximalno število vozečih avtov 120), JIH NAPREDUJE V DRUGI KROG (KVAL, PRVI KROG, DRUGI KROG,...) SAMO 16 = VEDNO, ALWAYS AND FOREVER....TOREJ PELJE ZMAGOVALEC:
4 X KVALIFIKACIJE
2 X PRVI KROG (ŠTEVILO VSEH V KLASI, MAGARI VSEH 120)
2 X DRUGI KROG (16, ČE JIH JE DOVOLJ. ČE JIH JE MANJ KOT 16 GRE KAR 8 NAJH. V TRETJI KROG)
2 X TRETJI KROG (8)
2 X POLFINALE (4)
2 X FINALE (2)
SKUPAJ = 14 VOŽENJ
V ENI KLASI-kar jih nikoli ne bo, ker je maximalno število vozečih avtov 120), JIH NAPREDUJE V DRUGI KROG (KVAL, PRVI KROG, DRUGI KROG,...) SAMO 16 = VEDNO, ALWAYS AND FOREVER....TOREJ PELJE ZMAGOVALEC:
4 X KVALIFIKACIJE
2 X PRVI KROG (ŠTEVILO VSEH V KLASI, MAGARI VSEH 120)
2 X DRUGI KROG (16, ČE JIH JE DOVOLJ. ČE JIH JE MANJ KOT 16 GRE KAR 8 NAJH. V TRETJI KROG)
2 X TRETJI KROG (8)
2 X POLFINALE (4)
2 X FINALE (2)
SKUPAJ = 14 VOŽENJ
Kot sem rekel, po 14 dirkah v enem dnevu ti zmanjka benza, N2Oja, nisi več zbran pa še vprašanje je, kako bodo zdržali matriali (motor in ostalo).
Brezveze pomoje.
Poleg tega bo pa še slabš s cajtom, kot je že bilo do sedaj.
A bo treba začet vozit s sabo klubsko mehanično delavnico z rezervnimi mašinami, benz pumpo, met na zalogi par N2O flaš pa še kej zraven.
Ta sistem je zgrešen po celi črti.
Nazadnje boste ugotovili, da je še vedno najboljši sistem dirkanje na kubaturo in pribitne faktorje, tako kot je bilo povsem na začetku.
Brezveze pomoje.
Poleg tega bo pa še slabš s cajtom, kot je že bilo do sedaj.
A bo treba začet vozit s sabo klubsko mehanično delavnico z rezervnimi mašinami, benz pumpo, met na zalogi par N2O flaš pa še kej zraven.
Ta sistem je zgrešen po celi črti.
Nazadnje boste ugotovili, da je še vedno najboljši sistem dirkanje na kubaturo in pribitne faktorje, tako kot je bilo povsem na začetku.
_BANDIT_ napisal/-a:Kot sem rekel, po 14 dirkah v enem dnevu ti zmanjka benza, N2Oja, nisi več zbran pa še vprašanje je, kako bodo zdržali matriali (motor in ostalo).
Brezveze pomoje.
Poleg tega bo pa še slabš s cajtom, kot je že bilo do sedaj.
A bo treba začet vozit s sabo klubsko mehanično delavnico z rezervnimi mašinami, benz pumpo, met na zalogi par N2O flaš pa še kej zraven.
Ta sistem je zgrešen po celi črti.
Nazadnje boste ugotovili, da je še vedno najboljši sistem dirkanje na kubaturo in pribitne faktorje, tako kot je bilo povsem na začetku.
Lahko se pa začne dirkat z 0.5l do 1l mašinami, da ne bo benz problem.


Ni nujno voziti štirih kvalifikacij. To ti samo pravilnik daje možnost!Dr_S napisal/-a:A kvalifikacije je nujno 4 odvozit. Kaj pa če se tekmovalcu kej slučajno pokvari in do naslednje kvalifikacije ne uspe popravit, je potem izključen iz tekmovanja? Kako se potem časi gledajo. Če recimo tekmovalec odpelje eno kvalifikacijsko vožnjo recimo 15.232 potem pa preostale 3 ne more odvozit zaradi težav z vozilom, v kateri klasi bo potem?
Šteje se najboljši čas kvalifikacij.
TREH dirk ni več, saj se ne gre več na dvoboj med avtomobiloma, ampak na čas.Dr_S napisal/-a: Pa še tist k si napisala, da vozijo 14 voženj, če sem prav razumel je to najmanjše število, ker si za vsako vožnjo dala samo 2 vožnji. Lahko se zgodi da mora nekdo v vsaki vožnji odpeljati 3 dirke? Število se potem poveča iz 14 na 19!!!