Seat ibiza...vprašanja glede platišč
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Seat ibiza...vprašanja glede platišč
Čeprav nisem še lastnik Ibize, vendar ne manjka dosti sem se že podal v raziskovanje in ustvarjanje prve slike, kako bi ibiza izgledala...Clean stil, za feltne se še nisem odločil, ker če bi dal sta dve varjanti in sicer 17" dojče style, ali pa 18" navadne...Vendar ne vem kako se tako velike feltne obnesejo na recimo manjšem avtu...na enem tujem seat forumu so mi napisali, da avto kao izgubi del kakovosti vožnje oz. da naj ne bi tako držalo na cesti, da avto ni več toliko varen...tle mi je dalo malo mislit, ker ne vem kako je glede tega, priporočali so 17"...
Kaj vi menite, kaj bi vi dali, oz. če se sploh da homologirat tolk veliko feltno (kolk bi bila dimenzija gume potem?)
Kaj vi menite, kaj bi vi dali, oz. če se sploh da homologirat tolk veliko feltno (kolk bi bila dimenzija gume potem?)
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
17" --> cool
18" --> cooler
Tud z 18kami se tak avto še vedno čist ok pelje, je pa res, da bi bil denarni vložek nekaj večji, saj so 215/35/18 gume kar drage napram 205/40/17. Če dobiš feltne, ki imajo certifikat za tvoj avto, pol sam go for it. Z njimi se ne boš ubil, kukr ti uni pravjo (kvečjemu to pravijo, ker nimajo ali jajc ali denarja, da bi si take feltne lahko privoščili), ker pol bi biu jst tud z 20 colaki že na žalah
18" --> cooler

Tud z 18kami se tak avto še vedno čist ok pelje, je pa res, da bi bil denarni vložek nekaj večji, saj so 215/35/18 gume kar drage napram 205/40/17. Če dobiš feltne, ki imajo certifikat za tvoj avto, pol sam go for it. Z njimi se ne boš ubil, kukr ti uni pravjo (kvečjemu to pravijo, ker nimajo ali jajc ali denarja, da bi si take feltne lahko privoščili), ker pol bi biu jst tud z 20 colaki že na žalah


- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
aha, no sej se mi je zdelo vseeno malo pretirano, ker ima folk recimo na avtih s serijsko 14" po 17" (npr. jst pri xsari)...
18" hja, veliko več denarja kot 17"...recimo za eno feltno 18" bi dobil skoraj eno 17"+ gumo
Samo verjetno bi pozabu na strošek, ko bi vidu stvar na avtu...
Verjetno pa bi moral bit pazljiv na ET in širino, ker dvomim da bi pašale lih vsake feltne gor... Po možnosti bi mogu še distančnike dat oz. celo poširit kaj blatnike...ne vem...
sem vprašal na seat forumu sam kaj ko nima nobedn na takem modelu več kot 17"...
18" hja, veliko več denarja kot 17"...recimo za eno feltno 18" bi dobil skoraj eno 17"+ gumo

Samo verjetno bi pozabu na strošek, ko bi vidu stvar na avtu...
Verjetno pa bi moral bit pazljiv na ET in širino, ker dvomim da bi pašale lih vsake feltne gor... Po možnosti bi mogu še distančnike dat oz. celo poširit kaj blatnike...ne vem...
sem vprašal na seat forumu sam kaj ko nima nobedn na takem modelu več kot 17"...
-
- Pawa user
- Prispevkov: 341
- Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
- Kraj: kamnik
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Časa je še dovolje vza premislek, ampak vseeno bolše se prej pozanimat kaj bi najbolj pašalo...Original že ima 215/45/16 če se ne motim, tako da verjetno 225 širina ne bi smela bit problem...
Meni osebno na takem modelu najbolj dobro zgledajo feltne v globino, v takem primeru bi dal 17", 16" bi ble malo premajhne...
Če bi dal 18" potem bi bil avto še malo višji,vendar bi sigurno bilo bomba za videt, čeprav bi zgledalo skoraj ko voz
Če pa gledam z finančne plati oz. ekonomične, potem so vsekakor v prednosti 17", ki so najbolj priljubljena dimenzija pri easy predelovalcih, in bi tudi prej prodal, kot pa 18"....
Recimo gledal sem take feltne (recimo 3. feltna mi je za 17" najbolša, ostale so mišljene kot 18")










Meni osebno na takem modelu najbolj dobro zgledajo feltne v globino, v takem primeru bi dal 17", 16" bi ble malo premajhne...
Če bi dal 18" potem bi bil avto še malo višji,vendar bi sigurno bilo bomba za videt, čeprav bi zgledalo skoraj ko voz

Če pa gledam z finančne plati oz. ekonomične, potem so vsekakor v prednosti 17", ki so najbolj priljubljena dimenzija pri easy predelovalcih, in bi tudi prej prodal, kot pa 18"....
Recimo gledal sem take feltne (recimo 3. feltna mi je za 17" najbolša, ostale so mišljene kot 18")










Glede na to kakšno dilemo imaš ti priporočam de ne kompliciraš ampak kar 40" vržeš:

?ouk. 



-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
-
- Nigga
- Prispevkov: 140
- Pridružen: 14 Feb 2006, 11:22
- Kraj: Maribor
-
- Nigga
- Prispevkov: 140
- Pridružen: 14 Feb 2006, 11:22
- Kraj: Maribor