Ja po moje je mišljeno tako, da si pomagaš z motorjem, ker potem ti motor pomaga, da ni treba tiščati bremze do konca. Posledično težje pride do blokiranja koles, kar privede do krajše zavorne poti. Če avtu na mokrem zablokirajo kolesa, avto "pospeši".irCAR81 napisal/-a:Zakaj nekateri mislijo da imaš pri zaviranju na suhi cesti iz npr. 50 na nič... bistveno krajšo zavorno pot če zaviraš tudi z motorjem? (dobr ne rečem na progi, potem ko so bremze že skurjene...)
Zaviranje z motorjem
Re: zaviranje z motorjem
Če maš tolk u pizdi bremze, da si je treba z motorjem pomagat pol se tut 50 nimaš kej vozit, sploh pa ne 200.
Jaz tudi zaviram z motorjem pri normalni vožnji, ker je pač vožnja bolj gladka pa manj se zavore uničujejo itd. Samo ko se na polno zavira pa pohodiš sklopko in zaviraš na polno. Motor niti slučajno ne zavira dovolj hitro za take manevre, poleg tega pa lahko dosežeš ravno nasprotno. Če ti slučajno kolesa zablokirajo te motor proba naprej porint, al pa bog ne daj da ti crkne vmes.
Jaz tudi zaviram z motorjem pri normalni vožnji, ker je pač vožnja bolj gladka pa manj se zavore uničujejo itd. Samo ko se na polno zavira pa pohodiš sklopko in zaviraš na polno. Motor niti slučajno ne zavira dovolj hitro za take manevre, poleg tega pa lahko dosežeš ravno nasprotno. Če ti slučajno kolesa zablokirajo te motor proba naprej porint, al pa bog ne daj da ti crkne vmes.
High on LSD
Meni se zdi, da je avto lažje nadzorovati, če zaviraš tudi z motorjem. Vsaj tak občutek imam, da mi je lažje zavirati, da mi kolesa ne blokirajo.
Drugače pa sam zaviram bolj s sklopko, kot z motorjem. Tudi zavira močneje, kot če bi jo spustil in bi se motor zavrtel na obrate. Kake vidne obrabe sklopke še nisem opazil zaradi tega.
Mi je pa bilo zelo zanimivo brati enkrat debato na mobisuxu o tem. Razen še enega sem mislil, da sem edini, ki zavira tudi z motorjem
Tisti je takrat napisal, da je to edini pravi način vožnje, s čemer se strinjam. Do sedaj sem videl samo svojo matko, da zavira samo z zavorami.
Drugače pa sam zaviram bolj s sklopko, kot z motorjem. Tudi zavira močneje, kot če bi jo spustil in bi se motor zavrtel na obrate. Kake vidne obrabe sklopke še nisem opazil zaradi tega.
Mi je pa bilo zelo zanimivo brati enkrat debato na mobisuxu o tem. Razen še enega sem mislil, da sem edini, ki zavira tudi z motorjem

/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
- Slide
- Professional Drifter
- Prispevkov: 159
- Pridružen: 12 Okt 2004, 12:38
- Kraj: Trboule(matk****)
- Kontakt:
V avtošoli te učijo da pri tistem 3-jem znaku zamenjaš v drugo in obroč zavrtiš za 132°...-EC- napisal/-a:V avtošoli te učijo zaviranja z motorjem in je obravnavano kod da je pravilno.
lp!
ne verjemi vsemu kar ti rečejo v avtošoli

Med normalno vožnjo, valda da se zavira z motorjem, med dirkaško vožnjo pa to ne pomaga in dirkači ponavadi zmečejo prestave dol ob stisnjeni sklopki in potem spustijo sklopko ob pomoči prsti-peta tehnike, da kolesa ne zablokirajo!
LP

Understeer is when the driver is scared, Oversteer is when the passengers are scared
Pri zaviranju na polno itak nimaš kej bremzat z motorjem, ko pa se normaln vozš, pa npr. ko vidš, da se je na semaforju pržgala rdeča, spustiš gas pa se lepo lagano ustavš do semaforja. Razn jst, k mislm da bom ponucu manj benza, če dam u ler
(pr bencincu ga v bistvu več, ker ti brez gasa teče v mašino skor nič benza) in se pol 300m do semaforja peljem v leru in bremzam samo z zavorami 
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)


Sej so delal tut enkrat raziskavo na to temo. Ugotovil so, da če imaš ABS in če na polno zaviraš torej da ABS prime in ne stisneš sklopke celo podaljšaš zavorno pot.
Ko bremze primejo (kolo zablokira) sicer motor rahlo upočasni avto mpak ko bremze spet odblokirajo se motor zopet požene in spet potisne avto naprej bolj kot ga je zabremzal.
Pomoje najbolš da je človek čimmanj pameten in enostavno pohodi tako bremzo kot sklopko. Če pa nimaš ABS-a, pol je treba pa že z občutkom.
Kolega je dobil za darilo vikend treninga varne vožnje in so simuliral zaviranje na snegu. No on je probu bit pameten in je po občutku bremzal, žena je pa sam pohodila. Brane Kuzmič mu je reku da ko bo sneg al nej pohodi bremzo pa čim manj umetniči, al nej pa raje žena vozi, ker je bolš.
Zdej je v avtomobilih že tolk sistemov za eno in drugo stvar, da ko probava človek neki po svoje, sistem pa po svoje more bit sranje.
Ko bremze primejo (kolo zablokira) sicer motor rahlo upočasni avto mpak ko bremze spet odblokirajo se motor zopet požene in spet potisne avto naprej bolj kot ga je zabremzal.
Pomoje najbolš da je človek čimmanj pameten in enostavno pohodi tako bremzo kot sklopko. Če pa nimaš ABS-a, pol je treba pa že z občutkom.
Kolega je dobil za darilo vikend treninga varne vožnje in so simuliral zaviranje na snegu. No on je probu bit pameten in je po občutku bremzal, žena je pa sam pohodila. Brane Kuzmič mu je reku da ko bo sneg al nej pohodi bremzo pa čim manj umetniči, al nej pa raje žena vozi, ker je bolš.
Zdej je v avtomobilih že tolk sistemov za eno in drugo stvar, da ko probava človek neki po svoje, sistem pa po svoje more bit sranje.
_BANDIT_ napisal/-a:Lost ni mogu bit, ker mu avto ne leti 140..![]()
![]()
![]()
![]()
Po drugi strani bi pa lahko bil, ker ma verjetno edin on polomano ključavnico, da se mi ni zaklenila, ko je dal ključ ven, hehe....
Joke...
Misliš da je edini??? Tut jst to lahko počnem, pa še ugasnt mi ni treba avta - lahko samo ključ ven potegnem, pa si odklenem predalček.
Motorji z "einšpricom" nič ne poženejo, razen če tiščiš zraven še gas. Tudi pri "frgazerjih" je ta razlika zanemarljiva.tomaz40 napisal/-a: Ko bremze primejo (kolo zablokira) sicer motor rahlo upočasni avto mpak ko bremze spet odblokirajo se motor zopet požene in spet potisne avto naprej bolj kot ga je zabremzal.
Ja, v Porsche Cayene 2005. Tudi v levih znamkah še ni najnovejše tehnologije, povprečje foruma je pa verjetno tako, da ima verjetno samo 50% uporabnikov ABS, kaj šele ostalo.tomaz40 napisal/-a: Zdej je v avtomobilih že tolk sistemov za eno in drugo stvar, da ko probava človek neki po svoje, sistem pa po svoje more bit sranje.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
@Mitja: Seveda ga poženejo. Probaj sam. Pelji se v 1. prestavi pod štandgasom (recimo 5 km/h), pol pa zabremzej samo tolk da bo motor SKORAJ crkil (recimo 2-3km/h) in bremzo spusti. Kaj se bo zgodilo. Avto bo spet nazaj pospešil na prvotnih 5km/h. Kilometri so seveda samo zato, da sem lažje pojasnil.
Ja to je res, da starejši avtomobili nimajo teh sistemov. Ampak velika večina avtomobilov dandanes, ki jih prozvajajo ima vsaj ABS, ne tako zelo redki pa tudi sistem proti zdrsu,...
Jest sem govoril na splošno, ne za uporabnike tega foruma.
@nebivedu: Se strinjam s tabo, da če ima človek občutek, je to dosti bolše kot vsa elektronska pomagala. Problem je v tem, da recimo 50% ljudi nima občutka, 49,9% ljudi misli da ga ima v resnici ga pa nima (tej nardijo sranje na cesti ker mislijo da je Šumaher pussy). No pol je pa še tista zelo zelo majhna kategorija, ki DEJANSKO ima občutek.
Ja to je res, da starejši avtomobili nimajo teh sistemov. Ampak velika večina avtomobilov dandanes, ki jih prozvajajo ima vsaj ABS, ne tako zelo redki pa tudi sistem proti zdrsu,...
Jest sem govoril na splošno, ne za uporabnike tega foruma.
@nebivedu: Se strinjam s tabo, da če ima človek občutek, je to dosti bolše kot vsa elektronska pomagala. Problem je v tem, da recimo 50% ljudi nima občutka, 49,9% ljudi misli da ga ima v resnici ga pa nima (tej nardijo sranje na cesti ker mislijo da je Šumaher pussy). No pol je pa še tista zelo zelo majhna kategorija, ki DEJANSKO ima občutek.
Ja meni se je zdelo logično, da ko obrati padejo pod 1500-1000 šaltaš nižje oz. stisneš sklopko. In zato tega tudi nisem napisal. To je vsekakor res, da avto potem ne zavira več z motorjem ampak vleče na štantgasu. V bistvu je zelo odvisno od situacije. Če imaš čas potem šaltaš iz tretje v drugo in držiš zavoro ravno toliko da ne zablokira. Če pa nimaš časa potem pa pumpaš zavoro in ko padejo obrati stisneš še sklopko in moliš, da ne bo počilo. Evo my 0,2$.
Lp!
Lp!
Jaz mislim da je Šumahr pussy, pa imam vseeno raje ABS
Pred časom sem bil drugačnega mnenja. Sem bil pač preveč pameten, vsi ostali pa preveč neumni. Pol sem pa mal probaval z ABS in brez ABS in razika je očitna. Celo na mojem nissanu, ki ima predpotopen ABS sistem, kaj šele na novejših avtomobilih z EBD in podobnimi zadevami.
Verjemte, niste tako dobri vozniki, da bi vam bil ABS v napoto (razen, če se igraš na parkirplacu). Malokdo je toliko navajen avtomobila, da bolš zavira brez ABS. Pa še tisti dirkači, ki to zmorejo so takrat na dirkališču in so 100% skoncentrirani na vožnjo. Ko se pa pelješ po cesti pa nikol nemorš bit tako pripravljen na vse kot na pisti.

Verjemte, niste tako dobri vozniki, da bi vam bil ABS v napoto (razen, če se igraš na parkirplacu). Malokdo je toliko navajen avtomobila, da bolš zavira brez ABS. Pa še tisti dirkači, ki to zmorejo so takrat na dirkališču in so 100% skoncentrirani na vožnjo. Ko se pa pelješ po cesti pa nikol nemorš bit tako pripravljen na vse kot na pisti.
High on LSD
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Hmm, a ti povem kako je z ABS in EBD, vsaj na mojem avtu:
Ko priletim v ovink in vidim, da mam preveliko hitrost, pa tud če je spolzka cesta - lahko mirne duše do fula zahodm bremzo. Avto bo še vedno šel v zadani smeri, EBD bo poskrbel, da bo vsako kolo posebej ravno prav zabremzalo, nič ne drsi, ovinek odpeljem normalno.
Z navadnimi bremzami bi končal kot audi A3 okoli dreves...
Zato mi gre pa na živce, ko eni bluzijo, češ ABS je slabše kot če ga ni... Djte izpit narest pa boste pol govorli
Ko priletim v ovink in vidim, da mam preveliko hitrost, pa tud če je spolzka cesta - lahko mirne duše do fula zahodm bremzo. Avto bo še vedno šel v zadani smeri, EBD bo poskrbel, da bo vsako kolo posebej ravno prav zabremzalo, nič ne drsi, ovinek odpeljem normalno.
Z navadnimi bremzami bi končal kot audi A3 okoli dreves...
Zato mi gre pa na živce, ko eni bluzijo, češ ABS je slabše kot če ga ni... Djte izpit narest pa boste pol govorli

1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
-
- Čebel
- Prispevkov: 455
- Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
- Kraj: Tu Pa Tam
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
V tem primeru je primerjava več kot ustrezna. Oni te stvari stestirajo na mejah zmožnosti, mi pa jih uporabljamo v vsakdanjem življenju. Če v F1 z abs lahko lepše in varnejše zavira, ko je voznik najbolši možen, popolnoma skoncentriran itd, potem bo v enem osebnem avtu zadeva še toliko bolj pomembna. Prašejte mal inštruktorje varne vožnje...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.