Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
axaQ42
Mal več k dim
Prispevkov: 62 Pridružen: 19 Sep 2006, 17:12
Odgovor
Napisal/-a axaQ42 » 09 Avg 2008, 10:30
Hmmm moral bi izvedet priblizno kaksna je njihova temp.meja naprimer,material tocno,obdelava itd. Iz velikosti ne moras sklepat nazalost nic.
Yagi-san
Croma F***ing Man
Prispevkov: 190 Pridružen: 09 Okt 2006, 12:53
Odgovor
Napisal/-a Yagi-san » 09 Avg 2008, 10:37
V primeru nabave kovanih batov..... morajo biti iste velikosti itd. ?
Yagi-san
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334 Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a Charger » 09 Avg 2008, 20:12
Vazno je kompresijsko razmerje. Vsak bat zdrzi vsaj 1 bar.
Tako da bati so v redu. Kompresijo se zniza z debelejsim tesnilom glave.
Injektorje zrihtam kakrsnekoli zelis. In karkoli drugega tudi :-)
Ce pa bi rad vozil na 2 bar in imel 600KM iz motorja potem bi rabil kovane bate in ojnice.
Yagi-san
Croma F***ing Man
Prispevkov: 190 Pridružen: 09 Okt 2006, 12:53
Odgovor
Napisal/-a Yagi-san » 09 Avg 2008, 22:42
Charger napisal/-a: Vazno je kompresijsko razmerje. Vsak bat zdrzi vsaj 1 bar.
Tako da bati so v redu. Kompresijo se zniza z debelejsim tesnilom glave.
Injektorje zrihtam kakrsnekoli zelis. In karkoli drugega tudi :-)
Ce pa bi rad vozil na 2 bar in imel 600KM iz motorja potem bi rabil kovane bate in ojnice.
Potem se bova pa midva enkrat dobila in rekla eno na to temo.
Yagi-san
Yagi-san
Croma F***ing Man
Prispevkov: 190 Pridružen: 09 Okt 2006, 12:53
Odgovor
Napisal/-a Yagi-san » 20 Avg 2008, 10:46
hemingway napisal/-a: Mene bi zanimala predelava na kompresor... K enkat bom tud sam točn to mašino predelu na enga Eatona M90
To pa tudi mene informativno zanima. Princip delovanja, izdelave, kolikšna je omejitev za pridobiti moč in navor... ?
Yagi-san
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334 Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a Charger » 20 Avg 2008, 22:11
Moci je lahko toliko kolikor zdrzi motor. Se pravi vecji kompresor kot zmontiras vec KM lahko pridobis. Vecji kompresor pa pomeni da rabis tudi vec prostora pod pokrovom motorja.
Najvecji problem je drsenje jermena, ze tak kompresor kot je sedaj na Foyoti porabi 25KM pri polni obremenitvi. Ce bi dal se kaj vecjega bi moral prek jermena poganjati 40KM ali vec. Za kaj takega pride v postev samo zobati jermen.
Yagi-san
Croma F***ing Man
Prispevkov: 190 Pridružen: 09 Okt 2006, 12:53
Odgovor
Napisal/-a Yagi-san » 12 Sep 2008, 18:40
Jaz se še vedno ne morem odločiti, kaj bi naredil.... ali turbo ali kompresor vrjento ! Za vse + in - sem seznanjen.... ampak odločitev je težka. Pri turbini me moti turbolag. Na razpolago imam novo turbino od EVO VIII (TD05HR), ne vem pa ali bi bila OK za moj setup ?? MAlo pomoči bi prosil. Hvala !
Yagi-san
speedy_gonzales
Pawa user
Prispevkov: 341 Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik
Odgovor
Napisal/-a speedy_gonzales » 12 Sep 2008, 20:08
turbo- lag je neki, sam k pa zecne pihat, pa posledicno moc razvijat, je pa tut lustn
2 fast 2 live, 2 young 2 die
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334 Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a Charger » 13 Sep 2008, 00:34
Pri 3.2 motorju ni turbo luknje. Turbina od Evota je dobra do 370KM.
Na 3.0 motorju od Venturija turbina dela s polno paro pri 3000 obratih in je dobra za 600KM. Zacne polnit pri 2000.
speedy_gonzales
Pawa user
Prispevkov: 341 Pridružen: 04 Feb 2007, 23:42
Kraj: kamnik
Odgovor
Napisal/-a speedy_gonzales » 13 Sep 2008, 01:12
Charger napisal/-a: Pri 3.2 motorju ni turbo luknje. Turbina od Evota je dobra do 370KM.
Na 3.0 motorju od Venturija turbina dela s polno paro pri 3000 obratih in je dobra za 600KM. Zacne polnit pri 2000.
se prav zacne vlect, lih tm nek kokr NA 3.2 motor
2 fast 2 live, 2 young 2 die