Plata med menjalnikom in mašino.
Plata med menjalnikom in mašino.
Če jaz narišem v autocadu komplet sliko kakšna mora bit, katera firma potem lahko to izreže za ugoden denar, ne da hoče za tako stvar 500 evrov?
LP
Nebivedu
Nebivedu
-
- Uradni fotograf kluba ZUP racing
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
- Kraj: Celje
- Kontakt:
Razrez z vodno plazmo: http://waltech-int.si/
Razrez z laserjem: http://www.sico.si/
Prva varjanta je dost cenejša...
PS: ali bo 1cm debela plata dovolj debela?
Razrez z laserjem: http://www.sico.si/
Prva varjanta je dost cenejša...
PS: ali bo 1cm debela plata dovolj debela?
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
To vprašanje tudi mene muči. "poznavalci" in "poznavalci" so vsi nekaj pametni in pametujejo, tako da imam same nepreverjene informacije in prevelik kup teh informacij za predelat.mloncar napisal/-a:
PS: ali bo 1cm debela plata dovolj debela?
Nekateri pravijo da 1cm aluminija nebi bil problem, drugi z 1cm jekleno plato, tretji spet 1cm navadne železne plate.
Sam osebno mislim da bi pa 1cm jekla ali 2cm aluminija nekak moralo biti dovolj za teh 150KM, ki jih da mašina ven (frgazer 3.5 V8).
ampak to je samo moje mišljenje, v resnici pa pojma nimam, zato sem pa tudi to sprašujem.
Kakšen material bi pa vi dal za to plato?
LP
Nebivedu
Nebivedu
Če prav razumem, boš ti delal plato, ki bo imela luknje za prišravfati na mašino, in luknje za menjalnik, kot distančnik za spremembo razmaka vijakov pri feltni?
Če bo tko boš dal najbrž stojne vijake ali pa boš delal navoje v plato?
Torej jaz bi dal 15mm železno plato (da bo dovolj mesa za navoj) oz. vsaj 25 alu plato.
Če nič drugega ti bo enkrat 150KM premalo pa boš tunal ta motor, po drugi strani pa ima zadeva kar nekaj navora najbrž, ta ti je ključen. Prej bo odtrgalo zaradi navora pri sunkovitem speljevanju kot pa zaradi 150KM pri 6000 obratih.
To je moje laično strojniško razmišljanje (do sedaj me še ni pustilo na cedilu pri ustvarjanju mojih projektov: beri ni še nič odtrgalo
)
Če bo tko boš dal najbrž stojne vijake ali pa boš delal navoje v plato?
Torej jaz bi dal 15mm železno plato (da bo dovolj mesa za navoj) oz. vsaj 25 alu plato.
Če nič drugega ti bo enkrat 150KM premalo pa boš tunal ta motor, po drugi strani pa ima zadeva kar nekaj navora najbrž, ta ti je ključen. Prej bo odtrgalo zaradi navora pri sunkovitem speljevanju kot pa zaradi 150KM pri 6000 obratih.
To je moje laično strojniško razmišljanje (do sedaj me še ni pustilo na cedilu pri ustvarjanju mojih projektov: beri ni še nič odtrgalo

Hemi ti si imel manj razlike, ker med 2.0 toyoto in 2.0 fordom ni tok velke razlike, jaz imam pa tukaj v premeru kake 3 do 3.5 cm razlike (tok je bil prejšnji zvon širši od sedanjega (imam pa starega in novega doma, tako da za mero ne bo problema, ker jih lahko dam na papir in obrišem s flomastrom in potem počasi režem.
Tko da bo plata prišla na menjalnik in tam bo fiksna (sicer prišraufana s strojnimi vijaki, ampak tega se ne bo razdiralo. Potem pa vse skupaj potisnjeno na mašino, kjer pa bo privito in se bo snemalo, da se bo lahko sklopka menjala.
Ker pa bo sedaj okol 1,5cm placa več med potisnim ležajem in lamelo, pa me zanima, ali lahko naredim distančnik, ki bi ga privaril na potisni ležaj, al je tukaj potem problem, ker to pravilno obteženo in bi prihajalo do tresljajev?
Kaj je bolje, dat distančnik pred ležaj, distančnik za ležaj, ali vilice podaljšat. To zadnje se mi ne zdi ravno najboljše, med vilice in ležaj pa bi pomoje najbolj pasal tak distančnik.
Tko da bo plata prišla na menjalnik in tam bo fiksna (sicer prišraufana s strojnimi vijaki, ampak tega se ne bo razdiralo. Potem pa vse skupaj potisnjeno na mašino, kjer pa bo privito in se bo snemalo, da se bo lahko sklopka menjala.
Ker pa bo sedaj okol 1,5cm placa več med potisnim ležajem in lamelo, pa me zanima, ali lahko naredim distančnik, ki bi ga privaril na potisni ležaj, al je tukaj potem problem, ker to pravilno obteženo in bi prihajalo do tresljajev?
Kaj je bolje, dat distančnik pred ležaj, distančnik za ležaj, ali vilice podaljšat. To zadnje se mi ne zdi ravno najboljše, med vilice in ležaj pa bi pomoje najbolj pasal tak distančnik.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Ta os paše ko ata na mamo, (je že sprobano), tako da tukaj nimam problemov. Plata pa bo morala biti 1,5cm debela (tok je namreč lufta vmes med mašino in menjalnikom, distančnik za potisni ležaj pa mora biti enako debel, da bo vse tako kot mora biti.
Pa mal sem se pogovarjal z mojstri offroada in predlagajo da nebi delal plate iz aluminija, ker pri offroadu so tresljaji in zvijanja večja kot na asfaltu, tko da so predlagal železno plato, jeklena 1,5cm je pa orenk predraga za kaj zakega.
Pa mal sem se pogovarjal z mojstri offroada in predlagajo da nebi delal plate iz aluminija, ker pri offroadu so tresljaji in zvijanja večja kot na asfaltu, tko da so predlagal železno plato, jeklena 1,5cm je pa orenk predraga za kaj zakega.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Če imaš hidravlično sklopko bi lahko dal tak potisni ležaj, ki ima že v sebi hidravliko. Takega potem podlagaš samo od zadaj, če imaš ravno površino za ležajem.
Nekaj takega


Danes ima že dosti avtov tako rešeno, tako da ne bi smel biti problem najti ustrezen ležaj pri nas.
Nekaj takega


Danes ima že dosti avtov tako rešeno, tako da ne bi smel biti problem najti ustrezen ležaj pri nas.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Ideja pa ni slaba za tale ležaj. Sej na odpadu vzamem od kakega avta par cevk, pa servo ojačevalc in to zvežem na pedal od sklopke, da ko pritisnem ojačevalc pomaga prestavit ležaj.
Hvala za idejo.
Kje pa imajo največ teh potisnih ležajev na izbiro?
Kak TINEX v šenčurju? Al je še kaka taka štacuna kje naokoli?
Hvala za idejo.
Kje pa imajo največ teh potisnih ležajev na izbiro?
Kak TINEX v šenčurju? Al je še kaka taka štacuna kje naokoli?
LP
Nebivedu
Nebivedu
Aja, sedaj imaš sklopko na zajlo? Potem bi moral nekako spraviti gor še zgornji cilinder k pedalu.
V trgovinah z ležaji bi verjetno imeli samo ležaj na celemu hidr. cilindru. Celoten sistem bi pa dobil na kakem servisu kjer se jih menja kompletne skupaj z sklopko. Tak ležaj imajo Fordi že dlje časa, že v starih Fiestah, pri GM Opel Omega, pri Renaultu mislim da vsi z "velikim" menjalnikom kot npr. Laguna II. Najbolje da bi si nabral par starih in potem videl katerega bi lahko upasal v svoj menjalnik.
Enega od Focusa imam, ampak bi moral počakati da ga stranka vidi, potem ti ga pa lahko dam.
V trgovinah z ležaji bi verjetno imeli samo ležaj na celemu hidr. cilindru. Celoten sistem bi pa dobil na kakem servisu kjer se jih menja kompletne skupaj z sklopko. Tak ležaj imajo Fordi že dlje časa, že v starih Fiestah, pri GM Opel Omega, pri Renaultu mislim da vsi z "velikim" menjalnikom kot npr. Laguna II. Najbolje da bi si nabral par starih in potem videl katerega bi lahko upasal v svoj menjalnik.
Enega od Focusa imam, ampak bi moral počakati da ga stranka vidi, potem ti ga pa lahko dam.
/_/_/IIII*IIII\_\_\ ...............objects in mirror are loosing
Se strinjam. Dej distančnik pod ležaj, naredi plato in sešravfaj. Če bo alu plata dej stojne vijake, da boš na njih potem zategoval matice, ker če šravfaš v aluminij prevečkrat boš pretegnil navoje. Ostalo pa ti je Hemi super razložil.hemingway napisal/-a:Če mene uprašaš preveč kompliciraš
Emmm tud ne vem kaj majo tresljaji veze pri tok debeli alu plošči? Kot sm reku važni so vijaki k so obremenjeni na strig v tem primeru tko da za plato ti ni treba skrbet če je aluminijasta.
JUST DO IT
Plato sem si že zrihtal danes. U bistvu ima material doma kolega, k se s kovinami ukvarja, pa še rezal bo tudi on. Zdej samo še vse skupaj na papir vržem z merami in bo zadeva narejena do konca prihodnjega tedna.alanq4 napisal/-a:Se strinjam. Dej distančnik pod ležaj, naredi plato in sešravfaj. Če bo alu plata dej stojne vijake, da boš na njih potem zategoval matice, ker če šravfaš v aluminij prevečkrat boš pretegnil navoje. Ostalo pa ti je Hemi super razložil.hemingway napisal/-a:Če mene uprašaš preveč kompliciraš
Emmm tud ne vem kaj majo tresljaji veze pri tok debeli alu plošči? Kot sm reku važni so vijaki k so obremenjeni na strig v tem primeru tko da za plato ti ni treba skrbet če je aluminijasta.
JUST DO IT
LP
Nebivedu
Nebivedu
Mam še tok star avto, da tam ni nobenga cilindra, ampak samo vzvod in na njega napeljana zajla debeline 4mm.Rider napisal/-a:Lahko tako narediš, nisem rekel da ne, sam ni pa obvezno. Za sklopko deluje enostavno samo cilinder na pedalu in to je to.nebivedu napisal/-a:Nekje moraš dobit vzvod zato da hidravlika deluje. Tko da vzameš kr servo in vežeš nanj sklopko.
LP
Nebivedu
Nebivedu