Torej kot pravi naslov teme me zanima kje bi dobil kakšen manjši/lightweigh a vseeno normalno močen akumulator. Po možnosti okolica LJ.
Kaj tako velikega:
http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 65e1f17d0f
http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 65e1f17d0f
Kje nabaviti manjši akumulator
Kje nabaviti manjši akumulator
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

No super bom šel ob priliki pogledati. Je prijatelj kar prav povedal, ko je rekel, da boš ti gotovo vedel in glej res si se oglasil.
Vseeno dimenzije: š x d x višina =18x18x22. Nekako to bi bile max mere, ki bi pasale ko se paše cevi za CAI. Dobro bi bilo, da je vsaj 55Ah ampak raje pa vidim da 60Ah kot je stock. Aja in max cranking amps ima moj avto naveden 162-198A karkoli to pomeni.
Sicer nisem (več) frštekerija fan ampak vseeno bi rad, da zadeva laufa brez težav.
Kako je pa z dirkalnimi/lightweight akumulatorji? Kako se obnesejo v praksi za vsak dan, če ima kdo izkušnje s čim takim? :-°
http://www.odysseybattery.com/batteries.html
http://www.brailleauto.com/productcart/ ... dproduct=1

Vseeno dimenzije: š x d x višina =18x18x22. Nekako to bi bile max mere, ki bi pasale ko se paše cevi za CAI. Dobro bi bilo, da je vsaj 55Ah ampak raje pa vidim da 60Ah kot je stock. Aja in max cranking amps ima moj avto naveden 162-198A karkoli to pomeni.

Kako je pa z dirkalnimi/lightweight akumulatorji? Kako se obnesejo v praksi za vsak dan, če ima kdo izkušnje s čim takim? :-°
http://www.odysseybattery.com/batteries.html
http://www.brailleauto.com/productcart/ ... dproduct=1
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

Nihče? Ah ja bom očitno kar navadnega mogu nabavt, ko bo prišel njegov čas bo pa mogu it kar lepo v kufer...Symon napisal/-a:Kako je pa z dirkalnimi/lightweight akumulatorji? Kako se obnesejo v praksi za vsak dan, če ima kdo izkušnje s čim takim?
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
