Turbo, Bi-Turbo & Twin Turbo
Turbo, Bi-Turbo & Twin Turbo
Pozdravljeni !
Zanima me, če mi lahko kdo kaj več pove o omenjenih vrjantah, kot popolnemu laiku. Gre se za AR V6 motor. Kakšne so opcije za izvedbo omenjenih zadev, predvsem pa mora ostati daily driver vrjanta. Kaj vse bi se potrebovalo in pa kje za koliko € ! Vsaka obrazložitev bo dobrodošla !
Yagi-san
Zanima me, če mi lahko kdo kaj več pove o omenjenih vrjantah, kot popolnemu laiku. Gre se za AR V6 motor. Kakšne so opcije za izvedbo omenjenih zadev, predvsem pa mora ostati daily driver vrjanta. Kaj vse bi se potrebovalo in pa kje za koliko € ! Vsaka obrazložitev bo dobrodošla !
Yagi-san
Turbo ce bos ze sel na to
nekako bos se najceneje prisel skozi, ker biturbo in twinturbo je pac strosek takoj vecji ze zaradi dveh turbin, poleg tega je pa tudi prostoska stiska v igri.
Nekako gre pa tako, da biturbo poganjata dve turbine in sicer manjsa vecjo, nato pa vecja prevzame vse nase, ker manjsa pac vec nedohiteva, je pac zato tam da imas manjso turbo luknjo.
TwinTurbo sta pac dve turbince, vsaka ima svojo polovico motorja in to je to
Stroski od oka: zacne se pri 2k€ konca pa tam cca 5+
odvisno od tega kak frik si :D
Evo laicno

Nekako gre pa tako, da biturbo poganjata dve turbine in sicer manjsa vecjo, nato pa vecja prevzame vse nase, ker manjsa pac vec nedohiteva, je pac zato tam da imas manjso turbo luknjo.
TwinTurbo sta pac dve turbince, vsaka ima svojo polovico motorja in to je to

Stroski od oka: zacne se pri 2k€ konca pa tam cca 5+

Evo laicno

Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style





Hvala za izčrpno obrazložitev.PiLLLe napisal/-a:Turbo ce bos ze sel na tonekako bos se najceneje prisel skozi, ker biturbo in twinturbo je pac strosek takoj vecji ze zaradi dveh turbin, poleg tega je pa tudi prostoska stiska v igri.
Nekako gre pa tako, da biturbo poganjata dve turbine in sicer manjsa vecjo, nato pa vecja prevzame vse nase, ker manjsa pac vec nedohiteva, je pac zato tam da imas manjso turbo luknjo.
TwinTurbo sta pac dve turbince, vsaka ima svojo polovico motorja in to je to
Stroski od oka: zacne se pri 2k€ konca pa tam cca 5+odvisno od tega kak frik si :D
Evo laicno
Yagi-san
Charger napisal/-a:Nedolgo nazaj smo zlozili in stunali Alfo 155 3.0 V6 turbo. Ena turbina. Dela brez problemov.
Za dve turbini je bolj malo prostora. Mitsubishi 3000GT je edini s precnim V6 motorjem in dvema turbinama.
Hmmm, interesantno. Imaš morda kak link ali pa slike ali pa kje bi lahko videl ta projekt ? Me prav zanima..... koliko pa je bil prirastek moči ? Ali pa kak kontakt od lastnika (karkoli) ? Hvala !
Yagi-san
axaQ42 napisal/-a:OFFTOPIC:Ok kej od te 155ke pa tudi mene zanima....kje pa je ta avtomobil?
Rad bi spoznal lastnika, da vidim to cudo saj mam sam namrec 155ko ampak Q4i.
ONTOPIC:
Za tvojo alfo bi bilo najboljs kar kompresor glede na to da ma autodelta to ze nekak zrihtano se pravi da nekako dela hehe.
Od Autodelte kit pride ca. 4700 Funtov.... za ta denar imam že marsikaj, če naredimo v SLO. Pa še vprašanje smotrnosti kompresorja ???
Yagi-san
No, da vidim, kaj bi potreboval za en tak projekt (če ve še kdo za kaj, naj doda) :
- turbina
- wastegate
- izpušni kolektor
- downpipe
- intercooler
- cevi
- blow off
- injektorji ( ali bi bili originalni dovolj, če ne, kakšne in kje ? )
- bati ( bi originalni zdržali nekje na 0.8-1.0 Bar-a ? )
- fuel pressure regulator
- fuel pump
- elektronika (remap)
Yagi-san
- turbina
- wastegate
- izpušni kolektor
- downpipe
- intercooler
- cevi
- blow off
- injektorji ( ali bi bili originalni dovolj, če ne, kakšne in kje ? )
- bati ( bi originalni zdržali nekje na 0.8-1.0 Bar-a ? )
- fuel pressure regulator
- fuel pump
- elektronika (remap)
Yagi-san
Vprasanje od prej....bolj uporaben motor dobis za moje pojme.Yagi-san napisal/-a:No, da vidim, kaj bi potreboval za en tak projekt (če ve še kdo za kaj, naj doda) :
- turbina
- wastegate
- izpušni kolektor
- downpipe
- intercooler
- cevi
- blow off
- injektorji ( ali bi bili originalni dovolj, če ne, kakšne in kje ? )
- bati ( bi originalni zdržali nekje na 0.8-1.0 Bar-a ? )
- fuel pressure regulator
- fuel pump
- elektronika (remap)
Yagi-san
Izvedet bi moral kaksne injektorje trenutno imas gori(cc) , da bi videl ce bi zdrazli ali ne.Glede na to da ti ima avto 240hp v osnovi bi ti pri 0.8-1 bara to slo kar nekaj preko 300(razen ce das cist majhno turbino..jaz vecje k T28 ali GT28 nebi dajal sploh) in nekak menim da GTjini original injektorji nebi tega prenesli kot tudi bati ne(kakor mi je znano autodelta da kovane bate notri za svoje 300 + setupe) POMOJE.
Potreboval bi se verjetno hladilnik olja in seveda vse cevi.Mogoce kak custom sesalni kolektor se.Pol pa seveda igrackanje z elektroniko(dobro je da odcitavas razne pritiske v kolektorju itd, da se pol vse prilagaja itd itd) skratka kar nekaj dela

In ce bi se lotil vse to novo kupovat +delo...mnja 4-5k eu ti ne uide pomoje , ce ces met to nekak spodobno in resno narejeno(ce bi moral dajat kovane bate notri itd).
Mislim da bi s kompresorjem prišel ceneje čez. Dosti manj je dela in z nizkim tlakom bi najbrž zdržal tudi serijski motor.
Sam pa bi šel raje na povrtanje motorja na 3.7 litra (že ustaljena praksa tunerjev alfinih v6 mašin) in kakih 300 - 320KM. Bo ostal pravi zvok šestaka in ne neko sikanje turbine. No sej zaradi tega sem tudi bolj za kompresor, ostane ti zvok izpuha.
Računaj pa da bo predelava stala še vsaj polovico zamišljenega zneska zraven, vedno je tako.
Sam pa bi šel raje na povrtanje motorja na 3.7 litra (že ustaljena praksa tunerjev alfinih v6 mašin) in kakih 300 - 320KM. Bo ostal pravi zvok šestaka in ne neko sikanje turbine. No sej zaradi tega sem tudi bolj za kompresor, ostane ti zvok izpuha.
Računaj pa da bo predelava stala še vsaj polovico zamišljenega zneska zraven, vedno je tako.
Glede na to da si omenu 1 bar... Serijski bati ne samo da ne bi zdržal, pri takšnem tlaku MORAŠ nižat kompresijo in to kar precej, se pravi kovani nizkokompresijski bati plus kovane ojnice. Glede na to da motor ni nov to pomeni najprej konkretna generalna obnova (poleg novih batov in ojnic še brušenje in honanje bloka, novi ležaji, obnova glave... Pri turbini je bistveno da motor dihta brezhibno. Kar se tiče materjala je sam hardware še najmanj, največ živcov boš porabil pri krmiljenju elektronike, zelo verjetno bo treba na stand alone ECU in potem dobit enga majstra da ti vse skupaj nastavi (en se reklamira že tu na forumu). Strošek je predvsem odvisen od tega kako kvalitetno robo kupuješ, se pa začne recimo nekje pri 5-6k pa tja do 8k € če je vse aftermarket. Dostikrat se folk znajde in kombinira z OEM ali celo rabljenimi deli, kar lahko stroške precej zniža, ravno tako pa samo zanesljivost in kvaliteto setupa. Pričakovana moč pri 1 baru je cca 450HP na gredi. O porabi ne razmišljaj, ker to pri takšni predelavi sploh ni predmet debate.
Moj nasvet pobrskaj po netu na kakšen način folk predeluje konkretno tak tip motorja kot ga imaš sam in boš dobil okvirno predstavo, kaj se sploh da in koliko te to stane. Ne odkrivaj tople vode.
Moj nasvet pobrskaj po netu na kakšen način folk predeluje konkretno tak tip motorja kot ga imaš sam in boš dobil okvirno predstavo, kaj se sploh da in koliko te to stane. Ne odkrivaj tople vode.
[quote="axaQ42"]OFFTOPIC:Ok kej od te 155ke pa tudi mene zanima....kje pa je ta avtomobil? 
Rad bi spoznal lastnika, da vidim to cudo saj mam sam namrec 155ko ampak Q4i.
Proti stajerskem koncu. Zelene barve, veckrat je bil na dragih z njim.
Dokler nisem spravil elektroniko v red na zalost ni slo kot bi moglo it.
Potem pa je slo bolje na 1.5 bar :-)

Rad bi spoznal lastnika, da vidim to cudo saj mam sam namrec 155ko ampak Q4i.
Proti stajerskem koncu. Zelene barve, veckrat je bil na dragih z njim.
Dokler nisem spravil elektroniko v red na zalost ni slo kot bi moglo it.
Potem pa je slo bolje na 1.5 bar :-)
Yagi-san napisal/-a:No, da vidim, kaj bi potreboval za en tak projekt (če ve še kdo za kaj, naj doda) :
- turbina
- wastegate
- izpušni kolektor
- downpipe
- intercooler
- cevi
- blow off
- injektorji ( ali bi bili originalni dovolj, če ne, kakšne in kje ? )
- bati ( bi originalni zdržali nekje na 0.8-1.0 Bar-a ? )
- fuel pressure regulator
- fuel pump
- elektronika (remap)
Najprej se zniza kompresiko razmerje z debelejism tesnilom glave motorja.
Nato je treba najdit prostor za turbino v motornem prostoru. Potem se predela ali izdela izpusni kolektor do turbine in downpipe . Potrm pa je skoraj ze narejeno. Tu je najvec dela.
In zmonirat intercooler v odbijac, ce je po moznosti dovolj prostora. Da ni treba prevec rezati plastik.
Injektorje se da vecje, ce bi rad imel 400KM se da injektorje za 400KM. In tako naprej.
Za en navaden avto si takoj ob 2000 do 3000 EUR. Dodaj se delo mehanika.