Uno turbo-menjava karoserije
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 4
- Pridružen: 05 Jul 2008, 11:38
- Kraj: Idrija
Uno turbo-menjava karoserije
Pozdravljeni
Sem lastnik unota turbo, ki je sicer odličen avto, na žalost pa je podlegel rak rani teh avtomobilov, načenja ga rja, predvsem okrog zadnjih amortizerjev.
Ker se mi ga zdi malce škoda prodat, me zanima ali bi bila školjka od navadnega 1,4 unota dovolj močna, za ta motor. Bi mogel še kaj dodatno pošvasati ali bi bil dovolj sam tist dodatni nosilec čez motor, mogoče še šusplata spodaj.
Hvala za odgovore
Sem lastnik unota turbo, ki je sicer odličen avto, na žalost pa je podlegel rak rani teh avtomobilov, načenja ga rja, predvsem okrog zadnjih amortizerjev.
Ker se mi ga zdi malce škoda prodat, me zanima ali bi bila školjka od navadnega 1,4 unota dovolj močna, za ta motor. Bi mogel še kaj dodatno pošvasati ali bi bil dovolj sam tist dodatni nosilec čez motor, mogoče še šusplata spodaj.
Hvala za odgovore
Mislim da bi bila serijska školka več kot dost močna, itak tu ni dost konjev
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 4
- Pridružen: 05 Jul 2008, 11:38
- Kraj: Idrija
Sploh ni komplikacij pri menjavi školjke. Na LPP moraš prinest izrezano serijsko številko stare školjke, staro prometno in prometno od nove školjke in ti zrihtajo papirje. Potem ti pa samo še na tehničnem spremenijo v prometni serijsko št. karoserije.
Kolega je naredil tako kakšen mesec nazaj brez komplikacij.
Kolega je naredil tako kakšen mesec nazaj brez komplikacij.
Točno tak je postopek, sm jst tud pr kolegu tk zrihtu.EdgE napisal/-a:Sploh ni komplikacij pri menjavi školjke. Na LPP moraš prinest izrezano serijsko številko stare školjke, staro prometno in prometno od nove školjke in ti zrihtajo papirje. Potem ti pa samo še na tehničnem spremenijo v prometni serijsko št. karoserije.
Kolega je naredil tako kakšen mesec nazaj brez komplikacij.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
-
- Pejnourt
- Prispevkov: 4
- Pridružen: 05 Jul 2008, 11:38
- Kraj: Idrija
Ja ker skoljka je skoljka, mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, zanimiva vrjanta je tudi ko uvažajo starejše močnejše avte iz tujine, jih prvo registrirajo na naše papirje kot menjava skoljke, nato pa še menjava motorja, torej maš dejmo primer kao 1.2 clio potem pa zapisano da je menjana skoljka, in nato se menjan motor za 1.8 16v, pa ma 1.2 60KM 1.8 pa 135KM.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Takega je kupil prijatelj. :-° Clio 1.8 16V. Tip je najprej pri nas dal v 1.4 1.8 motor, nato pa kao uvozil školjko od 16V in ima potem je imel 1.8 16V l.96 (če se ne motim)urosr napisal/-a:Ja ker skoljka je skoljka, mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, zanimiva vrjanta je tudi ko uvažajo starejše močnejše avte iz tujine, jih prvo registrirajo na naše papirje kot menjava skoljke, nato pa še menjava motorja, torej maš dejmo primer kao 1.2 clio potem pa zapisano da je menjana skoljka, in nato se menjan motor za 1.8 16v, pa ma 1.2 60KM 1.8 pa 135KM.

-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

-
- Pejnourt
- Prispevkov: 4
- Pridružen: 05 Jul 2008, 11:38
- Kraj: Idrija
- Nixxon
- BMW mit Calypsorot Metallic Farbe Fahrer
- Prispevkov: 237
- Pridružen: 19 Jan 2005, 17:53
- Kraj: Vrhnika
Mislim da ima E36 M3 dodatne ojačitve karoserije spodaj napram "navadnim", vendar baje nič drastičnega kar se nebi dalo premontirat.urosr napisal/-a:mislim da ni modela avta ki bi bil karoserijsko ojačan ker je pač močnejši motor noter, mogoče edino kake poširitve in palice cez amortizerje, ...
BMW E36 318i, calypsorot metallic


Škrti švabi.bajta napisal/-a:kakor jaz vem majo navadni golfi. pa gti-ji pa še kater drug drugačne zvare na karoseriji. primer. navaden 1.3 ma punkte na 10cm. gti pa gtd pa na 3cm
to vem za golfa enko. pa dvojka naj bi bla isto. tk da enake karoserije le niso.

Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Dodatna oprema, večje feltne, večje bremze,...mislim da kar nanese. Roke podvozja so definitivno drugačne.Ferrarist napisal/-a:audi A4/S4 je razlika mislim da ene 400 kg
Pri golfih je verjetno razlika to da so bli uni k majo na 3cm švase narjeni v nemčiji, uni k majo pa na 10cm pa v sarajevu

Mogoče pa imajo te ta močnejše zveri res kje ojačan. Nebi vedu.