Povečanje moči (motor 1.4i; 75KM)
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
To dela en tip ki ima CNC stroj za Italijanski forum Pug vozil ... če rabiš ti zrihtam rabiš pa še eno debelo pločevino zavariti čez vrh blatnika pa prišravfat spodaj en kos, ki drži vijake na mestu da ti spreminjaš nagib amortizerja ... na mizi pri vulkanizerju nastaviš z aparaturo stopinje - za cesto od 1 do tam okrog 1.5 stopinje in pol tako točno obe strani zategneš ... ceno ne vem jaz sem dobil te kose po moji ceni niso za prodajo če pa prideš k meni ti dam plato da si jo skopiraš pa pol razširimo po forumukennmann napisal/-a:@Maxxs:
tale zadevca je po meri narejena, al kako? kje si nabavu? prav ORNG rabim neki takega, ker me na AC pri menjevanju pasov fejst nese levodesno![]()
mi lahko pomagas?


Zadnjič spremenil Maxss, dne 16 Mar 2008, 19:05, skupaj popravljeno 1 krat.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
To dela en tip ki ima CNC stroj za Italijanski forum Pug vozil ... če rabiš ti zrihtam rabiš pa še eno debelo pločevino zavariti čez vrh blatnika pa prišravfat spodaj en kos, ki drži vijake na mestu da ti spreminjaš nagib amortizerja ... na mizi pri vulkanizerju nastaviš z aparaturo stopinje - za cesto od 1 do tam okrog 1.5 stopinje in pol tako točno obe strani zategneš ... ceno ne vem jaz sem dobil te kose po moji ceni niso za prodajo če pa prideš k meni ti dam plato da si jo skopiraš pa pol razširimo po forumukennmann napisal/-a:@Maxxs:
tale zadevca je po meri narejena, al kako? kje si nabavu? prav ORNG rabim neki takega, ker me na AC pri menjevanju pasov fejst nese levodesno![]()
mi lahko pomagas?


Zadnjič spremenil Maxss, dne 16 Mar 2008, 19:04, skupaj popravljeno 1 krat.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Ni za kaj maxss! sem resnično užival in bi še spet takoj.
Hvala za vse!!!
Zdej pa ma da axa sestavš hitr če ne bom jezn
sam bo pa letel
Hvala za vse!!!
Zdej pa ma da axa sestavš hitr če ne bom jezn

sam bo pa letel


A si pristal ?jeaka napisal/-a:Ni za kaj maxss! sem resnično užival in bi še spet takoj.
Hvala za vse!!!
Zdej pa ma da axa sestavš hitr če ne bom jezn![]()
sam bo pa letel


I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Pristal pristal, se bomo slišali in zmenili.

- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Spet osvežujem temo, ker mi ne da mira to, kako bi poveč moč svoji Xsari...
Veliko sem razmišljal kaj bi naredil, imel v mislih predelavo 1.4 motorja, drug motor, ali celo zamenjat avto (mogoče spet xsara, npr. vts 136KM, vts 167KM, hdi 110KM + čip)
Kolega prodaja VTSko (2.0 16v sport 167KM, letnik 99, vsa oprema (usnje, klima, glavni servisi opravljeni pred kratkim), po eni strani me mika, ker poznam lastnika in prejšnjega tudi, vem kaj sta menjala, kako sta vozila, avto vidim vsak dan tako da...Po drugi strani pa mi je vseeno mal premočna, poraba baje da se giblje okrog 7,5-10 odvisno od načina vožnje.Sam naredim na teden slabih 100km (do dela 3km+ostale fure) in se mi zdi zaman imet nek močn avto za tako kratke vožnje, čeprav ko pelješ vsake tolk in mal pohodiš po gasu te prav nasmeje
Gledal sem tudi VTS mk2, 136KM čeprav ne vem kako je pri teh s porabo, kolk so naviti, kako so bili servisirani (če nima knjižice) itd..
Druga varjanta je da bi svoj avto obdržal, še posebaj zato, ker je kot prvo dobro ohranjen, vem kje in kaj je bilo razbito, nenazadnje pa sem vanjo vložil zadnje leto pa pol veliko, tako denarja kot volje in potrpljenja...Vizuelno je projekt skoraj končan (sem si vzel mal odmora zaradi zaključka študijskega leta) in me že počasi mika in na motorni prostor...Kot veste ma avto 75KM, če bi imel 15KM več, s klimo potem ne bi niti pomislil na posege oz. na drug avto....Vem, da lahko pričakujem kar lep kup stroškov, če bi hotel recimo motor navit na cca 90KM oz. stroški drugega motorja, elektronike...V prednosti je sedanji motor, ker se je naredilo kar večji servis, po nesreči (jermen, servo pumpa, filter, pasi, svečke itd) in s tem ne bi smel imet nekaj časa problemov oz. stroškov...
Meni se gre, da bi bila Xsara bolj poskočna na začetku, ker s tem bi mi olajšalo marsikatero prehitavanje itd...Končna me sploh ne zanima, al je 220km/h al je 170km/h, ker itak v slabem letu sem šel le 2x čez 160km/h, sam da jo je mal spucalo...
Kaj je potrebno naredit oz. kakšne posege, da bi dobil bolše pospeške...Bi pa bil tudi pripravljen s časom menjat menjalnik (ker original verjetno bi "oviral" pri bolših pospeških), ker če se lotim predelav motorja potem bo avto (upam,da) še dolgo pri hiši...
Malo sem razmišljal tudi o klimi, ki pa bi prišla na zadnje, ker ni lih poceni zadeva...
Torej, kaj bi vi priporočali? Predelava motorja (kaj) ali mogoče menjat avto, ki že ima recimo tm 130KM pa bi porabil ravno toliko kot predelan 1.4 motor? (če bi spet kupil xsaro potem bi premenjal večino "lepotnih" dodatkov na drugo)
Veliko sem razmišljal kaj bi naredil, imel v mislih predelavo 1.4 motorja, drug motor, ali celo zamenjat avto (mogoče spet xsara, npr. vts 136KM, vts 167KM, hdi 110KM + čip)
Kolega prodaja VTSko (2.0 16v sport 167KM, letnik 99, vsa oprema (usnje, klima, glavni servisi opravljeni pred kratkim), po eni strani me mika, ker poznam lastnika in prejšnjega tudi, vem kaj sta menjala, kako sta vozila, avto vidim vsak dan tako da...Po drugi strani pa mi je vseeno mal premočna, poraba baje da se giblje okrog 7,5-10 odvisno od načina vožnje.Sam naredim na teden slabih 100km (do dela 3km+ostale fure) in se mi zdi zaman imet nek močn avto za tako kratke vožnje, čeprav ko pelješ vsake tolk in mal pohodiš po gasu te prav nasmeje

Gledal sem tudi VTS mk2, 136KM čeprav ne vem kako je pri teh s porabo, kolk so naviti, kako so bili servisirani (če nima knjižice) itd..
Druga varjanta je da bi svoj avto obdržal, še posebaj zato, ker je kot prvo dobro ohranjen, vem kje in kaj je bilo razbito, nenazadnje pa sem vanjo vložil zadnje leto pa pol veliko, tako denarja kot volje in potrpljenja...Vizuelno je projekt skoraj končan (sem si vzel mal odmora zaradi zaključka študijskega leta) in me že počasi mika in na motorni prostor...Kot veste ma avto 75KM, če bi imel 15KM več, s klimo potem ne bi niti pomislil na posege oz. na drug avto....Vem, da lahko pričakujem kar lep kup stroškov, če bi hotel recimo motor navit na cca 90KM oz. stroški drugega motorja, elektronike...V prednosti je sedanji motor, ker se je naredilo kar večji servis, po nesreči (jermen, servo pumpa, filter, pasi, svečke itd) in s tem ne bi smel imet nekaj časa problemov oz. stroškov...
Meni se gre, da bi bila Xsara bolj poskočna na začetku, ker s tem bi mi olajšalo marsikatero prehitavanje itd...Končna me sploh ne zanima, al je 220km/h al je 170km/h, ker itak v slabem letu sem šel le 2x čez 160km/h, sam da jo je mal spucalo...
Kaj je potrebno naredit oz. kakšne posege, da bi dobil bolše pospeške...Bi pa bil tudi pripravljen s časom menjat menjalnik (ker original verjetno bi "oviral" pri bolših pospeških), ker če se lotim predelav motorja potem bo avto (upam,da) še dolgo pri hiši...
Malo sem razmišljal tudi o klimi, ki pa bi prišla na zadnje, ker ni lih poceni zadeva...
Torej, kaj bi vi priporočali? Predelava motorja (kaj) ali mogoče menjat avto, ki že ima recimo tm 130KM pa bi porabil ravno toliko kot predelan 1.4 motor? (če bi spet kupil xsaro potem bi premenjal večino "lepotnih" dodatkov na drugo)
Word!irCAR81 napisal/-a:Prej ko se boš znebil 1.4 mlinčka, lažje ti bo.


-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
Ja, sej tud mene še najbolj mika drug avto, oz. ker sem s citroenom zadovoljen, edino xsaro bi še enkrat vzel...Gledal sem veliko Xsar od navadnih 1.6 do 2.0 vts, edino problem je ker pri tolk močnih ne veš, če avta ne poznaš kako je bil vožen oz. al je vse v kur*u al je vseeno dobro ohranjeno, ker pole maš spet ogromno nevšečnosti oz. stroškov...
Ta kolega prodaja VTSko, meni osebno precej bolj ugodno kokr za ostale, je pa avto 2.0 16v vts sport, v sloveniji mislim, da edina oz. baje da so ble sam 3 (original take podalške kokr moja, usnjene sedeže in obloge, klima, abs,16", karbon look notranje plastike,...). Je pa letnik 99, 145k km prevoženih...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2051749
Gledal sem tudi te npr.:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2110519
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2048429
Ta kolega prodaja VTSko, meni osebno precej bolj ugodno kokr za ostale, je pa avto 2.0 16v vts sport, v sloveniji mislim, da edina oz. baje da so ble sam 3 (original take podalške kokr moja, usnjene sedeže in obloge, klima, abs,16", karbon look notranje plastike,...). Je pa letnik 99, 145k km prevoženih...
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2051749
Gledal sem tudi te npr.:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2110519
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2048429
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2102522
evo. prevoženih 100kkm? tk da najbrž neb rabu mašine skor nič popravlat.
pa za avto daš kok 600? mogoč še mal zbiješ. pa za delo ene 200. itak more šravf na šravf pasat? pa maš 110 konjev v tvoji
evo. prevoženih 100kkm? tk da najbrž neb rabu mašine skor nič popravlat.
pa za avto daš kok 600? mogoč še mal zbiješ. pa za delo ene 200. itak more šravf na šravf pasat? pa maš 110 konjev v tvoji

Za 2000 EUR se da naredit cuda stvari iz motorja. Od posega z odmicnimi gredmi, ispusnim kolektorjem , obdelavo motorja ali pa kar montazo turbine.
Seveda je vse to povsem nepotrebno ce lahko kupis kar mocnejsi avto.
Ko pa ti je najmocnejsi model (VTS) postane presvoh potem se lotis tuninga se tega.
Seveda je vse to povsem nepotrebno ce lahko kupis kar mocnejsi avto.
Ko pa ti je najmocnejsi model (VTS) postane presvoh potem se lotis tuninga se tega.
- .:BooMbAsTiC:.
- Mal več k dim
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 29 Jan 2007, 18:48
- Kraj: sončna primorska
- Kontakt:
dvomim da je motor ok, mogoče ga je vrglo s faze, ker ni lih nedolžno videt...bajta napisal/-a:http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2102522
evo. prevoženih 100kkm? tk da najbrž neb rabu mašine skor nič popravlat.
pa za avto daš kok 600? mogoč še mal zbiješ. pa za delo ene 200. itak more šravf na šravf pasat? pa maš 110 konjev v tvoji
Charger, 2000e je kar velika vsota, dodam še 2000e in imam VTSko, 167KM

Drmo, verjetno paše 1.6 motor, ker kakor sem prebral ni veliko razlik, vizuelno tudi ne....z 90KM bi že bil precej bolj zadovoljen

Bom vidu kako bo, če se sestra odloči za mojo xsaro potem bom kupu drug avto, mogoče VTS, mogoče kakšnega drugega, razmišljam tudi o fiat stilu 1.6 ali pa jtd, alfa 147 mi je tudi všečna...
ViKo napisal/-a:atmosferski gre recimo tja do 250hp....naprej je rezerviran za kalvobajta napisal/-a:130km iz 1.4? to so pa že res lepe številke!
sam to so že racing zadeve....žre pa 120L/100km...je pa še vedno kr vzdržljiva zadeva
... No tale je 1.4 in ima 250 km ... ni pa atmosferc - več ... zdaj ima gor fen

http://videos.streetfire.net/video/SAXO ... 635432.htm
I have no money , I have no job ... I have no problems ...