
Oil catch can
odvisno na kakšen način imaš narejen oddušek. Če je samo cevka ven ni panike, ker se v glavi ustvarja pozitiven tlak, če pa imaš pcv ventil, ki rabi podtlak za odprtje pa tega ne moreš narediti. Pri scoupeju na primer sta dva odduška, en je navaden in je speljan v intake cev kmalu za filtrom in pred turbino in ga lahko odklopiš na način kot si napisal, drugi pa je pcv ventil, ki je speljan v sesalni koletkor in tega ne moreš naredit.
Navadno izklopiš, na pokrovu ventilov daš filter ali catch can, na intakeu jo zamašiš. PCV dela pa na vakuum, probi ga snet pa če pihaš vanj se ne odpre, če pa z druge strani potegneš pa se, kar pomeni če ga odklopiš iz sesalnega bo skoz zaprt. Edino če tudi ventil snameš, ne vem pa kakšne so posledice.
Da malo obudim staro temo... Eno težavo mam, ki me živcira full. Kot sem že napisal par postov višje imam dva odduška na motorju. En je čisto navaden in v originalu s cevjo speljan iz pokrova ventilov v intake pred turbino, drugi pa je PCV ventil, ki naj bi bil odprt samo kadar je v motorju vakuum in je speljan v intake manifold. Na prvem sem eliminiral cev in namesto nje namontiral filter, da ne vleče svinjarije notri. Sedaj pa se mi dogaja, da mi skozi njega zmeče precej olja ven. Če odmašim čep za dolivanje olja je pod pokrovom ventilov kar močan tlak, prav tako mi dviga šipko za dolivanje olja, tako da se bojim da ni šla kompresija po gobe (motor ima cca 5k km prevoženih od obnove), kar moram preveriti in pa delovanje PCV-ja.
Sedaj pa vprašanje: Ali je možno catch can tako speljati, da bi ločil olje od hlapov in ga speljal nazaj v karter preko povratne cevi iz turbine, ali bi bil tlak v njej prevelik in bi nabijalo nazaj?
Sedaj pa vprašanje: Ali je možno catch can tako speljati, da bi ločil olje od hlapov in ga speljal nazaj v karter preko povratne cevi iz turbine, ali bi bil tlak v njej prevelik in bi nabijalo nazaj?
Tist filter čimprej stran vrž ker je en k... vredn. Zlo hitr se zapaca in pol sam pritisk ustvarja. Pa že tko je premaql propusten. Pr tamaumu vem da se je zapacal in je pol olje skos cevko od šipke ven metalo.
Pa to sm že v večih primerih vidu in je vedno pomagalo. Jest sploh nimam filtrčka in je čist kul, tud ne vem kako bi mi lahk nazaj v motor kej potegnl ker itak piha ven...
Pa to sm že v večih primerih vidu in je vedno pomagalo. Jest sploh nimam filtrčka in je čist kul, tud ne vem kako bi mi lahk nazaj v motor kej potegnl ker itak piha ven...