2.5 izpušni sistem
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=18&fg=20
2.0 izpušni sistem
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
Tukej fantje se gre za bmw 3 z 2.0 motorjem in 150km zanima me pa če bom kej naredu če dam od 2.5 sistem od kolektorjev naprej, namreč 2.0 je na nizkih dost lena motorka. Lahko s tem naredim slabše al mi priporočate in bo tudi razlika??
Ja ali ne?
Glede pridobitev na performancah- se ne splača definitivno, glede porabe se je pa splačalo. Prej povprečna 10,5, sedaj med 8 in 9. Tako da se je optimizacija sama plačala po parih mesecih.
Najbolj se ti splača vtaknit 2,5 motor not. Ravno sedaj se en na bmwslo.com forumu prodaja za 450€. Vse imaš plug and play, samo ta motor ven, tistega not in si zmagal. Bo šlo občutno bolje, pa poraba bo ob enaki vožnji enaka, ali celo nižja.
Pa še homologirat ne rabiš, ker sta motorja vizuelno enaka.
Najbolj se ti splača vtaknit 2,5 motor not. Ravno sedaj se en na bmwslo.com forumu prodaja za 450€. Vse imaš plug and play, samo ta motor ven, tistega not in si zmagal. Bo šlo občutno bolje, pa poraba bo ob enaki vožnji enaka, ali celo nižja.
Pa še homologirat ne rabiš, ker sta motorja vizuelno enaka.

Obadva motorja ki se prodajata sta brez vanosa jst imam pa v svojem motor z vanosom in bi tud dal takega notr če bi seveda kej primernega dobil. Bi dal pa vsaj 2.5 ali 2.8Eddy napisal/-a:Glede pridobitev na performancah- se ne splača definitivno, glede porabe se je pa splačalo. Prej povprečna 10,5, sedaj med 8 in 9. Tako da se je optimizacija sama plačala po parih mesecih.
Najbolj se ti splača vtaknit 2,5 motor not. Ravno sedaj se en na bmwslo.com forumu prodaja za 450€. Vse imaš plug and play, samo ta motor ven, tistega not in si zmagal. Bo šlo občutno bolje, pa poraba bo ob enaki vožnji enaka, ali celo nižja.
Pa še homologirat ne rabiš, ker sta motorja vizuelno enaka.