Kaj je najbolje
Kaj je najbolje
Pozdravljeni!
Trenutno imam na Roverjevem V8 3.9 motorju kolektorje 4-2-1,naprej v en lonec in nato pred zadnjo akso ven. Vsaka stran je zase (ni nobene povezave med njima).
Razmišljam, da bi malo spremenil sistem ker je preveč glasen. Pa me zanima kaj je bolje. Predvsem s temi povezavami, H, X, Y,? Trenutno sem najbolj ogret za kolektorja 4-1 (http://www.v8tuner.co.uk/product.php?id=476 ) in X povezavo med njima,...
Kaj mi predlagate?
Že v naprej hvala
Trenutno imam na Roverjevem V8 3.9 motorju kolektorje 4-2-1,naprej v en lonec in nato pred zadnjo akso ven. Vsaka stran je zase (ni nobene povezave med njima).
Razmišljam, da bi malo spremenil sistem ker je preveč glasen. Pa me zanima kaj je bolje. Predvsem s temi povezavami, H, X, Y,? Trenutno sem najbolj ogret za kolektorja 4-1 (http://www.v8tuner.co.uk/product.php?id=476 ) in X povezavo med njima,...
Kaj mi predlagate?
Že v naprej hvala
hemingway: Menla sva se že, vendar o drugih stvareh in drugem avtu.
Hvala za predloge... bolj kot drugo me najbol zanima kako izvest prvi del...kakšni kolektorji bi bli najboljsi, in potem kako združit strani, če jih sploh. Sedaj jih nimam, pa imam občutek da bi bilo bolje če bi bila združena.
Vem samo to, da če je kot zdej, ga v nizkih obratih meče, če bi bil "H" bi ga malo manj. Menda bi bila "X" združitev najbolj, ali ne? Kako pa je z "Y".
Kake prednosti slabosti...
hvala!
Hvala za predloge... bolj kot drugo me najbol zanima kako izvest prvi del...kakšni kolektorji bi bli najboljsi, in potem kako združit strani, če jih sploh. Sedaj jih nimam, pa imam občutek da bi bilo bolje če bi bila združena.
Vem samo to, da če je kot zdej, ga v nizkih obratih meče, če bi bil "H" bi ga malo manj. Menda bi bila "X" združitev najbolj, ali ne? Kako pa je z "Y".
Kake prednosti slabosti...
hvala!
Ptedvidevam da združitev cevi. Sedaj ima 2 lonca potem pa pri Y bi imel enega, pri H pa dva vendar bi bila vmes povezava. Kolikor vem ta povezava mora biti prijatelj mi je govoril nekaj o tem za Mazdin V6 motor, da je brez H povezave zvok obupen.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.

Oj....oprostite ker se ne znam izrazit...
Symon me je najbližje razumel.
Govora je o tem, da ker bom moral modificirati izpušni sistem ker je nekoliko preglasen, sem razmošljal o kompletni obnovi-spremembi. Ker je V motor imam na vsaki strani motorja po en kolektor 4-2-1. Če gledam naprej, gre iz vsakega od kolektorjev cev v en lonec in iz tega lonca ven je konec. Se pravi, da se izpušni plini cilindrov iz leve strani in cilindrov desne strani nikoli ne "srečajo".
Tu je primer "H" povezave

Tu je primer "X" povezave

Tu sta pa najprej "Y" in potem "H" (ne gledat napisa V6 in V8 ker je za mustange)

Zaenkrat sem zagret da bi zadevo naredil tako kolektorja 4-1 in potem z "x" povezavo, naprej v lonca in ven. Ne vem pa se ali bo treba po dva na vsako stran, ali se da po enega, ki bi nekoliko bolj dušila.
Sej ne da ne bi bil všečen zvok, vendar je preveč močen glas. Naprimer večkrat grem na hrvaško. In ni varjante da bi speljal, ne da bi une kučice na meji ne zaresonirale tko da stekla zažvenketajo.
Upam da sem bil sedaj vsaj mal bolj razumljiv?
p.s. Te modifikacije nimajo veze z glasnostjo (lahko bi samo lonce zamenjal ali dodal) vendar, ker se bom že lotil zadeve, bi rad naredil auspuh od začetka do konca. Upam.
lp
Symon me je najbližje razumel.
Govora je o tem, da ker bom moral modificirati izpušni sistem ker je nekoliko preglasen, sem razmošljal o kompletni obnovi-spremembi. Ker je V motor imam na vsaki strani motorja po en kolektor 4-2-1. Če gledam naprej, gre iz vsakega od kolektorjev cev v en lonec in iz tega lonca ven je konec. Se pravi, da se izpušni plini cilindrov iz leve strani in cilindrov desne strani nikoli ne "srečajo".
Tu je primer "H" povezave

Tu je primer "X" povezave

Tu sta pa najprej "Y" in potem "H" (ne gledat napisa V6 in V8 ker je za mustange)

Zaenkrat sem zagret da bi zadevo naredil tako kolektorja 4-1 in potem z "x" povezavo, naprej v lonca in ven. Ne vem pa se ali bo treba po dva na vsako stran, ali se da po enega, ki bi nekoliko bolj dušila.
Sej ne da ne bi bil všečen zvok, vendar je preveč močen glas. Naprimer večkrat grem na hrvaško. In ni varjante da bi speljal, ne da bi une kučice na meji ne zaresonirale tko da stekla zažvenketajo.
Upam da sem bil sedaj vsaj mal bolj razumljiv?
p.s. Te modifikacije nimajo veze z glasnostjo (lahko bi samo lonce zamenjal ali dodal) vendar, ker se bom že lotil zadeve, bi rad naredil auspuh od začetka do konca. Upam.
lp
Pejdi k Jures Janezu, pa ga vprasi kaj ti priporoca. Ce bo kdo vedu, bo on ziher. Pa povej, da ti je dr. Igor povedu za zadevo. Bos verjetn dobu se kake % off.
http://www.jures-jj.si/predstavitev.html
http://www.jures-jj.si/predstavitev.html
Howgh.