Krajši stabilizatorji???
Krajši stabilizatorji???
Pred kakim mesecem sem si končno nabavu gewinde. Samo je blo veselje samo začasno, ker mi je v tem mescu zaradi naših briljantnih cest totalno sfukal roke (no, sej so ble že prej primerne za zamenjavo, samo zdej majo pa že 1cm lufta), prav tako pa mi je uničl stabilizatorje. No, sej tudi to sem kar sumil da se bo naredil, glede na to, da sem originalne stabilizatorje komajda ujel v luknje na vpetju in amortizerju in sem vedu, da jih bo pometal s kroglic takoj ko bom zapeljal v kako ornk luknjo. No, to se mi je tud nardil, tko da bom zdej poleg novih "športnih" rok (no, v bistvu bom dal obnovit moje roke s tem da bodo dali trše puše in silen bloke, tko da bo avto še bolj trd in natančno vodljiv) dal delat tudi nove stabilizatorje. Zdej sm razmišljal, če bi dal delat krajše, samo ne vem pa, koliko krajše nej dam delat. Zdej je avto kakih 8-9cm v tleh, prej z -6cm je blo še kar ql, čeprav mi jih je že takrat kar precej poškodoval. Sicer sem stabilizatorje menjal že pred cca 2,5 leti za abarthove, ko so mi začeli ropotat ko sm mel samo -4cm fedre not, samo so pač po toliko km tudi teli spustil dušo.
Kolk nej dam pol krajše stabilizatorčke?
Kolk nej dam pol krajše stabilizatorčke?

Daj malo poslikaj kaj bi ti krajšal. Ker stabilizator je konkreten kos železa. Najbrž imaš sam stabilizator povezan z roko-amortizerjem s železnimi palicami, ki imajo na koncih kroglične zglobe in bi te palice rad krajšal?
Tale slika je z neta od forda ampak vseeno, a bi rad krajšal to palico, ki je med rumenimi puščicami?

Tale slika je z neta od forda ampak vseeno, a bi rad krajšal to palico, ki je med rumenimi puščicami?
Spodaj je slika iz eper-a, saj imaš stilota ane?
No pa začnimo od začetka. Stabilizator je vrtljivo vpet na sprednjem mostu, preko dveh "palic" s krogličnimi končniki je povezan z vsakim amortizerjem.
Se pravi ko ti znižaš avto gre spodnja roka in z njo kolesno pesto ter amortizer višje, kar pomeni da se tudi stabilizator zavrti okoli svoje osi v gumicah na mostu in prideta kraka kjer sta vpeti palici višje.
S krajšanjem teh palic boš stabilizator samo še bolj zavrtel, to pa ne vem če je rešitev. Po vsej logiki bi bilo treba palice podaljšati, seveda če je prostor in ne bi potem stabilizator zadel ob spodnjo roko.

Še ena laična slika, malo karikirano sem narisal kaj se zgodi ko znižaš avto, no in če palčko skrajšaš, bo še bolj zategnilo stabilizator.

No pa začnimo od začetka. Stabilizator je vrtljivo vpet na sprednjem mostu, preko dveh "palic" s krogličnimi končniki je povezan z vsakim amortizerjem.
Se pravi ko ti znižaš avto gre spodnja roka in z njo kolesno pesto ter amortizer višje, kar pomeni da se tudi stabilizator zavrti okoli svoje osi v gumicah na mostu in prideta kraka kjer sta vpeti palici višje.
S krajšanjem teh palic boš stabilizator samo še bolj zavrtel, to pa ne vem če je rešitev. Po vsej logiki bi bilo treba palice podaljšati, seveda če je prostor in ne bi potem stabilizator zadel ob spodnjo roko.

Še ena laična slika, malo karikirano sem narisal kaj se zgodi ko znižaš avto, no in če palčko skrajšaš, bo še bolj zategnilo stabilizator.

Glih kontra kot je alanq narisal se zgodi, nisi racunal kolesa na tla.
temu se pa reče drog stabilizatorja,
v vargalantu jih pa lahko naročiš za smešen denar da ti naredijo nove dolžino pa po želji.
temu se pa reče drog stabilizatorja,
v vargalantu jih pa lahko naročiš za smešen denar da ti naredijo nove dolžino pa po želji.
Remember...R5 GT 1.7T "Drive it like you stole it"
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
Moja R5 becoming GT 1.7 xy@!
alanq4, točno tako in o tem je že bilo govora
http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... ght=#49193
http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... ght=#49193