kompresor na vklop?
kompresor na vklop?
Ali je možno narest recimo da bi dal v avto kompresor, potem pa nanj montiral električno sklopko, da bi ob kontaktu kompresor šele začel delat, tako nekako kot kompresor za klimo?
To bi montiral na terenca in ko bi rabil recimo malo več moči v kakem klancu, bi vklopil kompresor, ki bi filal recimo konstantno tm nekje 0,5bara, tko da mi ni treba nič drugega predelovat. vklopil bi ga pa zato da nebi zmanjkalo moči ravno v najbolj kritični situaciji. V osnovi ga pa nebi stalno rabil, ker ima mašina za zdej dost konjev (1600ccm, 105KM pri 4800 obratih in 140Nm navora pri 3600 obratih).
To bi montiral na terenca in ko bi rabil recimo malo več moči v kakem klancu, bi vklopil kompresor, ki bi filal recimo konstantno tm nekje 0,5bara, tko da mi ni treba nič drugega predelovat. vklopil bi ga pa zato da nebi zmanjkalo moči ravno v najbolj kritični situaciji. V osnovi ga pa nebi stalno rabil, ker ima mašina za zdej dost konjev (1600ccm, 105KM pri 4800 obratih in 140Nm navora pri 3600 obratih).
LP
Nebivedu
Nebivedu
Kje bi pa dobu tako elektro krmiljeno sklopko? Kr od enga kompresorja klime?
Poanta je v tem, da se feroza komplet razstavlja, ker gre v prenovo in dvig še za 15cm. Pa ker bom vse popedenal in tut na mašini naredil generalko(da bo avto za dalj časa), kolebam med kompresorjem da ali ne. Turbine na avto ne bom dajal, ker mi občasno paše vročo mašino zalit z vodo (beri: vozim se tut po 1m in več globoki vodi), kompresor je pa odlična zadeva za pomanjkanje moči v nizkih obratih, kar pa avto s frgazerjem potrebuje.
Poanta je v tem, da se feroza komplet razstavlja, ker gre v prenovo in dvig še za 15cm. Pa ker bom vse popedenal in tut na mašini naredil generalko(da bo avto za dalj časa), kolebam med kompresorjem da ali ne. Turbine na avto ne bom dajal, ker mi občasno paše vročo mašino zalit z vodo (beri: vozim se tut po 1m in več globoki vodi), kompresor je pa odlična zadeva za pomanjkanje moči v nizkih obratih, kar pa avto s frgazerjem potrebuje.
LP
Nebivedu
Nebivedu
-
- Pawa user
- Prispevkov: 146
- Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51
apolan san ne to mam od aplauza HDE mašino. Od toyote je pa še v toyoti in šw bo kr nekaj časa, ker je ne mislimo nič razdirat.
Je pa HDE mašina zelo podobna motorju iz AE86, celo vodna pumpa in jermeni pašejo, menjalnik pa tudi - obe mašini sta namreč razviti v istem času in od istega človeka za 2 različni znamki (daihatsu in toyota)
Charger bolj me mika kak mali kompresorček od G40, pa da bi namontiral to sklopko gor. Me ne mika 250KM, ker pol bo na terencu lomilo vse na podvozju, tega pa nočem. Ker, če bi se že šel spuščat v tako moč, bi bilo potrebno še polosovine, kardane in najbrž tudi menjalnik menjat.
Je pa HDE mašina zelo podobna motorju iz AE86, celo vodna pumpa in jermeni pašejo, menjalnik pa tudi - obe mašini sta namreč razviti v istem času in od istega človeka za 2 različni znamki (daihatsu in toyota)
Charger bolj me mika kak mali kompresorček od G40, pa da bi namontiral to sklopko gor. Me ne mika 250KM, ker pol bo na terencu lomilo vse na podvozju, tega pa nočem. Ker, če bi se že šel spuščat v tako moč, bi bilo potrebno še polosovine, kardane in najbrž tudi menjalnik menjat.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Cheno evo
Tole je HDE motor.
Bore 81 mm 3.19 in
Stroke 77 mm 3.031 in
Swept Volume 1587 cc 96.845 cu in
Razlika je samo da ima daihatsu HDE samo eno odmično, HDEG pa ima 2 odmični, tako da tisto pa je identična mašina tej. Blok je pa isti pri vseh treh mašinah.
Nekaj podobnega se tut sedaj z mašino od feroze dogaja, ker bo na isti način rešena zadeva s kompresorjem, samo da bo kompresor mal manjši, pa bližje bo.

Bore 81 mm 3.19 in
Stroke 77 mm 3.031 in
Swept Volume 1587 cc 96.845 cu in
Razlika je samo da ima daihatsu HDE samo eno odmično, HDEG pa ima 2 odmični, tako da tisto pa je identična mašina tej. Blok je pa isti pri vseh treh mašinah.
Nekaj podobnega se tut sedaj z mašino od feroze dogaja, ker bo na isti način rešena zadeva s kompresorjem, samo da bo kompresor mal manjši, pa bližje bo.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Frgazer imam od turbaka(charade turbo), ki ima to že vse pošlihtano v originalu. Pumpo imam mehansko s 3 bara stalnega pritiska.hemingway napisal/-a:Hmmm ne vem če sm dobr zastopu sam bom pa uprašu ker mi par reči ni jasnih.
Se pravi kompresor bi dal na fergazarje? Torej mi povej kako boš uredil vse skupaj glede diz da ti bo avto enako konstantno delal ko bo motor delal pod tlakom in ko bo brez tlaka.
Zanima me tudi kako boš uredil glede predvžiga da ti bo motor lepo delal ko ne bo tlaka ko ga boš nabil na 0.5 bara bo skor sigurno treba met drugače nastavljen predvžig.
Ne vem mogoče res nimam skor nč izkušenj s fergazerji pa me sam zanima kako se vse to reši?
Glede nastavitev na motorju, pa se bom ukvarjal, ko pridem do tja. Upam, da bo kej ratalo z nastavljivo jermenico odmične gredi.
Za izživljat in sprobavat imam pa 3 motorje HD(1.6 105KM) in dva HC(1.3 95KM), tako da če kakega uničim ("po nesreči") ni panike. Vsi ti motorji so pa skoraj identični, razlika je samo v hodu bata.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Ja no, kot strojnik, če mi kaj ne bo šlo, boš pa prišel kej pomagat z nasveti.hemingway napisal/-a:Hmmm no bo zanimiv spremljat. Mal sm skeptičen sam držim pesti da ti bo laufal!
Jst upam, da bo zadeva tm enkrat do septembra zaživela kompletno z vsemi spremembami. Namreč obnavljam tudi celo karoserijo in je na njej kr nekaj dela, ker nima nobene ravne površine več - vse je pokrivljeno ali udarjeno - to pa offroad dela.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Ne vem če bo to šlo brez stalno vkloplenega kompresorja na fergi motorju. Preprosto ne gre. Škoda motorja, ker bo sigurno šel, ali bo pa treba naredit tako da ga bo prej tolk zalival, kar pa spet ni dobro. Lean mixture je največja kurba, se zna zgodit da bo stopl kej. Ali nebi bilo lažje za tiste trenutne potrebe zmontirat nitro?
Ja bi olajšalo zadeve, ampak ga ne rabim stalno in ga tudi nočem stalno, jaz bi rad samo na tekmah to uporabljal al pa na kakem offroadu za mojo zabavo, za na avtoceste in podobno pa je bolje, da bi to izklopil, ker terenec že brez tega žre bencin, pa še kazni za prehitro vožnjo so take, da te srat prime.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Za nitro ali pa turbino moraš imet dovolj obratov, problem odffroada pa je da se z visokimi obrati tudi obrati gume zvišajo, kar pa je na terenu slabše, ker izgubi oprijem in se zavrti v prazno. Kompresor pa po drugi strani doda moč v nizkih obratih in ravno to pri terencu potrebuješ.drmo napisal/-a:Ne vem če bo to šlo brez stalno vkloplenega kompresorja na fergi motorju. Preprosto ne gre. Škoda motorja, ker bo sigurno šel, ali bo pa treba naredit tako da ga bo prej tolk zalival, kar pa spet ni dobro. Lean mixture je največja kurba, se zna zgodit da bo stopl kej. Ali nebi bilo lažje za tiste trenutne potrebe zmontirat nitro?
Ko pa recimo priletiš v en hrib in sredi hriba začne zmanjkovati moči in tut obrati zelo hitro padajo, ali pa celo avto crkne, pa vklopiš nitro, bo pomoje naredilo več škode kot koristi.
A z elektroniko bi šlo to lažje? Ker tam pa sam nimam nič pojma in bi prvo moral kr dost o elektroniki prebrat, da bi lahko to kej komentiral.
Imam za obe mašini 1.3 in 1.6 tudi elektroniko, računalnik in injektorje(ampak osebno imam frgazerje rajši, ker jih poznam in jih znam naštelat), tako da se lahko tudi tega lotim, samo tukaj bom pa potem rabil kr nekaj pomoči okol elektronike.
aja, je pa še ena zadeva. 1.3 EFI ima blokado na 7500 obratov, 1.6EFI ima blokado na 6250 obratov in frgazer nima blokade, ter se mašina z lahkoto zvrti do 9000 obratov (to lahko pa bandit in pugi potrdita - na parkplacu pred rutarjem)
LP
Nebivedu
Nebivedu