Maxss napisal/-a:mondy napisal/-a:Maxss napisal/-a:... Odvisno je precej tudi od oblike kanala - kar sem videl profesionalno pripravljenih glav so v glavnem izreskali kanal ven pol zavarili prostore kjer je prišel kanal v stik z oljem in vodo in spet na novo izreskali kanal ... tako je bil po celi svoji dolžini enako oblikovan ...
Profiji najprej razrežejo enako glavo, da vidijo koliko materiala lahko odvzamejo.
Potem glavo obdelajo ob nekaj predzanju mehanike fluidov in nazadnje pomerijo kanale na flowbenchu, da so vsi enaki.

Flow bench v slo ne obstaja pa tudi v Italiji jih je samo par to se dela z kalibri odlitek enega kanala pa pol popravljaš ... paziti moraš pa najbolj okrog vodila ventila in da ne zjebeš squish ... lahko pa daš profiju 700 eur in imaš zadevo kot se šika ! V Italiji obstaja poklic in šola za poklic Preparatore ... Tuner ... slišal sem, da je nekdo - ki je pred kratkim prišel nazaj iz USA domov baje obiskoval nekaj podobnega ... ga pozna kdo ? L.p. Maxss
Jest vem kater je to. ERC
In res je kot je mondy napisal, profiji naredijo celo študijo glede tega. Res pa je da ni vsaka obdelana za katerikoli setup. Je velik več na temu.
Za Peugeot TU 8v glave je velik tega na netu, tud prerezi in kje naj bi odvzel materjal. Verjetno se tudi za druge motorje zna dobit.
Mislim da če malo "popravljaš" kanale nimaš kej zajebat. Bomo vidl kako bo pri meni ko se bom tega lotil. Za enkrat se še bolj učim na eni drugi glavi.
Tole naprimer je glava od 205ke 1.3 rallye
