King Of Europe
King Of Europe
Evo letos bo še bliže in ni razloga, da ne bi šli.
http://www.kingofeurope.net/2008/koedrageast/index.html
Pa še lanskoletni vtisi: http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... 04&start=0
History:
http://www.kingofeurope.net/2008/koedra ... story.html
Ja, une v črno oblečene bejbe sem tut jaz slikal.
http://www.kingofeurope.net/2008/koedrageast/index.html
Pa še lanskoletni vtisi: http://www.zup-racing.com/forum/viewtop ... 04&start=0
History:
http://www.kingofeurope.net/2008/koedra ... story.html
Ja, une v črno oblečene bejbe sem tut jaz slikal.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
Bomo naredli slovenski kamp. Izmed Mazdašev jih gre najmanj 6 komadov, ene par Nissanovcev se ogaša.. Skrata bo fajn.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
Hja saj zaenkrat je tale kamp še neuraden. Sicer pa če bo polno Slovencev gor bi znalo biti kar kul in itak, da bi lahko naredili zvečer kak žur. :-°
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
Približuje se dan D! Mah klinc, vsi nekaj obupujejo... Le jaz ne. zaenkat greva le 2 z avtom, za 3 potnika je 50% možnosti, morda bo prostor še za enega (Fabia Combi). :-°
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
Iz moje strani z malo sreče pridejo ta večer. Včeraj sem delal selekcijo zanimivejših in jih manjšal, danse jih dam mogoče v moj-album.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
No pa da začnem. Štartal sem doma ob cca 5:15 in lepo mirno in brez izgubljanja B) Pustimo čudno AC v gradnji v Prekmurju ob strani, tam res nisem vedel a grem v pravo smer ali ne.
Potem se je pa začelo:
Videli smo od Hond, Oplov, Audijev, Imprez, Evotov, pa do specialnih dragsterjev kot je bil 300zx, Corvetta... Mimogrede slovenski vw scirocco bimoto (2x VR6 turbo@0,5 bara pa je vozil pod 12 sekund!!) je bil v središču pozornosti, za Tuša je navijalo dosti lokalnih navijačev skratka je bilo zanimivo. Lahko pa rečem, da je bilo manj za videti kot lani na Poljskem.
Vem za najmanj 2, ki bosta popolnoma navdušena nad spodnjo sliko:
In seveda naš favorit:
Budimpešta je ponoči zelo lepo mesto. Videli smo parlament, nek kip sredi hriba, se peljali pod najbrž najlepšim tunelom daleč naokoli, večerjali v restavraciji z nalepkama "best of Budapest 2005" in 2006. Težav nismo imeli, še več, en tip s Toyota Corrolo (zadnja gen.) je hotel dragati z mano nekje v eni bolj industrijski coni, notri je imel pa mamo, dedka in babico. Ajde saj jaz sem imel pa 4 sopotnike, ampak ne bi bil jaz, če mu ne bi pokazal vraga ter celo zmagal. Skratka lepa izkušnja.
Pozabil sem napisati, da smo spali v nekem poceni motelu (hvala Zoranwagnu za to, da ga e zrihtal) in smo bili samo Slovenci in nekaj Poljakov. 3600 forintov na noč je bilo vredno mirnega spanca na postelji (ne v šotoru/avtu). Nedaleč zraven je bila pekarna kjer sem jedel najboljše sirove štručke v življenju.
In še eden zadnjih postankov z novimi prijatelji:
Na poti domov bi skoraj povozil dvo meterskega jelena (ne nisem sanjal!!), šel sem čez Hrvaško in nisem bil tepen klub temu, da sem voilil Jelinčiča in na koncu le prispel domov ob 3:30.
Kdor bo pa odprl link do mojega albuma na internetu. Si bo pa lahko ogledal še kakšno sliko več. Med drugimi, Toyoto Supro, 300ZX, Evota 6, Lamborghini Countach-a (Wikipedia pravi da jih je bilo le "2,042 produced" in me je popolnoma navdušil), Shelby Cobro (še ena sanjska igrača), polno resnično lepo pobarvanih styling avtov, ovce 300 metrov stran od piste (domujejo v bivših vojaških hangarjih) itd...
In seveda še enkrat čestitke vsem trem Slovencem za udeležbo in rezultate.
Potem se je pa začelo:
Videli smo od Hond, Oplov, Audijev, Imprez, Evotov, pa do specialnih dragsterjev kot je bil 300zx, Corvetta... Mimogrede slovenski vw scirocco bimoto (2x VR6 turbo@0,5 bara pa je vozil pod 12 sekund!!) je bil v središču pozornosti, za Tuša je navijalo dosti lokalnih navijačev skratka je bilo zanimivo. Lahko pa rečem, da je bilo manj za videti kot lani na Poljskem.
Vem za najmanj 2, ki bosta popolnoma navdušena nad spodnjo sliko:
In seveda naš favorit:
Budimpešta je ponoči zelo lepo mesto. Videli smo parlament, nek kip sredi hriba, se peljali pod najbrž najlepšim tunelom daleč naokoli, večerjali v restavraciji z nalepkama "best of Budapest 2005" in 2006. Težav nismo imeli, še več, en tip s Toyota Corrolo (zadnja gen.) je hotel dragati z mano nekje v eni bolj industrijski coni, notri je imel pa mamo, dedka in babico. Ajde saj jaz sem imel pa 4 sopotnike, ampak ne bi bil jaz, če mu ne bi pokazal vraga ter celo zmagal. Skratka lepa izkušnja.
Pozabil sem napisati, da smo spali v nekem poceni motelu (hvala Zoranwagnu za to, da ga e zrihtal) in smo bili samo Slovenci in nekaj Poljakov. 3600 forintov na noč je bilo vredno mirnega spanca na postelji (ne v šotoru/avtu). Nedaleč zraven je bila pekarna kjer sem jedel najboljše sirove štručke v življenju.
In še eden zadnjih postankov z novimi prijatelji:
Na poti domov bi skoraj povozil dvo meterskega jelena (ne nisem sanjal!!), šel sem čez Hrvaško in nisem bil tepen klub temu, da sem voilil Jelinčiča in na koncu le prispel domov ob 3:30.
Kdor bo pa odprl link do mojega albuma na internetu. Si bo pa lahko ogledal še kakšno sliko več. Med drugimi, Toyoto Supro, 300ZX, Evota 6, Lamborghini Countach-a (Wikipedia pravi da jih je bilo le "2,042 produced" in me je popolnoma navdušil), Shelby Cobro (še ena sanjska igrača), polno resnično lepo pobarvanih styling avtov, ovce 300 metrov stran od piste (domujejo v bivših vojaških hangarjih) itd...
In seveda še enkrat čestitke vsem trem Slovencem za udeležbo in rezultate.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
No, ti že kr povem da je tale countach replika in da ga dobiš za 30.000 dolarjev ma crysler neon-ovem podvozju in 5700ccm mašino mi slim na sesatvljeno varianto. Countach je moj sanjski avto in ga kr dobro poznam, je pa spredaj ter obstrani malo drugačen, ampak vseeno je ta replika dobro (bi reku kr odlično) narejena.
Replika te pride z 2400ccm mašino in neonovo podvozje okoli 10.000 dolarjev + prevoz + carina + ddv v zabojniku, pa je 49% (kao) že sestavljena, treba je pa samo dokončat in sestavit vse skupaj, lahko pa kupiš že sestavljeno - cena je pa višja. Z dobaviteljem se lahko tudi zmeniš, da da v komplet že evropske luči in šipe, tako da za kasneje nimaš problemov.
Imam en tak naslov od dobavitelja in šparovec zraven, pa če se bo kdaj nateklo malo več denarja, bom to zadevo sigurno kupil.
Replika te pride z 2400ccm mašino in neonovo podvozje okoli 10.000 dolarjev + prevoz + carina + ddv v zabojniku, pa je 49% (kao) že sestavljena, treba je pa samo dokončat in sestavit vse skupaj, lahko pa kupiš že sestavljeno - cena je pa višja. Z dobaviteljem se lahko tudi zmeniš, da da v komplet že evropske luči in šipe, tako da za kasneje nimaš problemov.
Imam en tak naslov od dobavitelja in šparovec zraven, pa če se bo kdaj nateklo malo več denarja, bom to zadevo sigurno kupil.
LP
Nebivedu
Nebivedu
Saj niti nima veze ampak ali si prepričan ali pa jaz kaj narobe kapiram tole o "dveh rumenih meglenkah". Očitno imajo tudi na Wikipedii napačne slike.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Countach
Saj ne da ni offtopic ampak ker mi je ravno zanimivo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Countach
Saj ne da ni offtopic ampak ker mi je ravno zanimivo.
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo.