Deli za predelati Peugeot 106 - Saxo ...
Deli za predelati Peugeot 106 - Saxo ...
... Če je kdo zainteresiran za nabavo delov druge roke za predelave Peugeot 106 Rallye ali Saxo ( menjalniki podvozja motorji deli motorja zavore karoserijski deli platišča ) samo za te avtomobile !!!! ... lahko na zs pusti sporočilo ... Hodim v Italijo po te kose in tam imajo dobre cene ... imam dobre kontakte kot član njihovega foruma "Peugeot 106 Rallye" ... L.p. M.
Zadnjič spremenil Maxss, dne 18 Mar 2008, 21:38, skupaj popravljeno 1 krat.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
... kakšna pa je razlika v primerjavi z 8 v ? Dal bom povpraševanje pa ti javim če bo kaj L.p. M.Pugi napisal/-a:Pismo a menjalnik za TU5JP4 (VTS16V) obstaja gor kej? Čist tko za foro, ne se obremenjevat. Zlo redka stvar, tko da pomoje je ne bo.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Ni bistvena, ampak lih tok da mensezdi ne paše zarad zvona. Sj zobniki pa to so ql, tud od kšne xsare so ok. Sj v bistvu če kje ostane - lahko samo diff zobnika (tavelk pa tamau). Mislm da je okol 65/14 razmerje al neki takga... Sam sj če je mal drgačn razmerje tud ni panike.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
16/65 ... 14 /60 je od AX GTi in 106 1.4 XSi ... sem že dal povpraševanje če se bo kdo oglasil izveš več če pa želiš menjalnik nov na pol cene ti ga lahko zrihtam iz pooblaščenega servisa moraš mi dat samo kataloško cifro kosa in ceno ... L.p. M.Pugi napisal/-a:Ni bistvena, ampak lih tok da mensezdi ne paše zarad zvona. Sj zobniki pa to so ql, tud od kšne xsare so ok. Sj v bistvu če kje ostane - lahko samo diff zobnika (tavelk pa tamau). Mislm da je okol 65/14 razmerje al neki takga... Sam sj če je mal drgačn razmerje tud ni panike.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Zvon je isti. MA menjalniki so enaki, razlika je samo v letnikih (pre '90 so imeli drugačen zvon). Nevem zakaj iščeš prav od VTS-a menjalnik, ki je dolg u tri pm.
Pa še to, ne morš menjat samo zobnika na palici ampak celo palico. Pa še to je treba pazt da je par, ker lahko zajebeš in daš 14/60A palica pa je samo 14/60 in ima pod drugačnim kotom zobnike....na videz zgleda isto, ko daš skupaj tudi paše...potem se pa zapelješ in se vse zdre.
MA menjalniki so bl švoh, samo jih je pa kot solate. A nimaš ti 307ko 1.6 16v? Kolkr jest vem ma ta motor že BE4 menjalnik (edini TU motor, ki ima BE menjalnik in ne MA).All the following are max speeds (mph) in each gear with a 7000rpm limiter and 185/55/14 tyres.
Typical MA 4 speed (3.58FDR)
1st 40.7
2nd 70.7
3rd 113.3
4th 158.0
Typical 954/1124cc (4.29 FDR)
1st 34.0
2nd 59.1
3rd 83.8
4th 104.3
5th 139.5
Typical 1360 (3.77 FDR)
1st 33.5
2nd 62.5
3rd 95.4
4th 118.7
5th 158.8
S1 Rallye (4.54 FDR)
1st 29.6
2nd 51.8
3rd 74.3
4th 96.2
5th 118.8
1.4 XSi (4.29 FDR)
1st 31.3
2nd 54.8
3rd 78.6
4th 101.8
5th 125.7
1.6 XSi/S2 Rallye (4.06 FDR)
1st 33.0
2nd 57.9
3rd 83.0
4th 107.6
5th 132.9
Gti/VTS (3.94 FDR)
1st 34.1
2nd 59.7
3rd 85.6
4th 110.9
5th 137.0
VTR (3.77 FDR)
1st 38.7
2nd 67.3
3rd 95.4
4th 118.7
5th 158.8
The red ones are the close ratio sets, and the others are wider spaced, but the 1.1 seems to have good 1stto 2nd spacing, but poor 2nd to 3rd
Pa še to, ne morš menjat samo zobnika na palici ampak celo palico. Pa še to je treba pazt da je par, ker lahko zajebeš in daš 14/60A palica pa je samo 14/60 in ima pod drugačnim kotom zobnike....na videz zgleda isto, ko daš skupaj tudi paše...potem se pa zapelješ in se vse zdre.
Velik razlike ne bo, ker nimajo tolk različnih zobnikov. Razlike so predvsem v diff-u.Pugi napisal/-a:Mam MA menjalnik, vem da je švoh ker sm že 5 jih sesu.
Fajn je če so prve 4 kratke, 5 pa dolga prestava. Če je špera na voljo tud za mojga pa še tok bol...
Novega je brezveze pomoje, ker so čist predragi.
MA Menjalniki
- Pugi
- N2O addiction team founder
- Prispevkov: 2148
- Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
- Kraj: Turbolandija
- Kontakt:
Sj men sam diff skoz crkne. Al mi zmele zobnike, zanč se mi je pa clo nardil, da mi je kr sredinski del se odpel in je vseskup šlo posebej. Če razumeš namesto O sm mel potem še en o znotrej O in se je vrtel v prazno. Novejši imajo to zašraufano, moj je bil pa še vprešan.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Tiste po navadi zapikajo ...Pugi napisal/-a:Sj men sam diff skoz crkne. Al mi zmele zobnike, zanč se mi je pa clo nardil, da mi je kr sredinski del se odpel in je vseskup šlo posebej. Če razumeš namesto O sm mel potem še en o znotrej O in se je vrtel v prazno. Novejši imajo to zašraufano, moj je bil pa še vprešan.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...