... Poznam enega, ki ga ima - 2.0 16 v ... če se boš odločilsmile4me napisal/-a:kup si motor 1.6 16V 125 al pa 2.0 16V 136

... prvo bi moral na tvojem 1.4 zamenjat glavo ... dal bi lahko tisto od 106 xsi-ja ki je kakor pri AX Gti in njegove injektorje sesalni kolektor ter 4-2-1 izpušni kolektor ... če bi naredil glavo - sportal in malo povečal kanale ter spustil glavo za 5 desetink cca (moraš preračunatK.R.) ... in pri Senici pol čipal tvojo elektroniko bi lahko računal na cca 110 km ... seveda pa pri teži avtomobila kot je tvoj to ne bi bilo isto kakor če bi to naredil na kakem saxoju ... jaz bi na tvojem mestu menjal motor še vedno pa ti lahko prodam glavo.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:tnx za info, ampak 2.0 ne pride v poštev, ker kot prvo bi mogu potem veliko več posegov naredit, da bi se vse poklopilo.
Mogoče bi 1.6 16v od mk2 (90KM).
Sedaj,če bi dobil tak motor, ali pa 1.6i 8v (90KM; mk1)...
Kolk bi bla po vaše cena za tak motor? Recimo če bi si zrihtu motor (z vsem kablovjem), kaj mi pole še preostane naredit. Kaj bi z mojim 1.4?![]()
Če pa bi se odloču za manjše posege, da bi pridobil ene 10KM na mojem 1.4i (koliko bi pripomogel BMC karbon filter (sem ga že mel na zx-u) za motorje od 1.4-2.0, potem mogoče en drug avspuh (za komplet mislim, da se ne bom odločil, ker je predrago, pa tud na teh. pregledu dvomim, da bi me spustili, vsaj ko sem bil z zx-om me niso, sem mogu nazaj montirat katalizator.
Kolk stroškov bi blo tle?
... ne vem ker nisem imel nikoli take pločevine okrog kot ti poglej porabo od AX gti-ja in pol simuliraj vem da so ljudje ki so jih spravili na 7 meni pa ni pil nikoli pod 9 lahko ga pa tudi spraviš na 11 če se igraš z njim ... če majhen motor vrtiš visoko porabiš pri isti hitrosti več kot če bi 2.0 vozil normalno brez ga obremenit - z isto hitrostjo ... 1.4 je za ax že saxo je pretežek zanj tvoj bi rabil 2.0 ... L.p. Maxss.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Poraba, zgolj informativno. Zdej je poraba recimo od 7-8l/100km. Če pride do 9-10l/100km, pole je tolk ko VTSka
kdo pa je to delal? pa s kod je?.:BooMbAsTiC:. napisal/-a:Danes mi je kolega,ki mi štima notranjost (aa), povedal da je njegovega clia 1.2 16V z original 75KM spravu na 100KM, z predelavo oz. menjavo elektronike in nižanjem glave. (delal naj bi mu eden, ko štima elektroniko za rally vozila za več al manj celo Slovenijo).
Rekel je, da je poraba tm 0,5l- 1l več, precej da se pozna na navoru in pa končna je precej hitrejša.
Bil pa je brez avta 3 dni ... Cena za to pa je bla 150e, kolikor jst vem. Meni se zdi ugodno in pridobitev res izjemna.
ja in spet lahko poiščeš pri meni motor elektroniko in kable če boš rabildrmo napisal/-a:Mislm da so ti že vsi povedal da to ne gre za 150€. S samim portanjem glave, remapom pa boljšmu izpušnim sistemom ne dobiš nikol 25konjev. Sploh ne na 1.2 motorju....Potem bi jih imela od brata 205ka že 200
Glede tvojega motorja sem ti pa že povedal, da je najlažje če kupiš en 1.6 90km motor pa daš notri. Razlika med 1.4 in 1.6 je res minimalna če gledaš na zunej. Pozna se pa precej na navoru in moči.
se da tudi 220bajta napisal/-a:130km iz 1.4? to so pa že res lepe številke!