Caster?
Caster?
Cao, sem malo razmisljal, da bi caster spremenil na avtu, za boljse drzanje smeri na avtocesti, in sicer tako, da bi zamaknil nazaj zgornjo salcko. Obstajajo prav caster plate, s katerimi ga lahko stelas, js pa nastavljivega casterja ne rabim in me zdej zanima- ce je mozno (varno) samo malo nazaj prestavit zgornjo tocko fiksacije amortizerja, oz salcko? bi moral kej ojacat?
kaksn komentar na moje razmisljanje?
lp
I.
kaksn komentar na moje razmisljanje?
lp
I.
Howgh.
ok glede vprašanja ti ne morm pomagat, bi te pa vprašal kaj je prednost tega, oziroma kako se pozna? Stabilnost na avtocesti? Kako, a avto manj zaplava al kaj?
Za camber vem v čem je fora, za toe-in se mi tud sanja, za caster mi pa nikol ni blo jasn, pa sem reku da bom izkoristu tole in razširil svoje znanje

Za camber vem v čem je fora, za toe-in se mi tud sanja, za caster mi pa nikol ni blo jasn, pa sem reku da bom izkoristu tole in razširil svoje znanje


avto manj zaplava ja, in bolj drzi smer, podobno kot majo nareto shopping vozicki v merkatorju.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caster_angle
http://scott92282.tripod.com/pics/Info/ ... er_toe.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Caster_angle
http://scott92282.tripod.com/pics/Info/ ... er_toe.jpg
Howgh.
evoga:)alanq4 napisal/-a:Dej kako dobro sliko zg. vpetja in šalčke tvojga avta, da malo pofirbcamo, bo lažje reči kej pametnega.

vem za une silene ja, ampak mi ni da bi jih naroceval iz fakin avstralije

pa se moj kolega jih ma, in pravi da se je caster ZLO mal spremenil, naj bi se clo manj kot je navedeno na tistem whiteline pagu.
LP
torej tiste 3 luknce bi prestavu mal nazaj in povrtal center luknjo mal "nazaj" v oval

Howgh.
To ima moja 33-ka že serijsko tako (na sliki)
Če boš naredil ovalno luknjo in zvrtal nove luknje za pritrdilne vijake boš rahlo oslabil šalčke, ampak mislim da ne bo krize. Lahko pa to rešiš potem z montažu strutbara ali pa na vrh šalčk navariš 3mm pločevino da odebeliš vpetje.
Jaz bi na tvojem mestu naredil zadevo ampak nisem merodajen ker sem zmešan
Pazi samo, da ti ne bo feder kam zapenjal med zavijanjem, dobro preglej pod blatnikom koliko imaš prostora in pusti še kak cm viška.
tkole je pri 33-ki

Če boš naredil ovalno luknjo in zvrtal nove luknje za pritrdilne vijake boš rahlo oslabil šalčke, ampak mislim da ne bo krize. Lahko pa to rešiš potem z montažu strutbara ali pa na vrh šalčk navariš 3mm pločevino da odebeliš vpetje.
Jaz bi na tvojem mestu naredil zadevo ampak nisem merodajen ker sem zmešan

Pazi samo, da ti ne bo feder kam zapenjal med zavijanjem, dobro preglej pod blatnikom koliko imaš prostora in pusti še kak cm viška.
tkole je pri 33-ki

hudo! ti vidim da si rihtal CAMBER, ne caster ne? no sej je isti princip, edin smer je druga.
Mene je sam to strah, da bi salcko prevec oslabil, tist strutbar ce ga das gor, ne vem ce kej pomaga, ce bi salcko amortizer od spodaj navzgor porinil, je prav mal vazno, kaj je zgoraj prisraufano ne?
sm razmisljal, da bi od spodaj dal eno 3mm plato s sredinsko luknjo in 3 luknjicami za tiste 3 sraufe...
kaj pravis?
Mene je sam to strah, da bi salcko prevec oslabil, tist strutbar ce ga das gor, ne vem ce kej pomaga, ce bi salcko amortizer od spodaj navzgor porinil, je prav mal vazno, kaj je zgoraj prisraufano ne?
sm razmisljal, da bi od spodaj dal eno 3mm plato s sredinsko luknjo in 3 luknjicami za tiste 3 sraufe...
kaj pravis?
Howgh.
Je caster ja, 33-ka ma povezavo med šalcami, pa zgleda ko blatnik
No idealno bi bilo da bi dal spodaj plato, ampak tako boš malo dvignil avto spredaj.
Saj jo lahko daš z vrha in ko boš vse skupaj prišravfal bo dovolj močno. Ravno zato sem predlagal strutbar, ker potem ko vse prišravfaš, se sila udarca porazdeli po celi površini.
Jaz mislim da ne boš toliko oslabil da bi te moralo skrbeti.

No idealno bi bilo da bi dal spodaj plato, ampak tako boš malo dvignil avto spredaj.
Saj jo lahko daš z vrha in ko boš vse skupaj prišravfal bo dovolj močno. Ravno zato sem predlagal strutbar, ker potem ko vse prišravfaš, se sila udarca porazdeli po celi površini.
Jaz mislim da ne boš toliko oslabil da bi te moralo skrbeti.