lajšanje vstrajnika
lajšanje vstrajnika
a kdo kej več ve o tej zadevi?
a se sploh splača, kaj se pridobi in kaj zgubi?
pa kje se pobira materjal in kolko?
a se sploh splača, kaj se pridobi in kaj zgubi?
pa kje se pobira materjal in kolko?
Se pozna, precej. Ce rabis nesem mojstru, ki se s tem ukvarja.
Ce ne ves kako in kaj pusti to nekomu, ki se spozna na zadevo.
Tudi pri nas so se nasli "umetniki" katerim se je vztrajnik odlomil z glavne gredi zaradi napacne obdelave. Se sreca. Ce bi eksplodiral v visjih vrtljajih bi lahko se koga resno poskodovalo.
Ce ne ves kako in kaj pusti to nekomu, ki se spozna na zadevo.
Tudi pri nas so se nasli "umetniki" katerim se je vztrajnik odlomil z glavne gredi zaradi napacne obdelave. Se sreca. Ce bi eksplodiral v visjih vrtljajih bi lahko se koga resno poskodovalo.
Kao nej bi zaradi manjše mase vztrajnika motor prej zamorilo v klanec itd...
Nej mi en razloži koliko se bo to poznalo v en daljši hrib, nič!
Sam imam cca 1x lažji vztrajnik na alfi 33, in sem se dosti prevozil tudi po cesti, pa je bila edina opazna razlika ta da je motor bolj odziven na stopalko za gas. Malenkost se seveda pozna tudi pri pospeševanju, ker ima motor manjšo maso za premagovati pri vrtenju.
Seveda pa zbalansirana gred in vztrajnik blagodejno vplivata na ojnične in ležaje glavne gredi in tudi splošno so vitalni deli pod manjšim stresom.
Nej mi en razloži koliko se bo to poznalo v en daljši hrib, nič!
Sam imam cca 1x lažji vztrajnik na alfi 33, in sem se dosti prevozil tudi po cesti, pa je bila edina opazna razlika ta da je motor bolj odziven na stopalko za gas. Malenkost se seveda pozna tudi pri pospeševanju, ker ima motor manjšo maso za premagovati pri vrtenju.
Seveda pa zbalansirana gred in vztrajnik blagodejno vplivata na ojnične in ležaje glavne gredi in tudi splošno so vitalni deli pod manjšim stresom.
... Vztrajnik je lahko precej lajšan gred je potrebno pazit in tudi kako jo lajšaš ti pove koliko boš zgubil navora ... gre se pri stvari najbolj zato ker več ali manj ljudje lajšajo gredi na stružnici v enem kosu in tako lahko poberejo uteži na njihovem najbolj izbočenem mestu to pomeni da se masa ki vrti naprej motor manjša če pa je gred olajšana tako da se jo podre in se obdela vsako utež posebej in na izpostavljenem delu gredi pusti večji del teže pol dosežemo da nam vztrajnost ne pade toliko ... eksplozivnost pa je zaradi manjše mase vrtečih delov neverjetna ... poglej sliko : http://www.moj-album.com/uredi/maxss/11 ... s=11210134
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
... dobro navor se prestavi je bolj točno ... pade uporabno polje vrtljajev iz enega bolj uporabnega področja v drugo - tam kjer se poraba poveča večkrat in avto pol ne sliši nič drugega kot pedal to floor čim spustiš takoj padejo vrtljaji ...Charger napisal/-a:Navor ne more past, ker vztrajnik ne proizvaja navora. Ce bi padel navor bi padla tudi moc avta, saj je le ta produkt obratov mootrja in navora.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
... ta je od enega A 112 je pa ta tip lajšanja prišel iz DTM-ovTypeKoshiR napisal/-a:Do zdaj vse gredi ki prihajajo iz resnih dirkalnikov so obdelane na kvadrat, definitivno cist odrezana usesa jih ostane taka sirina kot je gred pri bloku in pa v noz zbrusena...tako da tista gred na sliki tko obdelana mi je kar mal sumljiva...

... logika ti pove kaj se dogaja - ko vrtiš maso na robu kroga ali v centru kroga ... L.p. Max
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Navor se ne spremeni nic. Nula. Potem se spremeni navor tudi ce das lajza alu platisca gor (ali pa tezja).Maxss napisal/-a:... dobro navor se prestavi je bolj točno ... pade uporabno polje vrtljajev iz enega bolj uporabnega področja v drugo - tam kjer se poraba poveča večkrat in avto pol ne sliši nič drugega kot pedal to floor čim spustiš takoj padejo vrtljaji ...Charger napisal/-a:Navor ne more past, ker vztrajnik ne proizvaja navora. Ce bi padel navor bi padla tudi moc avta, saj je le ta produkt obratov mootrja in navora.
.super zdaj vem ... kako se pa obnaša avto ?Charger napisal/-a:Navor se ne spremeni nic. Nula. Potem se spremeni navor tudi ce das lajza alu platisca gor (ali pa tezja).Maxss napisal/-a:... dobro navor se prestavi je bolj točno ... pade uporabno polje vrtljajev iz enega bolj uporabnega področja v drugo - tam kjer se poraba poveča večkrat in avto pol ne sliši nič drugega kot pedal to floor čim spustiš takoj padejo vrtljaji ...Charger napisal/-a:Navor ne more past, ker vztrajnik ne proizvaja navora. Ce bi padel navor bi padla tudi moc avta, saj je le ta produkt obratov mootrja in navora.
I have no money , I have no job ... I have no problems ...
Jest sem kupil aftermarket lažji vztrajnik - cca 2 kili lažjega (~30%)
Edina negativna razlika, ki sem jo opazil je cukanje ob počasni vožnji v koloni. Moteče, a ne toliko, da bi ga vrgu ven.
Problem se je skorajda izničil ob montaži lažje jermenice (0,5 kg namesto 2.5).
Zvrti se pa bistveno prej... sploh ni primerjave.
Edina negativna razlika, ki sem jo opazil je cukanje ob počasni vožnji v koloni. Moteče, a ne toliko, da bi ga vrgu ven.

Problem se je skorajda izničil ob montaži lažje jermenice (0,5 kg namesto 2.5).
Zvrti se pa bistveno prej... sploh ni primerjave.
Ej22->EJ251