
Naj me nekdo razsvetli

odmična je neke nepravilne oblike ki je ekscentrična . na spodnjem delu kjer ima najmanj mesa je ventil sproščen torej zaprt in tam je stopnja 0 ... ko se odmična obrača greben z tem narašča torej se ventil odpira . Ko je na zgornjem najbolj špičastem delu je ventil najbolj odprt . ... če sedaj logično pomisliš ti odstranjevanje mesa na točki 0 ko prestaviš odmikač na novo pozicijo torej potisne ventil toliko globlje kot si ti pobrusil v točki 0 stran materiala ... to je lahko precej overlap pa narediš z tem ko neenakomerno pobiraš stran material na grebenih torej z ene strani po sesalnem grebenu in z nasprotne strani po izpušnem grebenu ... to so tiste stopinje ki jih dobiš za nastavitev odmične gredi zraven - 43/73 vsis in 73/43 izpuh to pomeni da imaš začetek odpiranja sesalnega ventila 43 stopinj pred GMT in se zapre 73 stopinj po SMT ... izpuh pa se odpira 73 stopinj pred SMT in se zapre 43 stopinj po GMT overlap je torej 43 + 43 torej 86 stopinj ! ... naprej poglej po forumih saj imaš dosti tega opisanega ! L.p. Maxssdivja kripca napisal/-a:Prebrušene odmične?!? To verjetno pomeni jo prebrusi tako, da jo naredi bolj ''ostro'', kar pomeni da izgubiš overlap. Kakršna druga izboljšava po mojem mnenju zahteva navarjanje in nato brušenje na novo obliko (večji lift in verjetno tudi daljši čas odpiranja).
Naj me nekdo razsvetli
... vem kdo to počne in imel sem jih že na dveh svojih avtih par kolegov jih ima kaj naredi gredi me niti ne zanima kaj preveč ker imam dobre izkušnje ... mislim pa, da nitrirajo površino gredi ... ker sem med pogovorom prestregel "nitrurazione" ... to je malo tanjši sloj kot cementiran material a je vseeno dovolj odporen na obrabo ... mislim da se nimaš kaj sekirat za dosti vozil se ne dobi odmičnih zato se to sploh počne slučajno poznam nekoga, ki to počne uspešno in meni ni izgledalo drago - če boš rabil te lahko povežem ... vedeti pa moraš da si limitiran tu ne boš dobil 330 stopinjskih gredi - nekje do 290 - 296 stopinj gre kar je čez pač moraš kupiti aftermarket ... z brušenjem boka dobiš tisto kar prinese moč - če je špičena je za navor ! z brušenjem boka pa premikaš polje overlapa na eno ali drugo stran - ker nekaterim ecujem ne paše preveč velik kot srečanja ! O tem pa naj ti pove več nekdo, ki se kaj bolj razume na to ... L.p. Maxssdivja kripca napisal/-a:AaaaaaTorej odbrusi ekscenter na točki 0, kar pomeni debelejšo ploščico in povečan lift. A ti prebrušeno odmično tudi površinsko utrdijo al to celo ni potrebno, ker tam ni toliko obrabno obremenjeno?
Kaj pa modifikacija enega in drugega boka ekscentra se DEJANSKO prakticira?
povej po domače kje bi rad navor kje moč koliko visoko bi se vrtel pol ti bo pripravil ... če znaš dobro italijansko angleško ti lahko direktno on odgovori ... flymotors@libero.it ... če želiš pomoč pa mi napiši v predal ali še bolje na mejl : massimo1967@gmail.com Če lahko prideš med tednom do Kopra okrog 15 ure te zapeljem do njega ... ga dobiš še v službi najbolje ti bo svetoval sam kaj se ti najbolj splača ... L.p. Maxssdivja kripca napisal/-a:Zanimivo! Da ne kompliciram: kolk dnara, kako hitro in kje?Zanima me predvsem brušenje nulte točke, bokov ne upam modificirat in nitriranje, gre se pa za alfin 8V bokser, torej štiri kratke odmične in 8 ekscentrov.
Več ali manj poznam skoraj vse vendar se nisem razen z Urbančičem z nobenim do sedaj nikoli nič uspel dogovoriti razen kakega re-mapaCharger napisal/-a:Saj je tudi pri nas kar nekaj podobnih mojstrov![]()
Ravno zadnjic smo pridelali 170KM iz 1.6 110KM masine. Tak bolj "eazy" projekt (250 stopinjske odmicne). V prihodnosti upamo na se vec KM-jev s kaksno bolj ostro odmicno.
Dve odmične ima 8 ventilarca in na vsaki po 4 ekscentre (dva za izpuh in dva za sesanje)divja kripca napisal/-a:Zanimivo! Da ne kompliciram: kolk dnara, kako hitro in kje?Zanima me predvsem brušenje nulte točke, bokov ne upam modificirat in nitriranje, gre se pa za alfin 8V bokser, torej štiri kratke odmične in 8 ekscentrov.
v bistvu se gre za corso v6 od jureta.. kanali tam ko se razdeli so bistveno povečani.. ni samo vhod povečan.. več pa se skoraj ne da.. izpušni pa so pač narejeni po tesnilu, izpušni kolektorji so turi že izračunani samo naredit še jih je potrebno prav tako nove sesalne kolektorje..Charger napisal/-a:Tam v sredini kanala kjer se razdeli na oba ventila ni skoraj nic povecan kanal. Vhod na glavi pa je. Tam je se rezerve.
Povecas tam kjer ima zrak najkrajso pot proti ventilu. Oziroma tako izgleda.
Izpusni niso tako bistveni. Malo povecaj in spoliraj, da bodo gladki. Lahko pustis se malo manjse, ce prirobnica ne sede tocno, tako da se plini ne zaletavajo v rob prirobnice.
Drugace pa bo to dalo kar nekaj od sebe. Se odmicne in izpusni kolektor kot je treba.
Iz slike ni zmeraj razvidno.hozek napisal/-a: v bistvu se gre za corso v6 od jureta.. kanali tam ko se razdeli so bistveno povečani.. ni samo vhod povečan.. več pa se skoraj ne da.. izpušni pa so pač narejeni po tesnilu, izpušni kolektorji so turi že izračunani samo naredit še jih je potrebno prav tako nove sesalne kolektorje..